| 01/12/2014 11:21 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Perta, jij had ook gelijk hoor.
Freek heeft ook samen met Tygo geld gevonden.
Dan is zijn bijdrage het hoogst denk ik. |
|
|
| 01/16/2014 1:00 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Fre zegt "We hadden € 8500 kunnen hebben" Hoezo? In de uitzending hebben ze niet gezegd hoeveel geld de kandidaten konden verdienen met opdracht 1 van aflevering 1. Dat zou, gezien de opmerking van Fre, € 1500 zijn. Maar ik had eerder € 2000 (5 x € 400) verwacht. Dan kom je na twee afleveringen op maximaal € 9000. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/16/2014 2:33 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Fre zegt "We hadden € 8500 kunnen hebben" Hoezo? In de uitzending hebben ze niet gezegd hoeveel geld de kandidaten konden verdienen met opdracht 1 van aflevering 1. Dat zou, gezien de opmerking van Fre, € 1500 zijn. Maar ik had eerder € 2000 (5 x € 400) verwacht. Dan kom je na twee afleveringen op maximaal € 9000.
Maar hoe kom jij aan dit bedrag is er ergens gezegd wat er op de markt te verdienen was |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/16/2014 5:04 am |
 Junior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 23
 OFFLINE | Wat mij opviel was dat Freek zei: "Het duurde zo lang omdat iemand had gezegd: 'Het is in de kelder'. Maar als je naar die plattegrond die erbij lag had gekeken, stond er duidelijk 'way to the rooftop'."
Daarna komt de plattegrond in beeld en zie je dat wat hij beweerd, er helemaal niet staat.
Waarom zou ie daarover liegen?
|
|
|
| 01/17/2014 9:31 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 7
 OFFLINE | Freek heeft er voor gezorgd dat de pot leeg was zodat (als ze zouden winnen) ook niet meer dan 1000 euro konden winnen..
Sophie wilde in eerste instantie alleen meer 200 euro versturen, maar freek zag daar een kans en wilde graag meedoen. Uiteindelijk hebben ze
de hele pot tot nu toe opgestuurd.. |
|
|
| 01/22/2014 2:16 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/22/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | Is het iemand anders ook opgevallen dat bij afl. 2 na de opera iedereen klapt, behalve freek...die maakt een rare beweging met zijn hand |
|
|
| 01/22/2014 4:01 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/22/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | - Iedereen praat erover dat sofie geld poste..maar het idee was van freek
- Spiegelen lijkt een rol te spelen deze serie...en Freek werd in spiegelbeeld graffiti geintroduceerd |
|
|
| 01/24/2014 4:38 am |
 Junior Member

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 14
 OFFLINE | Het valt me op dat Freek zegt tijdens de executie:
Ik blijf een beetje rondom dezelfde personen: Aaf, Sofie en Jennifer. Alle vrouwen behalve Susan.
Is hij Daphne vergeten, of wist hij dat ze eruit zou gaan?? |
|
|
| 01/24/2014 7:25 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | tijdens de onderhandeling keek freek direct naar sophie die dus de vrijstelling had...de mol wil dat niemand de vrijstelling heeft behalve de mol! |
|
|
| 01/25/2014 9:17 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Dat is onzin natuurlijk. Voor de mol is het veel belangrijker dat er geen geld verdiend wordt. Hem maakt het echt niet uit wie er al dan niet een vrijstelling of een joker heeft... |
|
|
| 01/25/2014 9:24 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Zo is het maar net Erik.
Het zal de Mol om het even zijn hoe de kandidaten elkaar eruit proberen te werken.
Daar wordt hij zelf toch niets beter (of slechter) van.
Hoogstens kan hij proberen het een beetje te sturen wanneer een kandidaat te dicht bij hem komt. |
|
|
| 01/26/2014 6:15 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/26/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | |
|
|
| 01/26/2014 6:23 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Anna Vink-Maglio: Hallo allemaal,
Ik heb een hele eigen theorie uitgevonden waarom Freek mijn mol is!
Art zegt in het begin de mol oogt erg goed en is in balans, zoekt de extremen in glanzend hoog naar maagdelijk wit.
Balans = Yin Yang, Glanzend Hoog = Sterren, Maagdelijk wit = Maan.
In het mollenboekje staat ook de sterrenbeelden kunnen je misschien verder helpen.
We zijn in Hong Kong en moeten we het naar mijn idee dus zoeken in de sterren etc. en zo kwam ik dus op de Chinese astrologie uit.
Freek is geboren in 1986 en is van westers sterrenbeeld een Schorpioen! In de Chinese dierenriem is hij een Tijger! De tijger is nummer 3 met de kleur groen in dierenriem en heeft ook een eigen chinees teken. De Chinese dierenriem hangt ook weer samen met de 5 elementen vuur, water, etc. Het element van de Tijger is Vuur.
De mol houdt er niet van in de schijnwerpers te staan. Schijnwerper = zoeklicht Zoeklicht = zeer sterke, draaibare lichtbron, waarmee 's nachts een bep. ruimte afgezocht kan worden! Zoeklicht in het Engels = Spotlight! Wie stonden er in aflevering 1 in de Spotlights? Juist Freek en Tygo! Misschien een schijnbeweging
- Aflevering 1 : Schijnbeweging - S stond in een ander lettertype, kan misschien ook duiden op Schorpioen?
Freek droeg een donker gekleurd shirt met tijger print (Tijger is zijn Chinese sterrenbeeld)
De auto Henry V - Refereert naar Shakespare en de Musical waarin hij heeft gespeeld.
Een vrouw op de markt met een roze shirt met de tekst Choose Love - Freek zijn huidige musical Love Story.
Dan cijfer 3 die op de markt weer duidelijk in beeld - deze komt in alle afleveringen steeds in beeld en ook in het Mollenboekje staat deze op de achtergrond.
Regenboog paraplu van een voorbijganger - Hint naar musical Joseph?
De Romeinse klok in de lobby op een hele rare plek op en stoel, die toch wel 3 keer duidelijk in beeld kwam.
Dus ik rond gaan zoeken en ook op de tijd, kwam ik toch op een hele mooie afbeelding terecht.
Zoals de wijzers staan op de klok van aflevering 1, 10 over 10.
Komt dus precies overeen met rechts de Schorpioen (tevens Tijger in Chinese astrologie)
En links met de waterman, wat in de zodiac het niet parallel lopende westers sterrenbeeld van de schorpioen is.
Deze klok hangt samen met de stand van de maan, sterren etc. en de Chinese dierenriem draaien elke keer mee.
Op een andere afbeelding die ik vond was de kleur van Schorpioen groen. Groen is ook de kleur van de tijger.
- Aflevering 2: Vindingrijk.
Freek droeg een wit shirt met wederom aan de voorkant een tijgerprint en een raar logo op de voorkant. Laat dat nu net het logo VUUR zijn. Vuur is het element van de Tijger!!
De 3 containers rood, middelste grijs met woord mol erop en een logo van een halve vis op de kop en de onderste container groen.
Rood, Vuur =element Tijger/ Kleur Groen = kleur van de Tijger en Grijs is dan de mol? Freek?
Weer 3 containers. In aflevering 4 heeft Freek ook weer een Vissen shirt aan, wederom hint of niet?
Wederom komt cijfer 3 weer in beeld bij vloer nummer 3 waar Tygo en Owen naartoe gingen voor een opdracht.
Op het moment dat Freek en Tygo samen op stap gaan, draait Freek en de camera naar een muur met Chinese tekens. Onderaan staan 3 rode tekens die heel erg lijken op het logo van de Tijger. Alleen dan gemaakt door een Nederlandse crew
En Freek was de enige die het ABC opdrachtje vond tussendoor en hij was erg goed in de andere opdrachten oplossen.
Op de grote muren kwam ik verder nog 2 keer een tijger afbeelding tegen.
- Aflevering 3: Een zware keuze.
Een mooie mol actie om het geld in 1 keer op te sturen voor een opdracht, alleen de mol weet wat er komt. Iedereen die wie is de mol gevolgd heeft, weet dat je nooit al het geld in moet zetten! Want van Art kun je altijd wat kopen of iets verdubbelen en dat was dus hier ook het geval met de botenrace.
En het geld wat opgestuurd wordt is alleen veilig, als diegene nog in aflevering 9 zit. Ideaal voor de mol toch?
Freek en zijn team werden gedropt bij het gebouw Elements. Die horen bij de Chinese astrologie.
Hun team komt op een doodlopende weg uit en komen helemaal niet in de buurt van waar Aaf en Daphne zitten, mollenactie?
En Jan-Willem zegt op een gegeven moment dat het nummer van Daphne gewist is en wie had als laatste de telefoon?
Onscherpe Regenboog kleuren voordat er wat in beeld komt, hint naar Freek?
Op het strand hoor je steeds flitsen van foto camera's! Hint of niet? Van wie worden er vaak foto's gemaakt? Volgens mij van iemand die op het podium/toneel staat?
Als Freek de test maakt wordt er ingezoomd op een letter B op de achtergrond. B van Bartels?
- Aflevering 4: Jennifer
Naam van aflevering Jennifer: Wie heeft er geld opgestuurd naar Jennifer voor aflevering 9? Freek toch
Na het ABC-tje toen Jan-Willem bij Art stond, kwam er weer een groene 3 in beeld. Hint of toch niet?
Bij de opdracht met het geld, jokers, vrijstelling enz. Heb ik de herhaling met de pauze knop gebruikt en daar pakt Freek toch echt als eerste de envelop en laat daar nu net geld inzitten. De mol weet van het geld en moest natuurlijk ook het geld pakken.
Wederom geen geld verdiend voor in de pot.
En nu nog de mooiste hint van allemaal! Op het eind bij de test zie je iedereen achter het scherm in een Chinees restaurant. Toen Freek in beeld kwam, stond er achter hem een kok en laat die kok nu net even iets draaien met zijn linkerborst naar de camera. En ja hoor op zijn linkerborst een Tijgerkop in beeld. En dit alleen bij Freek, die kok is bij de rest niet te bekennen. Hint of toch niet?
Of mijn theorie klopt gaan we natuurlijk zien.
Zal wel niet, maar ik vind het wel een mooie en geloofwaardige theorie 
Ik zeg niet dat Freek de mol is, maar jou theorie kan zeker weten. Echt goed bedacht  |
|
|