| 01/25/2014 2:12 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Het kan natuurlijk ook weer zo zijn dat we nu een hele zichtbare mol hebben. Afgelopen jaren vond ik de echte mollen met hun molacties maar matig in beeld komen (patrick/kees) en misschien nu weer juist een hele opvallende, misschien wel juist opzichtige mol. |
................ Al jaren een groot fan van de Mol. Vaak genoeg op de goede gezeten, maar ook vaak genoeg weer geswitched naar andere deelnemers. Dit jaar wil ik goed zitten. Mijn Mol vóórdat het seizoen begint: Jan-Willem!
|
| 01/25/2014 5:29 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Tom Tom: Niet dat Tygo mijn mol is, maaaaarrrr waarom stapt iedereen zo makkelijk over de zin: "Makkelijk, ik wist de woorden 2 maanden geleden al" heen ?
Ik kan me van Kees vorig jaar ook nog iets herinneren over het roepen van woorden......
Iedereen? Tot en met aflevering 10 (of een eventueel vertrek van Tygo in een eerdere aflevering) weten we niet of het een verspreking is of een staaltje bluf c.q. humor. Derhalve is het nu nog niet te doen om het als serieuze hint te zien noch als grap.
Vooral het zien als hint is lastig. Dat er anderen zijn die, gezien Tygo's gedrag en gevoel voor humor, denken dat hij een beetje zit op te scheppen, dat vind ik niet vreemd. Maar, het programma is een mindfuck en niets is wat het lijkt.
Hij lijkt een grote boef maar is toch een hele lieve jongen? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/25/2014 7:17 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/25/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | En Tygo gaat in de fout bij de eerste 2 woorden die geld op kunnen leveren! |
|
|
| 01/26/2014 7:52 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Eline Vos:
Is die middelste man Tygo, of gewoon iemand uit Hong-Kong?
Welke middelste? Ik zie op deze foto maar 2 mannen. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/26/2014 8:20 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Eline Vos:
Welke middelste? Ik zie op deze foto maar 2 mannen.
Eline bedoelt je ziet aan de linker en de rechter kant twee mannen en naast die rechter man zie je nog een neus en mond, hand enzo. En zij denkt dat 1 van de kandidaten is. |
|
|
| 01/26/2014 8:44 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Emile Chang:
Eline bedoelt je ziet aan de linker en de rechter kant twee mannen en naast die rechter man zie je nog een neus en mond, hand enzo. En zij denkt dat 1 van de kandidaten is.
Dat zie ik niet eens. Foto te onduidelijk? |
|
| 01/26/2014 9:14 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Emile Chang:
Eline bedoelt je ziet aan de linker en de rechter kant twee mannen en naast die rechter man zie je nog een neus en mond, hand enzo. En zij denkt dat 1 van de kandidaten is.
Dat zie ik niet eens. Foto te onduidelijk?
Oke het kan zijn dat die te onduidelijk is, maar ik zie zeker weten iemand zitten blanker dan de normale chinezen! Maar dat hoeft niet perse een kandidaat te zijn. |
|
|
| 01/26/2014 1:52 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Ik denk dat het een klant is die zijn lunch komt eten :-) |
|
|
| 01/26/2014 2:36 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/14/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Hoezo zei Tygo dat hij de 20 woorden al 3 maanden van tevoren wist? |
|
|
| 01/27/2014 3:53 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Dat extra hoofd lijkt op de eerste foto gewoon het voorhoofd van de man rechts (vooraan). Daarom zag ik het niet.
Zie er nu overigens nog geen Tygo of J-W in. Tygo lijkt mij gewoon een fanatieke kandidaat die er wel van houdt om een beetje de boel te saboteren.
En J-W ... dat vind ik gewoon een heel vervelend figuur. |
|