| 03/05/2014 3:14 pm |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Tiesja Huizenga: waarom heeft tygo 3 blauwe topito's en gaat hij juist die inwisselen terwijl hij er nog maar twee nodig heeft?
het kan in ieder geval geen actie zijn om andere kandidaten te laten denken dat hij de mol is, want niemand wist welke kleuren hij had.
is dus echt een duidelijke actie om geen geld in de pot te krijgen zonder dat anderen het door hebben.
hij kan in diezelfde opdracht een vrijstelling vinden maar gaat niet verder zoeken?? waarom in hemelsnaam niet???
hoewel ik al erg lang op suus zit vind ik tygo toch ook wel erg verdacht ineens.
Echt snappen jullie het niet zien jullie echt geen klink? Sorry zie deze vraag voorkomen.
Bij dat filmpje van Tygo zie je een tafeltje met oranje typo's en een vrijstelling liggen.
De hint zat erin voor Tygo, dat de oranje typo's een vrijstelling werd!
Tygo is niet de mol, omdat Owen vol op Tygo zat. Je weet wat er met Owen gebeurt is. |
|
|
| 03/06/2014 2:59 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/24/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | Beetje vergezocht misschien, maar ik denk een mogelijk theorie voor Tygo te hebben bedacht:
In de aflevering die 'Jennifer' heette, was de enige zin in de hele aflevering die ondertiteld was, een vraag van Sofie aan, jawel, Jennifer: 'Jennifer, wat heb jij, pastrami?' (ze waren aan het lunchen) Op het eerste gezicht een van de meest onschuldige zinnen die je maar zou kunnen bedenken, maar omdat dit dus als enige zin ondertiteld was, zou het maar zomaar iets kunnen betekenen. Pastrami is een soort rundvlees die door Joodse immigranten naar de VS is gebracht en die veel in Joodse winkeltjes te vinden is. Zou dit een hint kunnen zijn naar een Mol die iets met het jodendom te maken heeft?
In de vorige aflevering was er ook een opdracht waar de kandidaten, om windmolens 'weg te spelen', verschillende opdrachtjes moesten doen. Ze moesten 70 meter lopen, 70 seconden tellen, 70 kilo zand in zakken doen. Het getal 70 is een vijfhoeksgetal. Ook hing er een ster met vijf hoeken aan het huisje waar de kandidaten een aflevering verbleven. In Amerika staat een gebouw, het Pentagon, dat de vorm van een vijfhoek heeft. Dit gebouw is tijdens de Tweede Wereldoorlog gebouwd. Heeft dus weer iets met het jodendom te maken.
Van de overgebleven kandidaten hebben volgens mij alleen Tygo en Susan daar iets mee te maken. Tygo heeft gespeeld in Süskind en Susan in Zwartboek. Tygo speelde Piet Meerburg, een man die Joodse kinderen hielp tijdens WO II. Susan speelde in Zwartboek (een film over een Joodse vrouw tijdens WO II), maar had daar een kleinere rol dan Tygo in Süskind had, dus zou het minder logisch zijn om daar een reference naar te maken als WIDM-redactie.
Volgens mij zouden deze aanwijzingen dus naar Tygo kunnen wijzen. |
|
|
| 03/06/2014 3:03 pm |
 NEWBIE

OFFLINE | Originally Posted by Jeroen Mens:
Tygo is niet de mol, omdat Owen vol op Tygo zat. Je weet wat er met Owen gebeurt is.
De redactie monteert het vaak zo, dat je niet precies weet op wie iedereen zat. In het stukje dat JW schreef toen hij afviel staat ook dat er bepaalde biechten, waarin hij vertelde op wie hij ook veel vragen inzette, er zijn uitgeknipt in de montage. Owen zou dus heel goed gezegd kunnen hebben: 'Ik denk dat Tygo de mol is, maar ik zet voor nu ook veel vragen in op ....' |
|
|
| 03/07/2014 4:57 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/23/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Originally Posted by Robin Tess Bolland:
Originally Posted by Jeroen Mens:
Tygo is niet de mol, omdat Owen vol op Tygo zat. Je weet wat er met Owen gebeurt is.
De redactie monteert het vaak zo, dat je niet precies weet op wie iedereen zat. In het stukje dat JW schreef toen hij afviel staat ook dat er bepaalde biechten, waarin hij vertelde op wie hij ook veel vragen inzette, er zijn uitgeknipt in de montage. Owen zou dus heel goed gezegd kunnen hebben: 'Ik denk dat Tygo de mol is, maar ik zet voor nu ook veel vragen in op ....'
Dan zou jan willem er al eerder naar huis zijn gegaan want zijn "mollen" lagen er steeds uit |
|
|
| 03/07/2014 2:43 pm |
 NEWBIE

OFFLINE | Originally Posted by Hans En Bianca van Dijk:
Dan zou jan willem er al eerder naar huis zijn gegaan want zijn "mollen" lagen er steeds uit
In zijn afvallersverhaaltje zegt hij dat hij niet alleen inzette op degenen die dan vervolgens naar huis gingen, maar ook op iemand die hij zijn 'gevoelsmol' noemt. Maar de biechten waarin hij vertelt dat hij ook vragen inzette op die 'gevoelsmol' zijn er dus uitgeknipt. |
|
|
| 03/11/2014 3:31 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Tiesja Huizenga: waarom heeft tygo 3 blauwe topito's en gaat hij juist die inwisselen terwijl hij er nog maar twee nodig heeft?
het kan in ieder geval geen actie zijn om andere kandidaten te laten denken dat hij de mol is, want niemand wist welke kleuren hij had.
is dus echt een duidelijke actie om geen geld in de pot te krijgen zonder dat anderen het door hebben.
hij kan in diezelfde opdracht een vrijstelling vinden maar gaat niet verder zoeken?? waarom in hemelsnaam niet???
hoewel ik al erg lang op suus zit vind ik tygo toch ook wel erg verdacht ineens.
Echt snappen jullie het niet zien jullie echt geen klink? Sorry zie deze vraag voorkomen.
Bij dat filmpje van Tygo zie je een tafeltje met oranje typo's en een vrijstelling liggen.
Klink? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/11/2014 3:57 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Claudia Kemperman:
Klink?
Ik bedoel link ipv klink en Topito's ipv typo's |
|
|