Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Jennifer
Alles over Jennifer
Pagina 5 / 8 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 « previous | Next »
Alles over Jennifer
01/12/2014 3:07 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014
Onderwerpen: 0
oeps dubbel post
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/12/2014 3:11 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Benniede Mol:

Ze hadden het ook niet hoeven laten zien.
Over billen gesproken, dikke billen van de BILjetten die ze heeft verstopt!?

Ze had het over eten. Maar ja ....

Eten? ja geld eten!

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Jennifer Hoffman de mol is.
Jennifer in Yo Bro!

http://www.bruno.nl/nieuws/17081/birgit-schuurman-en-jennifer-hoffman-in-bro-s-before-ho-s.html

Dan moet ze straks wel iets bedenken om al dat geld te verliezen. Qua metafoor is dat labyrint wel wat. Zoals ooit Dennis Weening in een kist kroop. Maar ja, is dat nu dan niet te makkelijk? Aan de andere kant: gewoon doen omdat men het niet als hint verwacht? Lekkere mindfuck?
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/12/2014 3:18 am

Forum Fanatic

................
Kamp Jennifer

citeren   
01/12/2014 3:20 am

Forum Fanatic

TUNNEEEEEEL!
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/12/2014 10:06 am

Forum Fanatic

Ja daar komt ie weer met een 5. vraag voor Jennifer ( of breng ik oud nieuws) Ze geeft hier aan dat de mol op de voorste rij zit. En daar zat Jennifer zelf ook. Ze zegt dat ze aan het afstrepen is, bedoelt ze daarmee wie de mol is of bedoelt ze de afvallers?

................
Kamp Jennifer

citeren   
01/13/2014 12:52 am

Forum Expert

Onderwerpen: 5

Ja daar komt ie weer met een 5. vraag voor Jennifer ( of breng ik oud nieuws) Ze geeft hier aan dat de mol op de voorste rij zit. En daar zat Jennifer zelf ook. Ze zegt dat ze aan het afstrepen is, bedoelt ze daarmee wie de mol is of bedoelt ze de afvallers?

Er zaten nog 4 kandidaten op die eerste rij? O.a. Daphne. Ik weet niet meer wie volgens Jennifer de mol is. (Ze kan daar ook spreiden.)
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/13/2014 12:36 pm

Forum Fanatic

Met het volgende gooi ik mijn theorie over Jennifer helemaal over boord! of toch niet? want bepaalde Tags heb ik niet kunnen vinden in het filmpje. Nu zijn er slimpies die denken, Ja maar misschien heeft die Graffiti artiest ze later gespoten?....Ja dat zou kunnen!...maar! het zou nog steeds kunnen dat de WIDM crew er zelf wat heeft gespoten of nog sterker , ze kennen de Artiest en hebben hem laten Taggen. WIDM heeft namelijk ook tijd gehad om pallets te regelen dus waarom geen spuitbussen of artiest!?.

//www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Hj6P2IPG3cI

http://hongwrong.com/abandoned-atv-studios/

Ja ben eigenwijs , WIDM heeft deze lokatie al eerder bezocht en weten waarschijnlijk ook af van deze site..

WIDM denkt, haha als die molloten dit zien bedenken ze vast iets dat met Jennifer in verband gebracht kan worden. Ze weten ook dat de molloten waarschijnlijk deze video en site zullen vinden! en denken dan een stap verder! Bij het vragen wie de mol zou willen spelen, zorgt WIDM uiteindelijk wie de mol is en wijzen dan toch Jennifer aan. Althans dat hoop ik nu !!!! anders ben ik dit jaar heel diep in een tunnel verzonken.
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/13/2014 12:50 pm

Forum Fanatic

................
Kamp Jennifer

citeren   
01/14/2014 2:57 am

Forum Fanatic

Ja ben eigenwijs , WIDM heeft deze lokatie al eerder bezocht en weten waarschijnlijk ook af van deze site..

De voorbereidingen voor een seizoen WIDM beginnen al ver van tevoren:
13 tot 14 maanden voor de uitzending.
(2012 dus)

Het monteren van de opnamen neemt ongeveer 6 maanden in beslag

Bron: molboekje

citeren   
01/14/2014 2:37 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Marjanne Mol:

De voorbereidingen voor een seizoen WIDM beginnen al ver van tevoren:
13 tot 14 maanden voor de uitzending.
(2012 dus)

Het monteren van de opnamen neemt ongeveer 6 maanden in beslag

Bron: molboekje

Met andere woorden! (als er een seizoen 15 komt) zijn ze daar nu al mee bezig!?
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/15/2014 7:39 am

NEWBIE

Registratie: 01/15/2014
Bij de test op de Jade-markt bij die pijlen zie je bij elke kandidaat dat de pijl met 'Geld' omgewisseld is. Dit is duidelijk een mollenactie.
En bij elke kandidaat die voor jennifer komt zie je deze pijlen duidelijk. En hangt het groene doek aan de rechter kant in een soort bolle gedaante. Bij jennifer is dit plots niet meer. (Naar mijn mening zit Jennifer dus onder dat groene doek)
Ook zie je bij freek wanneer die pijlen worden getoond precies iemand kijken naar hem vanachter dat doek al moet ik dat nog eens beter bekijken.
En na jennifer worden plots die pijlen niet meer getoond (bij owen sofie tygo) alsof er nu toch niets meer word gezien. Bij susan zie je het terug heel even maar is het doek terug helemaal naar rechts opgeplooid en kan er zeker niemand onder zitten. (zoals bij jennifer)
Ook zegt ze na de zoektoch (jennifer) dat ze niets heeft gezien...
citeren   
01/15/2014 7:58 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Jelle Ghyoot:
Bij de test op de Jade-markt bij die pijlen zie je bij elke kandidaat dat de pijl met 'Geld' omgewisseld is. Dit is duidelijk een mollenactie.
En bij elke kandidaat die voor jennifer komt zie je deze pijlen duidelijk. En hangt het groene doek aan de rechter kant in een soort bolle gedaante. Bij jennifer is dit plots niet meer. (Naar mijn mening zit Jennifer dus onder dat groene doek)
Ook zie je bij freek wanneer die pijlen worden getoond precies iemand kijken naar hem vanachter dat doek al moet ik dat nog eens beter bekijken.
En na jennifer worden plots die pijlen niet meer getoond (bij owen sofie tygo) alsof er nu toch niets meer word gezien. Bij susan zie je het terug heel even maar is het doek terug helemaal naar rechts opgeplooid en kan er zeker niemand onder zitten. (zoals bij jennifer)
Ook zegt ze na de zoektoch (jennifer) dat ze niets heeft gezien...

Dit hoeft geen mol actie te zijn. Wij zijn hier al druk mee bezig geweest Dus eerlijk gezegd kom je met de nacht-trein. Dit kan ook opzet van de WIDM crew zijn. De mol (werd gezegt) is of word geholpen! maar door wie.?
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/16/2014 12:40 pm

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Remmie93:

Nancy dat bedoel ik dus ook. Sofie wil envelop maar jennifer weigert het te geven. Jennifer heeft geld uit de envelop gehaald en dat zou Sofie kunnen opmerken. Ze heeft het geld tijdens het kruipen eruit gehaald (denk ik)

Deze mol zorgt dat er minder geld in komt door te doen alsof ze veel geld in de pot stopt. Owen was toch 5 (500) nee zegt Jen 400, klopt 100 heeft ze hier al gestolen. Labyrint 500 in envelop de rest achter haar BH die  we overduidelijk in beeld zien.!

Het doolhof was niet volledig afgesloten, dus als Jennifer geld uit de envelop wilde halen, denk ik dat ze veel risico zou lopen dat ze door Sofie wordt opgemerkt,

En een Mol kan beter geen geld in de pot brengen dan weinig geld in dit geval, maar dat is mijn mening.

De mol zijn is sowieso een risico En er is vast wel een moment geweest dat Sofie niks kon zien. Want als je goed kijkt is 1 gedeelte flink verlicht en de tegenovergestelde hoek donkerder. Je ogen moeten wennen voor je echt wat kunt zien als buitenstaander Sofie dus.  

Jennifer heeft geen geld uit de envelop gehaald, er zat nl. maar 1 briefje van 500 in!  zie 25:34min
citeren   
01/16/2014 3:54 pm

NEWBIE

Registratie: 01/16/2014
citeren   
01/17/2014 4:59 pm

Junior Member

Registratie: 01/05/2014
Hoewel Jennifer voor mij (nog) niet de mol is , vind ik 1 dingetje wel verdacht:
Is het nog iemand opgevallen dat ze dikwijls in beeld komt, of op foto staat, met een bril aan een koordje om haar hals. En voor zover ik weet zet ze hem nooit op.

Bril, niet goed zien, blind,... mol?!
citeren   
Pagina 5 / 8 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview