| 01/10/2014 2:37 am |
 Senior Member

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Ik vind Jennifer echt leuk als kandidaat, zij brengt ook wel al wat geld binnen, dus het is voor mij lastig. Iets in mij wilt gewoon graag dat zij de winnares wordt, maar een ander gevoel zegt dat de aanwijzingen voor haar te goed zijn. |
|
|
| 01/10/2014 9:11 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Jennifer!
We zien in het begin een poster met daarop de tekst WANTED! sommigen denken daarin Tygo te herkennen, ik denk een stap verder , kan ook een vrouw zijn met opgestoken haar. Ik zou het ook nog eens kunnen koppelen aan een nog uit te voeren opdracht. Ze moeten opzoek naar iemand die verdwenen dan wel Spoorloos is. En laat Jennifer toevalligerwijs in een serie hebben gespeeld die "Spoorloos Verdwenen" heet! |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/10/2014 10:50 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | En weer het getal 5 in beeld samen met Jennifer. We weten ondertussen dat ze echt haar best deed om bij en in het doolhof te komen.  |
|
| 01/10/2014 11:32 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Vind het wel toevallig dat Owen al begon "het was toch 5" maar er bleek maar 400€ in die envelop te zitten. Jennifer 100€ laten verdwijnen? en vanaf dat moment kom ik Jennifer tegen als nr 5 , 5 minuten , afvaller krijgt als nr 5 het rode scherm! etc.
Ze is gewoon de mol punt uit 
En in de envelop die zij zelf wilde open maken haalde ze 500 euro uit. Weer een 5!! |
|
| 01/10/2014 5:37 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Controlekamer had 5 schermen, en zal me niks verbazen dat Jennifer ook nog eens Chanel No*5 droeg! LOL Ober biertje!!!!! |
|
| 01/11/2014 4:58 am |
 Junior Member

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 16
 OFFLINE | Jennifer doet opvallende MOLuitspraken: Wat kan mij het geld schelen, jokers! Bij de doolhof opdracht.
En: Ik heb niets gezien ( Mol is blind) op de jade markt.Ik kan geen twee dingen tegelijk...hoeft ze ook nieg als Mol. |
|
|
| 01/11/2014 5:38 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Mij valt het heel erg op dat ze heel goed bezig is met geld binnen te halen, maar verder doet ze verdacht weinig! Bij het kiezen van de 2 personages laat ze de rest gaan en zegt niets. In de controlekamer heeft ze geen een keer de porto in handen gehad, ze bleef stil op de achtergrond staan...
En inderdaad die uitspraken steeds, en zoals al ergens op dit forum genoemd werd wil ze maar al te graag door de gangen van het doolhof kruipen. "wat er ook gebeurd, ik ga daar onder!"
Jen is en blijft mijn mol! |
|
|
| 01/11/2014 7:36 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Benniede Mol: En weer het getal 5 in beeld samen met Jennifer. We weten ondertussen dat ze echt haar best deed om bij en in het doolhof te komen. 
Is het nou niemand opgevallen!!??
de MOL staat niet graag in de schijnwerpers, achter haar staan schijnwerpers en die ontwijk ze . Kijk maar hoe ze staat. Dit brengt mij naar wat Art zei Een blik in de toekomst . Aflevering 1 Schijnwerpers, die we pas in aflevering 2 daadwerkelijk zien!!! |
|
| 01/11/2014 7:56 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Offtopic: er wordt ergens geklaagd over de kleding van Jennifer. Ze zou zich te bloot hebben gekleed bij de opdracht in het labyrint. (Inkijk) Ik zie het probleem niet. Toch ben ik niet blind zoals een mol. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/11/2014 8:04 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Offtopic: er wordt ergens geklaagd over de kleding van Jennifer. Ze zou zich te bloot hebben gekleed bij de opdracht in het labyrint. (Inkijk) Ik zie het probleem niet. Toch ben ik niet blind zoals een mol.
Mag van mij nog bloter! de persoon die klaagt is zekers jaloers?
on topic
Toeval? en ook hier wordt weer iets met het getal 5 genoemd. 5 Locaties vinden.
Yennifer MOL Hoffman
Marie |
|
| 01/11/2014 9:05 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | En nog 1
 |