| 01/11/2014 9:32 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Tunnel |
|
|
| 01/11/2014 9:57 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Tunnel
Wat jij wilt. Keb van jou kant nog niks zinnigs mogen lezen. |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/11/2014 10:11 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Benniede Mol:
Originally Posted by Marjanne Mol: Tunnel
Wat jij wilt. Keb van jou kant nog niks zinnigs mogen lezen.
(Oke, zeer kwetsend en zeker niet de bedoeling om hier weg te zetten. (excuses op zijn plaats?) )
Maar nu OT:
Zijn er echt mensen die Jennifer nog verdenken nadat ze in 2 afleveringen een behoorlijke hoeveelheid geld heeft gepakt, waar geen druk achter stond? |
|
|
| 01/11/2014 11:03 am |
 Junior Member

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 20
 OFFLINE | @ Remmie93; Jennifer is een van de mensen die ik werdenk. Dit was tijdens aflevering 2, opdracht 2, in een fractie van een seconde te zien. Jennifer was door het labyrint aan het kruipen, net een mol, pakte het geld en knipoogde, wilde de buit niet afstaan aan Sofie. Zo zijn er nog meerdere aanwijzingen.
 |
................ Om geloofd te worden hoeft men slechts de waarheid ongelooflijk te maken.
|
| 01/11/2014 11:42 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Nancy dat bedoel ik dus ook. Sofie wil envelop maar jennifer weigert het te geven. Jennifer heeft geld uit de envelop gehaald en dat zou Sofie kunnen opmerken. Ze heeft het geld tijdens het kruipen eruit gehaald (denk ik)
Deze mol zorgt dat er minder geld in komt door te doen alsof ze veel geld in de pot stopt. Owen was toch 5 (500) nee zegt Jen 400, klopt 100 heeft ze hier al gestolen. Labyrint 500 in envelop de rest achter haar BH die we overduidelijk in beeld zien.! |
|
| 01/11/2014 11:47 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Benniede Mol: Nancy dat bedoel ik dus ook. Sofie wil envelop maar jennifer weigert het te geven. Jennifer heeft geld uit de envelop gehaald en dat zou Sofie kunnen opmerken. Ze heeft het geld tijdens het kruipen eruit gehaald (denk ik)
Deze mol zorgt dat er minder geld in komt door te doen alsof ze veel geld in de pot stopt. Owen was toch 5 (500) nee zegt Jen 400, klopt 100 heeft ze hier al gestolen. Labyrint 500 in envelop de rest achter haar BH die we overduidelijk in beeld zien.!
Het doolhof was niet volledig afgesloten, dus als Jennifer geld uit de envelop wilde halen, denk ik dat ze veel risico zou lopen dat ze door Sofie wordt opgemerkt,
En een Mol kan beter geen geld in de pot brengen dan weinig geld in dit geval, maar dat is mijn mening. |
|
|
| 01/11/2014 2:02 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Remmie93:
Originally Posted by Benniede Mol: Nancy dat bedoel ik dus ook. Sofie wil envelop maar jennifer weigert het te geven. Jennifer heeft geld uit de envelop gehaald en dat zou Sofie kunnen opmerken. Ze heeft het geld tijdens het kruipen eruit gehaald (denk ik)
Deze mol zorgt dat er minder geld in komt door te doen alsof ze veel geld in de pot stopt. Owen was toch 5 (500) nee zegt Jen 400, klopt 100 heeft ze hier al gestolen. Labyrint 500 in envelop de rest achter haar BH die we overduidelijk in beeld zien.!
Het doolhof was niet volledig afgesloten, dus als Jennifer geld uit de envelop wilde halen, denk ik dat ze veel risico zou lopen dat ze door Sofie wordt opgemerkt,
En een Mol kan beter geen geld in de pot brengen dan weinig geld in dit geval, maar dat is mijn mening.
De mol zijn is sowieso een risico En er is vast wel een moment geweest dat Sofie niks kon zien. Want als je goed kijkt is 1 gedeelte flink verlicht en de tegenovergestelde hoek donkerder. Je ogen moeten wennen voor je echt wat kunt zien als buitenstaander Sofie dus. |
|
| 01/11/2014 4:01 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | We gaan er altijd van uit dat de groen de kleur is van de mol! maar is dat wel zo?. Ik vind namelijk dat er veel rood maar vooral geel te zien is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Color_in_Chinese_culture#Yellow
Yellow, corresponding with earth, is considered the most beautiful and prestigious color. The Chinese saying,Yellow generates Yin and Yang, implies that yellow is the center of everything. Associated with but ranked above brown, yellow signifies neutrality and good luck. Yellow is sometimes paired with red in place of gold.
Yellow was the color of Imperial China and is held as the symbolic color of the five legendary emperors of ancient China. Yellow often decorates royal palaces, altars and temples, and the color was used in the robes and attire of the emperors.
Yellow also represents freedom from worldly cares and is thus esteemed in Buddhism. Monks’ garments are yellow, as are elements of Buddhist temples. Yellow is also used as a mourning color for Chinese Buddhists
Mijn MOL is Jennifer ( althans nu nog)
Op de foto boven bij Kandidaten staat Jennifer ook in het midden , yellow is the center of everything. Yellow the of the Mole??? i hope so.
Als je wiki leest komt Groen niet voor in china en zijn er 5!! kleur elementen
|
|
| 01/11/2014 4:11 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Geld in de bh? Da's mij niet opgevallen. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/11/2014 4:17 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Geld in de bh? Da's mij niet opgevallen.
zou kunnen omdat ze ons het beeld lieten zien van haar inkijk. Avro staat niet echt bekend om zulke shots, toch ? verborgen aanwijzing? |
|
| 01/12/2014 2:46 am |
 Forum Expert

Originally Posted by Emile Chang: Geld in de bh? Da's mij niet opgevallen.
zou kunnen omdat ze ons het beeld lieten zien van haar inkijk. Avro staat niet echt bekend om zulke shots, toch ? verborgen aanwijzing?
Volgens mij was dit niet echt te voorkomen. Ze kroop in deze houding. Om nu geen opnames te maken van dat gekruip ... Uit haar uitspraken (bijv. over billen) kan ik nog geen aanwijzing halen. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/12/2014 2:49 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Benniede Mol:
zou kunnen omdat ze ons het beeld lieten zien van haar inkijk. Avro staat niet echt bekend om zulke shots, toch ? verborgen aanwijzing?
Volgens mij was dit niet echt te voorkomen. Ze kroop in deze houding. Om nu geen opnames te maken van dat gekruip ... Uit haar uitspraken (bijv. over billen) kan ik nog geen aanwijzing halen.
Ze hadden het ook niet hoeven laten zien.
Over billen gesproken, dikke billen van de BILjetten die ze heeft verstopt!? |
|
| 01/12/2014 3:03 am |
 Forum Expert

Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Benniede Mol:
Volgens mij was dit niet echt te voorkomen. Ze kroop in deze houding. Om nu geen opnames te maken van dat gekruip ... Uit haar uitspraken (bijv. over billen) kan ik nog geen aanwijzing halen.
Ze hadden het ook niet hoeven laten zien.
Over billen gesproken, dikke billen van de BILjetten die ze heeft verstopt!?
Ze had het over eten. Maar ja .... |
|
| 01/12/2014 3:06 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | |
|