Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Freek
Alles over Freek
Pagina 7 / 8 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 « previous | Next »
Alles over Freek
03/06/2014 5:15 pm

Senior Member

Registratie: 02/06/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Marjon Korhorn:
ik heb laatst alle afleveringen van widm bekeken vanaf seizoen 1. bij de laatste seizoenen wist ik constant vanaf een aflevering of 3 zeker wie de mol was en had het dan ook goed. nu zit ik vanaf aflevering 1 op Freek. en hoop dat dat nu weer zo is en dat Freek gewoon de mol is. hij zou een fantastische mol zijn als hij het is

Zekerheid in wie is de mol bestaat niet... Hoe dan ook welkom in de Freek tunnel
................
Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
citeren   
03/07/2014 4:17 am

NEWBIE

Registratie: 01/06/2014
Freek is de mol, omdat de rest het niet kan zijn!
Susan: JW zat op haar en hij ligt er uit,
Sofie: had JW ontdekt tijdens de optocht en haalde zo geld binnen voor de pot, dit zou ze als mol noooit doen!
Tygo: die heeft te veel geld binnen gebracht!
Ik denk trouwens te weten hoe het komt dat JW Freek niet bij Art heeft gezien! Freek was al binnen VOORDAT de rest van de groep Art had gevonden! De beelden zijn dan zo gemonteerd dat het lijkt da dit gelijktijdig gebeurde!
citeren   
03/07/2014 6:01 am

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014
De titel is ‘de lachende derde' verwijst naar hetspreekwoord 'de lachende derde zijn' = persoon die buiten een conflict staat,maar profiteert van de uitkomst.
Heeft de Mol een vrijstelling voor de finale nodig? Nee, deMol staat buiten dit conflict.
Profiteert de Mol van de uitkomst? Ja, de Mol wint devrijstelling, mag het verdedigen (controle over ‘t spel), doet dit met succesen dat betekent geen geld in de pot! De Mol profiteert uitermate van deuitkomst!
oké, dat blijheidsdansje op ‘t allereinde vond ik ook ‘nbeetje overdone ;-)  

Freek = de Mol

citeren   
03/07/2014 7:06 am

Senior Member

Registratie: 02/06/2014
Zo is mijn redenatie inderdaad ook. We kunnen heel moeilijk gaan doen om de titel de lachende derde te verklaren. Maar eigenlijk is het redelijk simpel. De kandidaten staan buiten spel en de mol gaat er met de vrijstelling vandoor. Easy does it
................
Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
citeren   
03/07/2014 8:40 am

NEWBIE

Registratie: 03/01/2014
En dan mijn theorie waarom Freek de mol is.

Tygo en Sofie gingen vol op Susan de laatste test. Zij zijn beide door. Jan-Willem twijfelde tussen Susan en Sofie, maar is wel voor één iemand gegaan. Freek zat ook vol op Sofie en Susan op Sofie en Freek. Als Jan-Willem vol op Susan was gegaan, was hij waarschijnlijk ook doorgeweest (of hij moet de test wel ERG slecht hebben gemaakt). Dit is niet het geval, dus heeft hij waarschijnlijk vol op Sofie gezeten aangezien hij in aflevering 7 overtuigd was dat zij de Mol was. Aangezien Freek al weken op Sofie zit en er maar niet uit ligt, denk ik dat Freek de mol is en Susan gaat winnen, omdat zij als enige Freek nog een beetje verdenkt.

Tygo is het sowieso niet want hij had geen geld in zijn handen bij de enveloppenruilopdracht. De mol moet met geld in zijn handen hebben gezeten, anders kon hij/zij geen invloed uitoefenen. Freek, Susan, Sofie en Daphne hebben met geld in hun handen gezeten.

Misschien zit ik ook wel in een enorme tunnel Ik ben erg benieuwd!
citeren   
03/07/2014 9:49 am

NEWBIE

Registratie: 03/07/2014
In aflevering 1 ging Maurice er uit. Hij zat op: Owen, Tygo, Sofie, Susan en Aaf. Zegt dat al niet genoeg dat Sofie, Susan en Tygo de mol niet kunnen zijn? Spreiden op 5 is in het begin prima lijkt me. Als je mol daar tussen zit kun je er toch haast niet uit gaan? Ook denk ik dat Owen vol op Tygo is gegaan in aflevering 2. Tijdens de opdracht in de controlekamer heeft hij veel met Tygo samen gedaan, en Owen liep meteen de goede kant op en Tygo probeerde hen juist een andere kant op te sturen. Ook zag je dat hij op het laatst twee vragen beantwoordde die op Tygo kunnen slaan. (had de mol een porto vast: nee, heeft de mol een tattoo: ja)

Wie blijft er over? Freek!
citeren   
03/07/2014 10:09 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Originally Posted by Ruben Coppens:
Freek is de mol, omdat de rest het niet kan zijn!
Susan: JW zat op haar en hij ligt er uit,
Sofie: had JW ontdekt tijdens de optocht en haalde zo geld binnen voor de pot, dit zou ze als mol noooit doen!
Tygo: die heeft te veel geld binnen gebracht!
Ik denk trouwens te weten hoe het komt dat JW Freek niet bij Art heeft gezien! Freek was al binnen VOORDAT de rest van de groep Art had gevonden! De beelden zijn dan zo gemonteerd dat het lijkt da dit gelijktijdig gebeurde!

Ik ben hier niet mee eens, want hoe weet je zo zeker dat JW op Susan zat? Dat heeft hij niet gezegd.
En van Sofie ben ik ook niet eens, ze had wel JW ontdekt, maar er is geen geld in de pot gekomen, omdat Freek en Susan hem niet ontdekte. Je kan ook denken de mol weet al dat de andere groep hem niet ontdekt heeft, laat ik hem maar ontdekken om niet verdacht te worden.
Ik zeg niet dat Freek niet de mol kan zijn, want hij heeft zeker veel acties op zijn naam, maar wat ik mij af vraag dan: hij heeft tijdens die opdracht in de verlaten studio wel paar keer met iemand anders geld gevonden. En zeker bij die opdracht dat hij met Owen toch nog even na de opdracht van Susan en Aaf wilde kijken vond hij het geld. Waarom zou hij dat doen? En Sofie heeft dan Jan-Willem ontdekt, maar zij heeft nooit geld verdiend. En Susan ook niet, maar daar zijn redenen voor dat zij niet is.
citeren   
03/07/2014 10:12 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Widmf:
In aflevering 1 ging Maurice er uit. Hij zat op: Owen, Tygo, Sofie, Susan en Aaf. Zegt dat al niet genoeg dat Sofie, Susan en Tygo de mol niet kunnen zijn? Spreiden op 5 is in het begin prima lijkt me. Als je mol daar tussen zit kun je er toch haast niet uit gaan? Ook denk ik dat Owen vol op Tygo is gegaan in aflevering 2. Tijdens de opdracht in de controlekamer heeft hij veel met Tygo samen gedaan, en Owen liep meteen de goede kant op en Tygo probeerde hen juist een andere kant op te sturen. Ook zag je dat hij op het laatst twee vragen beantwoordde die op Tygo kunnen slaan. (had de mol een porto vast: nee, heeft de mol een tattoo: ja)

Wie blijft er over? Freek!

Ja, maar denk is even na. Het gaat om tijd en misschien heeft Maurice de test het langzaamste gemaakt of de rest heeft toch meer vragen goed over de mol. Dus dit zegt niks!
citeren   
03/07/2014 11:55 am

NEWBIE

Registratie: 03/01/2014
Nogmaals, JW zat hoogstwaarschijnlijk op Sofie aangezien hij haar volledig voor mol aanzag in aflevering 7. Daarnaast twijfelde hij tussen Susan en Sofie, maar gaf hij aan dat hij wel voor 1 iemand is gegaan. Tygo en Sofie zaten volledig op Susan. Als JW hier ook voor zou hebben gekozen was hoogstwaarschijnlijk doorgegaan omdat Susan en Freek op Sofie zaten. Maar dit was niet het geval.

Maurice zat in aflevering 1 gedeeltelijk op Susan en vloog er toch uit. De enige die nog meer op Susan zat was Sofie. Zij ging door. Het kan natuurlijk op tijd gaan, maar in dit geval lijkt me dat onwaarschijnlijk. Dan zouden 8 andere toevallig goed gegokt moeten hebben en dit ook nog sneller gedaan hebben dan Maurice? Kleine kans. Daarom denk ik dat Freek het is. De enige mensen die hem ooit verdacht hebben zijn Aaf en Susan. Maar Aaf ging in aflevering 5 volledig over op Susan en vloog er de aflevering daarna uit. Grote kans dat Aaf in deze aflevering nog steeds een flink deel van de test op Susan heeft ingezet.

Maar de montagemensjes kunnen ons allemaal nog keihard voor de gek houden. Ik hoop echt zo heftig op Freek want dan is het echt een mol die NIEMAND verwacht. Susan zou er te dik bovenop liggen.
citeren   
03/08/2014 4:50 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Net een plasje gedaan Freek?

citeren   
03/08/2014 7:07 am

Senior Member

Registratie: 01/04/2014
Deze aflevering weinig mollerigs gezien. Ben blij dat mijn mol de vrijstelling heeft gekregen. Iedereen zit maar op de dames. Best te begrijpen om dat ze de mol aan het spelen zijn. Mijn mol blijft Freek vanaf dag 1....
citeren   
03/08/2014 9:22 am

NEWBIE

Registratie: 03/07/2014
Dat snap ik ook wel Claudia dat het ook om tijd gaat, maar in de eerste aflevering kun je er vanuit gaan dat iedereen spreidt en iedereen dus fouten maakt. Als je in aflevering 1 al op de goede mol zit geloof ik niet dat je eruit vliegt! Maar we zullen het zien..
citeren   
03/08/2014 10:01 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Widmf:
Dat snap ik ook wel Claudia dat het ook om tijd gaat, maar in de eerste aflevering kun je er vanuit gaan dat iedereen spreidt en iedereen dus fouten maakt. Als je in aflevering 1 al op de goede mol zit geloof ik niet dat je eruit vliegt! Maar we zullen het zien..

Dat is waar, maar je weet niet als de rest ook op de goede mol gezeten heeft. En ook al zat Maurice misschien op de goede mol, hij moet de rest van de vragen ook wel een beetje goed hebben, want anders vlieg je er nog steeds uit. Dus Sofie, Susan & Tygo kan je door zoiets echt niet afstrepen. En btw dat zei Jan-Willem in de dagboek ook dat hij altijd als hoofdverdachte de afvaller had, maar hij had in zijn test ook nog zijn gevoelsmol ingezet, maar dat heeft de makers eruit gehaald. Je moet dus niet gelijk alles geloven wat je ziet tijdens de aflevering!
citeren   
03/08/2014 10:47 am

Junior Member

Registratie: 02/28/2014
Oke hier nogmaals mijn FREEK IS DE MOL THEORIE:
Foto 1:
Ik heb de hints van de sterren al eerder aangegeven (Jesus Christ SuperSTAR, hij is een musical STER) Speelde in Joseph waar zijn 11 broers als sterren om hem heen stonden te buigen. Etc (zie forum)
DAARNAAST foto 2:
"De mol houd er niet van om in de schijnwerpers te staan". Als je op een ster iets van licht schijnt, zie de deze niet meer. Freek staat natuurlijk wel graag in de schijnwerpers, dus de mol houd er niet van om in de schijnwerpers te staan omdat je Freek (een ster) niet meer zal zien. Gelijk na het fragment in het voorfilmpje "De mol houd er niet van om in de schijnwerpers te staan"" zie je een sterrenhemel. (zie foto).
citeren   
03/09/2014 1:11 pm

Junior Member

Registratie: 01/03/2014
Kan iemand een foto plaatsen van Freek waarop hij een shirt aan heeft met twee driehoeken door elkaar. (Ben al een half uur aan het prutsen en het lukt me niet.) Dit zijn twee M-en. Een op zijn kop en een recht. M van Mol ??  Op de groepsfoto wanneer ze uitleg krijgen op het ER-eiland staat hij ook nog met zijn handen in zijn zij. Lijkt op een O. (Sofie staat ook met haar handen in de zij maar misschien doet zij de mol na, ha ha.) Ik ga eens wat uitzendingen terugkijken om te zien hoe hij op beelden  staat als hij dit shirt aanheeft.
citeren   
Pagina 7 / 8 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview