| 01/18/2014 5:08 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Ik denk dat dit toeval is, maar zo niet, dan is dit heel erg knap.
Voor mensen in Kamp Jennifer vast een interessant beeld.
Hier heeft Jennifer de telefoon net kapot laten vallen, omdat Tygo de tas van haar overneemt.
Precies bij een tegel waarop GSM staat. GSM 810.
Toeval, lijkt mij. Maar wie weet heeft iemand een interessante clue?
 |
|
|
| 01/19/2014 3:37 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Nicky Van Nespen: Hoewel Jennifer voor mij (nog) niet de mol is , vind ik 1 dingetje wel verdacht:
Is het nog iemand opgevallen dat ze dikwijls in beeld komt, of op foto staat, met een bril aan een koordje om haar hals. En voor zover ik weet zet ze hem nooit op.
Bril, niet goed zien, blind,... mol?!
Zonnebril. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/20/2014 11:09 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/17/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | in het voortsukje (namen) zie je wanted daarna zie je Jeniffer oftewel de mol word gezocht en Jeniffer ook omdat zij de mol is? |
|
|
| 01/20/2014 12:31 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Ilana Bergsma: in het voortsukje (namen) zie je wanted daarna zie je Jeniffer oftewel de mol word gezocht en Jeniffer ook omdat zij de mol is?
Dat zie je bij Tygo ook. |
|
|
| 01/21/2014 9:07 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Michelle Brouwer: Ik denk dat dit toeval is, maar zo niet, dan is dit heel erg knap.
Voor mensen in Kamp Jennifer vast een interessant beeld.
Hier heeft Jennifer de telefoon net kapot laten vallen, omdat Tygo de tas van haar overneemt.
Precies bij een tegel waarop GSM staat. GSM 810.
Toeval, lijkt mij. Maar wie weet heeft iemand een interessante clue?

Volgens iemand was de dag van opname 81 dagen voor/na de verjaardag van Tygo. Zoiets vind ik nogal vergezocht. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/23/2014 5:12 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/23/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | snap niet dat jullie allemaal zo moeilijk denken er is maar een moment tijdens het spel waar je er achter kan komen wie de mol is.
En dat is tijdens de executies... de reactie daar is niet te faken. En als je dan ook nog een kijkt dan jennifer met tussen flimpjes door haar
reactie buitenschot word gehouden... veel mensen denken dat sofie de mol is maar kijk maar eens goed naar haar reactie tijdens de vorige executie je zag daar de teleurstelling al van haar gezicht druipen toen daphne mocht kiezen tussen susan en haar.... gelukkig voor haar werd ze niet gekozen maar afijn. De mol heeft te veel seizoenen al gehad om nog geheim te kunnen houden vanaf het begin wie de mol is echte fans van dit programma weten dat.
jennifer is de mol zo over duidelijk!! |
|
|
| 01/24/2014 4:11 am |
 Senior Member

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Een aflevering naar de mol vernoemen, nee, dat denk ik niet.
Als iemand er over uit is waarom de aflevering 'Jennifer' heette hoor ik het graag. |
|
|
| 01/24/2014 7:39 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/24/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Omdat Jennifer niet zag dat de woordenlijst die ze moesten onthouden een ABC'tje was. ABC = Aaf Brandt Corstius, 'HET IS een ABC', Het = de mol. |
|
|
| 01/24/2014 2:41 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Jennifer omschrijft de ideale tactiek van de mol. Tactiek die werd gebruikt door ... |
|
| 01/26/2014 2:05 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/26/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Het valt me inderdaad op hoe vaak Jennifer slimme opmerkingen heeft. Bijvoorbeeld bij de roeiopdracht dat ze al aanzag komen dat die roeiers die ze gingen halen juist slap moesten zijn, en ook weer met de roltrapopdracht... |
|
|
| 01/26/2014 2:31 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Thomas van der Burg: Het valt me inderdaad op hoe vaak Jennifer slimme opmerkingen heeft. Bijvoorbeeld bij de roeiopdracht dat ze al aanzag komen dat die roeiers die ze gingen halen juist slap moesten zijn, en ook weer met de roltrapopdracht...
Dat over die roeiers zei ze pas in de biecht, dus zo slim vind ik dat niet.
|
|
|
| 01/26/2014 2:34 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Trouwens: de meeste slimme opmerkingen heeft ze in de biecht gezegd.
Achteraf praten is altijd gemakkelijker, toch? |
|
|
| 01/26/2014 2:40 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Trouwens: de meeste slimme opmerkingen heeft ze in de biecht gezegd.
Achteraf praten is altijd gemakkelijker, toch?
Dat is waar, maar als je nou vanuit gaat dat zei de mol niet is. Dan maakt niks uit als zij het in de biecht zegt, want ze heeft er dan misschien wel nog over nagedacht, maar verder weet ze niet wie de mol is... En er zal vast wel een goede reden zijn dat de makers de titel bij aflevering 4 Jennifer noemen en waarschijnlijk echt iets wat ze gezegd heeft dat na de mol leidt.
En hoe moet het ze anders zeggen iets over eventuele mol streken of haar mollen, het zou raar zijn als ze allemaal apart even iets mochten zeggen iets na de opdracht of tijdens enzo. toch??? |
|
|
| 01/26/2014 2:51 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik denk (maar dat weet ik niet zeker natuurlijk dat ze allemaal biechten na een opdracht,
en dat er bij de montage beslist wordt wat we te zien krijgen.
Deze aflevering kwam ze wel erg vaak aan het woord.
Er blijft zóveel voor ons verborgen.... zucht....
Ik vind haar nog steeds geen mol hoor, verre van dat |
|
|