Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Tygo
Alles over Tygo
Pagina 3 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 « previous | Next »
Alles over Tygo
01/10/2014 4:38 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Envelop niet gebruiken (dus geen geld veilig te stellen) en er voor te zorgen dat het geld later verloren gaat?
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/10/2014 5:49 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014
Onderwerpen: 0
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/10/2014 5:59 pm

Forum Fanatic

Tygo zegt: volgens de Amerikaanse regels is de first floor bij ons beter bekend als begaande grond. Dat klopt ! maar we zijn in een voormalig Britse Kolonie en daar is de telling anders. Begaande grond /ground, en dan komt de first floor oftewel upperground! Daarom hebben ze die opdracht ook niet kunnen uitvoeren. Net als in Nederland kom je een flat binnen en dan ben je op begaande grond de verdieping ( raar woord je gaat omhoog dus in min ogen verhoging) daar boven is 1ste verdieping/first floor.

Tygo loopt de mol uit te hangen of is gewoon de MOL!

................
Kamp Jennifer

citeren   
01/10/2014 6:14 pm

Forum Fanatic

Tussendoor zag ik dit toen Freek en Tygo bezig waren.

Wie is dit ? is dit niet Mao Zedong of zijn zoon of zoiets en noemde Tygo, Maurice ook niet  Mau, normaal kort je maurice af met mauc of mause!

................
Kamp Jennifer

citeren   
01/18/2014 4:30 am

Forum Expert

Het is hier stil. Ja, Tygo is wel heel opvallend. Fanatieke kandidaat die protesteert over het opsturen van geld (lieve jongen is het toch eigenlijk hè?). Heeft in afl. 2 geld verdiend maar had over de drie afleveringen die tot nu toe geweest zijn heus wel meer geld kunnen verdienen. (De anderen ook wel trouwens.) Zijn onhandigheid om de politieman in het Engels aan te spreken, gespeeld? Of een molstreek?

Aan de ene kant lijkt 'ie te hard werken en te oprecht, aan de andere kant durf ik 'm toch niet uit te sluiten als mol.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/18/2014 4:45 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Emile Chang:
Het is hier stil.

Aan de ene kant lijkt 'ie te hard werken en te oprecht, aan de andere kant durf ik 'm toch niet uit te sluiten als mol.

Tygo was voor mij de allereerste die afviel als mol, al nadat ik zijn eerste overdreven handbewegingen zag bij de biecht.
Das ook een tunnelvisie hé? :-)
citeren   
01/18/2014 10:35 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Marjanne Mol:

Originally Posted by Emile Chang:
Het is hier stil.

Tygo was voor mij de allereerste die afviel als mol, al nadat ik zijn eerste overdreven handbewegingen zag bij de biecht.
Das ook een tunnelvisie hé? :-)

wij zitten beide in dezelfde tunnel  
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
01/19/2014 3:55 am

Forum Expert

Tygo bij de executie "Het is ook best wel sexy om in een duo te gaan zitten met degene wie je ...". Merkwaardige woordkeuze.
................

citeren   
01/21/2014 3:28 pm

Junior Member

Registratie: 01/11/2014

Originally Posted by Benniedemol:
Tygo, wat kan hij goed acteren! Valt mij op dat hij wel héél erg tevreden is met zijn lichaam. Zie dat hij in welk programma dan ook, af en toe aan zijn borstkas voelt. Maar goed, bennie de mol? nee ik denk het nie!

je bent goud bennie
citeren   
01/23/2014 2:01 pm

NEWBIE

Registratie: 01/23/2014
hoor ik tygo bij roltrapopdracht zeggen dat hij de woorden al 2 maanden geleden had??montage fout????????
citeren   
01/23/2014 2:31 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Hans En Bianca van Dijk:
hoor ik tygo bij roltrapopdracht zeggen dat hij de woorden al 2 maanden geleden had??montage fout????????

Lijkt me sterk dat er een montagefout is.
Het monteren neemt ongeveer 5 maanden in beslag. (bron: molboekje)

Is denk ik meer grootspraak van Tygo.  
citeren   
01/23/2014 3:37 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014
Tygo is een bluffer, grootdoener maar zo stevent hij wel naar de finale.

Wat ik zo leuk vind aan Tygo, hij denkt dat niemand hem door heeft en iedereen heeft hem juist door, dat hij heel veel liegt.
Dat kan tegen hem gaan werken.
citeren   
01/24/2014 4:02 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014

Originally Posted by Quirine van Genderen:
Tygo is een bluffer, grootdoener maar zo stevent hij wel naar de finale.

Wat ik zo leuk vind aan Tygo, hij denkt dat niemand hem door heeft en iedereen heeft hem juist door, dat hij heel veel liegt.
Dat kan tegen hem gaan werken.

Tygo speelt voor zichzelf, heeft die meerdere malen al aangekaart.

Nu kun je dit natuurlijk weer verschillend interpreteren. 1. Hij is de mol en speelt voor zichzelf - 2. Hij wilt als kandidaat het spel winnen.

Hij bluft en liegt goed. Alleen Tygo (en Sofie) komen voor mij net té vaak in beeld met dat soort 'mol' acties, daar trap ik niet, of ik heb tunnelvisie op iemand anders nu.
citeren   
01/24/2014 6:09 am

NEWBIE

Registratie: 01/24/2014
dit was dus wat mij opviel is dat bij de foto tygo met een voet op steen staat en een op grond..
citeren   
01/25/2014 2:00 am

NEWBIE

Registratie: 01/25/2014
Niet dat Tygo mijn mol is, maaaaarrrr waarom stapt iedereen zo makkelijk over de zin:  "Makkelijk, ik wist de woorden 2 maanden geleden al" heen ?

Ik kan me van Kees vorig jaar ook nog iets herinneren over het roepen van woorden......
citeren   
Pagina 3 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview