Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Tygo
Alles over Tygo
Pagina 2 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 « previous | Next »
Alles over Tygo
01/07/2014 12:14 pm

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32

Originally Posted by ][quote=Remmie93:

Originally Posted by Laura Kesteren:

Originally Posted by E Eddie Gomis:

Originally Posted by Alex Gompelman:
Tygo is veel te opzichtig, kijk vorig

Tuurlijk wat jij wilt Laura , jij bent zekers even nr 39 gaan bestellen en toen zekers gevraagd aan de chinees hoe tygo chinees spreekt. En jij gelooft jezelluf

Zullen we de beledigingen aan andermans adres even achterwege laten?!
................

citeren   
01/08/2014 2:42 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014
Onderwerpen: 0
mag het even iets rustiger naar elkaar
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
01/08/2014 5:10 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014

Originally Posted by Petra Wapperom:
mag het even iets rustiger naar elkaar

Zo mensen bemoei je met je eigen!....het is hier "Wie is de mol" Dus als de Mollerator reeds een reactie geeft hoef je hier niet op door te gaan Petra!
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/08/2014 6:15 am

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Okay, probeer elkaar gewoon te respecteren. En wij kunnen het ook wel aan, hoor! Mocht je nog klachten hebben over anderen, zet dat dan even in het klachtentopic, maar niet hier...

Kunnen we dan alsjeblieft nu weer verder gaan met de discussie over de mogelijkheden voor Tygo als mol?

-----
FPS
................

citeren   
01/08/2014 7:05 am

NEWBIE

Registratie: 01/04/2014
Dank u moderator, vond het al persoonlijk worden hier

Ik verdenk oa. Tygo als mol,

omdat hij het beste van allemaal chinees blijkt te praten.

Dat hij in het scherm kwam in het begin vond ik ook verdacht.

Ook de kleur groen van het programma en het logo vind ik terug in de groene kleur van de laserpen waar tygo en maurice mee schenen.
Hoeft niets te zijn, maar kan altijd natuurlijk.

Aandachtstrekker is hij inderdaad en maakt hem ongeloofwaardig als mol, iets wat de makers en de mol als positief zullen ervaren en willen gebruiken, dus kan zomaar zijn dat ze er dit jaar bewust voor gekozen hebben.

veel aanwijzingen heb ik nog niet gevonden, maar mijn onderbuik gevoel houdt er sterk rekening mee dat hij de mol wel eens zou kunnen zijn.
citeren   
01/08/2014 8:42 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Pascal Buitendijk:
Dank u moderator, vond het al persoonlijk worden hier

Ik verdenk oa. Tygo als mol,

.

Dan vraag ik me alleen af waarom hij de andere 2 kandidaten roept? Owen loopt stug door zoals een mol zou doen.
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/08/2014 11:47 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Tygo lijkt me niet de enige. Owen maakt een opmerking over het Chinees die er op duidt dat hij er ook wel het een en ander van weet. De uitspraak van Susan is ook zo slecht niet. En haar poging om Jennifer het werk te laten doen zou een mollenstreek kunnen zijn.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/08/2014 1:38 pm

Forum Fanatic

En om 1 of andere reden schrijf ik Tygo af als mol. Maar goed "niets is wat het lijkt"
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/08/2014 4:29 pm

Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013
Ik vind Tygo echt eerder een fanatieke deelnemer dan een Mol.
Daarnaast denk ik de hele tijd aan zijn uitspraak dat we hem misschien gaan leren kennen door de serie, dat hij voor ons misschien wel onverwacht anders is. En ik denk dat we van Tygo snel verwachten (ik in elk geval) dat hij een spel speelt of de bad guy is, maar ik geloof dus dat dat nu niet zo is. Ik houd het op een fanatieke deelnemer.
citeren   
01/09/2014 6:27 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014
Tygo, wat kan hij goed acteren! Valt mij op dat hij wel héél erg tevreden is met zijn lichaam. Zie dat hij in welk programma dan ook, af en toe aan zijn borstkas voelt. Maar goed, bennie de mol? nee ik denk het nie!
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/09/2014 4:21 pm

Cool Senior Member

Begin bang te worden dat Tygo toch de MOL is. Het is wel lef hebben om die envelop te stelen. Nu is het afwachten wat hij ermee gaat doen. Geld maken, of kwijtraken? Hij zegt ook doodleuk "Een Biecht" !!! lijkt of hij ons gewoon recht in het gezicht uitlacht. Maar jammer dan, ik heb / had Owen als übermol en dan is daar reserve mol Susan.
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/09/2014 6:30 pm

NEWBIE

In het intro filmpje een blaadje met daarop dat de mol er niet van houdt om in de schijnwerpers te staan.
In aflevering 1 waren dit Tygo en Freek.
Dus Tygo is niet de mol!
citeren   
01/10/2014 11:25 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013

Originally Posted by Benniedemol:
Begin bang te worden dat Tygo toch de MOL is. Het is wel lef hebben om die envelop te stelen. Nu is het afwachten wat hij ermee gaat doen. Geld maken, of kwijtraken? Hij zegt ook doodleuk "Een Biecht" !!! lijkt of hij ons gewoon recht in het gezicht uitlacht. Maar jammer dan, ik heb / had Owen als übermol en dan is daar reserve mol Susan.

Hoe kan hij dan hierbij geld stelen? Geld dat wordt opgestuurd naar de Philippijnen in aflevering 9 is zekergesteld, meer niet. (en zit jouw persoon nog in de race krijg je extra geld). Geld dat dus niet wordt opgestuurd is alleen niet zeker... Of hoe zie jij dat dan?
citeren   
01/10/2014 11:44 am

Forum Fanatic

de getallen 3425 in het chinees gelezen rechts naar links, dus leesbaar voor hun als 5243. Maak er een tijdsaanduiding van dan is het 52 min en 43 sec. En wie of welke naam komt dan steeds in beeld?

foto afl 1 en afl 2

................
Kamp Jennifer

citeren   
01/10/2014 11:46 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Erik Oostdijk:

Originally Posted by Benniedemol:

Hoe kan hij dan hierbij geld stelen? Geld dat wordt opgestuurd naar de Philippijnen in aflevering 9 is zekergesteld, meer niet. (en zit jouw persoon nog in de race krijg je extra geld). Geld dat dus niet wordt opgestuurd is alleen niet zeker... Of hoe zie jij dat dan?

Door net zolang te wachten met de envelop! dus minder geld in de pot.
................
Kamp Jennifer

citeren   
Pagina 2 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview