Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Jennifer
Alles over Jennifer
Pagina 2 / 8 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 « previous | Next »
Alles over Jennifer
01/03/2014 2:53 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Emile Chang:

Originally Posted by Remmie93:

Verdachte blik bij het seinen. En dan haar commentaar "Of er slecht werd geseind of dat Aaf het te snel ...". Ook niet even overleggen van "Zou het kunnen dat 3 voor ons is en 4 voor een ander duo?" (Daphne en Jan-Willem hadden 4 niet gezien (zeiden ze) maar hadden door 4 te zeggen als enige duo een cijfer goed geraden.) Nee hoor, ze liet Aaf gewoon "7" zeggen. In de uitzending geen gesprek tussen haar en Tygo en/of Freek waarin ze Aaf de schuld in de schoenen schuift, maar wellicht zien we dat nog?

Ik neem aan dat de Mol de code wist en dus ook wist welk cijfer hun groep NIET moest noemen. Maar als de eerste groep het toch al fout zegt, maakt het voor de andere groepen niet meer uit.

Jennifer en Aaf waren het eerste duo dat een cijfer mocht noemen. Bewust deze positie gekozen? (Zie Patrick bij de stilleven opdracht.) Ze wisten, als een van hen de mol is, niet of de andere duo's een goed antwoord zouden geven.

Het laatste duo (Maurice en Susan) zat er 1 naast: ze zeiden 4 i.p.v. 5. Maurice dacht nog aan 3. Ze hebben een flits gemist?

Maar ben het met je eens: de mol kan in het duo Jennifer en Aaf hebben gezeten, maar net zo goed in een ander duo. Er ging zo veel mis.

Ik denk dat we niet veel hebben aan deze opdracht. Hier hoefde de Mol niet echt op te treden, omdat dit gewoon 6 chaotische minuten zouden worden. Ik denk niet dat we veel hebben aan deze opdracht.
citeren   
01/05/2014 9:46 am

Senior Member

RAAAAAR Art geeft geld terug aan 4 mensen. 1ste persoon zegt hij : alstublieft 2de persoon Jennifer: krijg jij (de MOL?) het ook 3de en 4de persoon zegt hij weer: aub. raaaaar

Tevens Henry V iemand heeft uitgezocht Henry van LOON. Art geeft geld , is een soort LOON ???
citeren   
01/05/2014 11:25 pm

NEWBIE

Registratie: 01/05/2014
Bij de laatste test schijnt er achter de kandidaten een blauw licht op een toren, als jennifer  aan de beurt is schijnt het licht groen.
Groen staan voor mol.
citeren   
01/06/2014 5:39 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014

Originally Posted by Jacqueline van Wingerden:
Bij de laatste test schijnt er achter de kandidaten een blauw licht op een toren, als jennifer  aan de beurt is schijnt het licht groen.
Groen staan voor mol.

Heel veel hier zitten echt in een tunnel man, maar dit vind ik buitengewoon goed gevonden. Zo iets kleins en toch weer met opzet aanwezig.
citeren   
01/08/2014 6:04 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013

Ik neem aan dat de Mol de code wist en dus ook wist welk cijfer hun groep NIET moest noemen. Maar als de eerste groep het toch al fout zegt, maakt het voor de andere groepen niet meer uit.

Jennifer en Aaf waren het eerste duo dat een cijfer mocht noemen. Bewust deze positie gekozen? (Zie Patrick bij de stilleven opdracht.) Ze wisten, als een van hen de mol is, niet of de andere duo's een goed antwoord zouden geven.

Dat zou alleen opgaan als je zeker wist dat de kandidaten zelf mochten bepalen op welke plek ze gingen staan, en ik heb dat in ieder geval niet gezien...
citeren   
01/08/2014 7:58 am

NEWBIE

Registratie: 01/08/2014
Heeft iemand anders ook het 'gepingel' gehoord voor en tijdens dat Jennifer haar scherm kreeg? De andere kandidaten kregen gewoon een spannend muziekje, bij Jennifer klonk er 'gepingel'. Ik weet niet of het dé aanwijzing is, of wat het betekent, maar het viel me wel op
citeren   
01/08/2014 9:42 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014

Originally Posted by Laurie Wildenberg:
Heeft iemand anders ook het 'gepingel' gehoord voor en tijdens dat Jennifer haar scherm kreeg? De andere kandidaten kregen gewoon een spannend muziekje, bij Jennifer klonk er 'gepingel'. Ik weet niet of het dé aanwijzing is, of wat het betekent, maar het viel me wel op

Dat is elk jaar wel bij een kandidaat! mind-**** noemen ze dat!  
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/09/2014 6:15 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014
Humzz Jennifer, ook jij hebt iets dat mij doet denken dat jij de MOL bent. Toen jij de envelop had gepakt en terug liep keek je ineens heel raar. Zo iets van, ja het moet dan maar , maar liever had ik geen geld gepakt. Je hebt hier als kandidaat gespeeld. Je rende ook wel heel snel het pand binnen alsof je al wist waar het lag, maar toen toch maar even gas geminderd.

Net als JW ben jij één van mijn MOLLEN.
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/09/2014 2:38 pm

Cool Senior Member

Benadrukte Art nu bij haar dat er op de markt jade wordt verkocht????
citeren   
01/09/2014 4:16 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014
Dat is inderdaad vreemd. Of zou hij dat bij elke kandidaat zeggen maar zien wij dat niet?
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/09/2014 4:42 pm

Cool Senior Member

Originally Posted by Benniedemol:
Dat is inderdaad vreemd. Of zou hij dat bij elke kandidaat zeggen maar zien wij dat niet?

Dat zou inderdaad ook kunnen. Maar dan nog vind ik het een vreemde (bijna nutteloze) opmerking. Het kan alsnog iets met een hint te maken hebben, al hoeft hij niet op Jennifer te slaan.
citeren   
01/09/2014 4:45 pm

Cool Senior Member

Originally Posted by Benniedemol:

Dat zou inderdaad ook kunnen. Maar dan nog vind ik het een vreemde (bijna nutteloze) opmerking. Het kan alsnog iets met een hint te maken hebben, al hoeft hij niet op Jennifer te slaan.
citeren   
01/09/2014 6:25 pm

Forum Fanatic

ik zie dat zij goed om haar heen kijkt behalve als ze langs de paal met teksten loopt, dan kijkt ze strak vooruit!! op het moment dat ze voorbij de paal loopt kijk ze wel weer om haar heen!!!
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/09/2014 7:28 pm

Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013
In China gold jade als de edelste van alle mineralen. Het Chinese woord voor 'jade' zou men het best kunnen vertalen met 'alles wat in de hoogste mate voortreffelijk is'. In het Yin- en Yangsymbool verzinnebeeldt de jade het principe van de Hemel-Vader. Zij wordt gezien als een hemels juweel, voortgekomen uit de gezamenlijke inspanning van bergen en water. Een Chinese tekst zegt over de jadesteen: 'Geschuurd en glanzend belichaamt zij de reinheid en de zuiverheid. Glad en glimmend is zij het goede. Haar compacte vorm en haar kracht verzinnebeelden de sterkte van het intellect en de wijsheid. Is zij hoekig, maar niet scherp en niet gevaarlijk, dan herinnert zij aan de gerechtigheid. Hangt zij in parels naar beneden, dan is zij de nederigheid zelve. Het geluid dat zij laat horen wanneer er op haar geslagen wordt, symboliseert de muziek. De wolken waardoor zij getekend wordt, doen aan haar schoonheid geen afbreuk, en haar schoonheid probeert de wolken niet te verbergen, want die herinneren ons aan de plicht om trouw te zijn. Haar doorschijnende karakter doet denken aan de eerlijkheid. Schitterend in haar kleurenspel lijkt zij op de regenboog, en doet zij denken aan de hemel zelf, verheven en geheimzinnig.

Omdat zij is ontstaan uit bergen en water verwijst zij naar de aarde. Wanneer ze in alle eenvoud is gesneden doet zij denken aan de kuisheid. Omdat zij bij ieder in hoog aanzien staat, verzinnebeeldt zij ook waarheid en schoonheid.' Omdat kunstwerken van jade gemaakt, nooit kapot gingen, zag men er ook een symbool in van onsterfelijkheid. Vanwege haar gladheid wordt de huid van een vrouw vaak met haar vergeleken. Er bestaan in de Chinese veel woorden voor liefdesspel en seksuele omgang, waar het woord 'jade' (= 'ti' op de een of andere manier in is verwerkt. Ook bij de Olmeken- en Azteken-Indianen in het oude México stond jade in hoog aanzien en werd vooral gebruikt voor het vervaardigen van beeldjes voor de eredienst. Tot hart gesneden stenen werden aan vorsten in hun graven meegegeven. Een watergodin droeg de naam van 'haar met de jaden lendendoek'.

(Bron: http://www.heiligen.net/wb/symbooljade.php)

Hm, kleurrijk. Jennifer benadrukte de kleuren van de dingen op de markt heel erg. Maar Jan-Willem deed dat ook. Jade komt wel opvallend vaak terug in dit seizoen. Tijdens het rijden naar de oude tv-studio heeft Sofie het over bomen, heuvels, groen en water.
citeren   
01/09/2014 7:39 pm

Forum Fanatic

Jen de MOL? daarom zegt Art het misschien tegen haar voor ze de markt binnen stapt??...... de kleur van de mol is groen en jade is groen.
................
Kamp Jennifer

citeren   
Pagina 2 / 8 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview