| 01/29/2014 6:33 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/29/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Ik vind wel dat tygo vaak 'grapjes' of opmerkingen maakt zoals "Maar ik kende de woorden al 2 maanden geleden" of "Ik ben hier gekomen om 3 weken te blijven".
In aflevering 3, na de executie, zegt Tygo in een biecht dat het een stomme keuze van Daphne was omdat je hier voor jezelf zit, "Je moet het pionnetje (hij maakt een handgebaar alsof hij een pionnetje vasthoudt) blijven zien, niet de hele tijd de mensen erachter. Maarja dat is de mol"
Het pionnetje moet aangeven dat je naar de kandidaten/ mogelijke mollen kijkt. Hij maakt een handgebaar (zie 54.15 minuten) wat een pionnetje voor moet stellen, wie zit daar dan dus achter? Hijzelf. Maar hij heeft het over "niet de hele tijd de mensen achter het pionnetje, maarja dat is de mol. Hij zegt dus dat de persoon achter het pionnetje de mol is, hijzelf dus.
Ok dit gaat best ver en ik geef ook zeker toe dat ik ontzettend in tunnelvisie zit en deze theorie klopt waarschijnlijk helemaal niet maar ik wilde het toch even delen! |
|
|
| 01/29/2014 2:30 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: ??

Ik mol? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/30/2014 3:05 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Ik verdenk hem absoluut niet als mol, maar wat een gaaf karakter om in je serie erbij te hebben.... een echt "enfant terrible", maar juist dat geeft iets extra's aan deze serie vind ik.
En mocht ie de mol wel zijn..... wow.... dan kan ik aan het zuurstof, maar tot die tijd zie ik hem meer als een soort rat :-)... Heerlijk hoe hij zijn commentaar weet weer te geven ! |
|
|
| 01/30/2014 4:52 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/30/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Ben net geswitcht van Susan naar Tygo. Aflevering heette 'een heilige aanwijzing'.
In de kerk worden 3 heiligen getoond, eentje op een gebrandschilderd raam houdt zijn hand precies zo als Tygo op de groepsfoto aan het begin. Weliswaar zijn rechterhand, maar veel duidelijker kan het niet in mijn optiek.
Het zou wel de beste mol zijn sinds George - hondsbrutaal openlijk hints geven dat je de mol bent zodat iedereen denkt neeeeee Tygo die is het zeker niet, die is er zo opvallend in gemonteerd, dat kan eigenlijk niet. Zou een briljante vondst zijn. |
|
|
| 01/31/2014 4:15 am |
 Senior Member

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Ja, het kan nu eens tijd zijn voor een opvallende mol. Tim had vorig jaar de eerste opvallende mol kunnen zijn, maar dat verwaterde voor mij al snel. Tygo daar in tegen zit er nu al best lekker in, ook via zijn tests in ieder geval. (als hij kandidaat is)
Ik zie hem ook nog eens winnen trouwens. Gun 't hem zeker. |
|
|
| 02/01/2014 1:48 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Tygo die Susan beschuldigt van mollen omdat zij slechts 1 beeld met twee wijzende vingers had gezien. Terwijl de anderen er wel twee zagen en Susan daar niet op heeft gereageerd. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 02/06/2014 3:01 pm |
 NEWBIE

Registratie: 02/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | "Ik doe alles op mijn buik in dit spel" dat klopt als je de mol bent, maar hij kan het ook op zijn kamer de vorige avond hebben verzonnen. Hij is zo verschrikkelijk (briljant) onvoorspelbaar |
|
|
| 02/07/2014 4:29 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/23/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Bij die opdracht in de kerk zie je een heilige met twee vingers in beeld ,zei Tygo niet over suzan dat er nog een boedhabeeld was met twee vingers en dat hij dat wel had gezien maar suzan niet.Is dit een verwijzing daar naar? |
|
|
| 03/03/2014 2:36 pm |
 NEWBIE

Registratie: 02/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | waarom heeft tygo 3 blauwe topito's en gaat hij juist die inwisselen terwijl hij er nog maar twee nodig heeft?
het kan in ieder geval geen actie zijn om andere kandidaten te laten denken dat hij de mol is, want niemand wist welke kleuren hij had.
is dus echt een duidelijke actie om geen geld in de pot te krijgen zonder dat anderen het door hebben.
hij kan in diezelfde opdracht een vrijstelling vinden maar gaat niet verder zoeken?? waarom in hemelsnaam niet???
hoewel ik al erg lang op suus zit vind ik tygo toch ook wel erg verdacht ineens. |
|
|
| 03/03/2014 4:19 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Tiesja Huizenga: waarom heeft tygo 3 blauwe topito's en gaat hij juist die inwisselen terwijl hij er nog maar twee nodig heeft?
het kan in ieder geval geen actie zijn om andere kandidaten te laten denken dat hij de mol is, want niemand wist welke kleuren hij had.
is dus echt een duidelijke actie om geen geld in de pot te krijgen zonder dat anderen het door hebben.
hij kan in diezelfde opdracht een vrijstelling vinden maar gaat niet verder zoeken?? waarom in hemelsnaam niet???
hoewel ik al erg lang op suus zit vind ik tygo toch ook wel erg verdacht ineens.
Echt snappen jullie het niet zien jullie echt geen klink? Sorry zie deze vraag voorkomen.
Bij dat filmpje van Tygo zie je een tafeltje met oranje typo's en een vrijstelling liggen.
De hint zat erin voor Tygo, dat de oranje typo's een vrijstelling werd! |
|
|
| 03/05/2014 11:27 am |
 NEWBIE

Registratie: 03/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Op 48:31 in aflevering 7. De letters "T" en "G" zien er anders uit dan de rest van de letters.
 ">   "> |
|
|
| 03/05/2014 1:55 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Hoop in ieder geval dat hij (samen met Sofie & Susan) in de finale zit. |
|