Originally Posted by Karlijn Arbouw: Oké.. Ik heb na een nacht eindelijk eens wie is de Mol nerd te spelen, dit ontdekt. Het viel me al eerder op dat ik sterren zag.. Dus heb uit een aantal afleveringen screenshots gehaald van sterren.. De vlag van de fillipijnen heeft ook sterren.. En Freek is musical STER en speelde in Jesus Christ superSTAR! Bij de laatste aflevering gisteren tijdens de test kwam het paard zo duidelijk in beeld met Freek.. Dat ik nu niet meer denk dat het Suzan is
Daarnaast las ik dat
hij speelde in Joseph waar zijn 11 broers als sterren om hem heen stonden om te buigen
Dit is heel goed gevonden, want dat de sterren een hint was zag ik, maar nu weten we waarschijnlijk ook wie de mol dan is. Ik vind zelf niet dat hij de mol is, maar je hebt inderdaad een hele mooie en misschien de beste hint van het jaar ontdekt en betekent dat Freek de mol is!En misschien hoor je daarom wel steeds foto flitsen omdat je de ster maar af en toe als een seconde ziet.
Ohja inderdaad! Dat kan die foto flitsen wel goed verklaren... En de Mol staat niet graag in de schijnwerpers... Een ster in de hemel is altijd alleen te zien als er geen "niet op geschenen word"...
Genesis 37:9 Opnieuw kreeg hij een droom die hij aan zijn broers vertelde. ‘Ik heb alweer een droom gehad,’ zei hij. ‘Nu bogen de zon, de maan en elf sterren zich voor mij neer.’
Originally Posted by Marjanne Mol: Wat wil dat zeggen Jessica?
Ik ben atheïst en snap niet wat WIDM met geloof te maken heeft.
Ik wel, maar ze bedoelt. Hij speelde Josef in een musical. En dit stukje gaat over Josef en zijn broers. En dat laatste is we zien steeds sterren in beeld. En dat bedoeld waarschijnlijk Jessica dat dit naar Freek lijdt.
Ik wilde idd even de passage bij de 'sterrentheorie' benoemen.
Overigens kwam ik net deze tweet tegen van Freek: http://instagram.com/p/YJ6Y7ltPsY/
Met de ster van de Israëlische vlag. Niet eens zo'n gek idee hoor met die sterren. In aflevering 1 zie je ze ook duidelijk aan de hemel staan bij een bepaald beeld.
O ja... je ziet toch in de eerste aflevering ook die palen bij 56 erop? De ene ster heeft namelijk 5 punten en de ander 6. Maar misschien slaat het paard (ofwel, draaf ik nu door in de theorie) nu op hol haha
Het was ook de 65ste verjaardag van de staat Israel.
Ik heb niet zoveel met deze theorie (overigens wel respect voor het uitzoekwerk!) Ik denk alleen dat het voor de gemiddelde kijker (inclusief mezelf) iets te ver gezocht is. Ik heb de musical toevallig wel gezien waardoor ik het verhaal ken maar had absoluut geen link gelegd met de sterren in de mol. Anyway, dit nummer gaat over de dromen van Joseph
................ Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
Ik probeer al vaker een bericht te plaatsen, want ik heb dit uitgezocht.
zal het even kort samenvatten want plakken gaat dus niet.
Freek heeft in deze uitzending met verschillende getallen iets.
Getal 18 (windmolen en zijn kompasroute) 18 is uit de bijbel het getal van HET beest.
Getal 2 (hij vraagt twee keer aan Susan Zie je mij? De pijl van het kompas wordt ook alleen maar recht op hem laten zien. Hij steekt ook tijdens de verklaring dat er een groepsvrijstelling is 2 handen in de lucht richting hemel) Getal 2 betekent onder ander hemel en aarde.
Getal 70: betekent oa de zevende hemel.
Overigens eindigt hij met zijn handen samen.
Joseph was een bijbels figuur, 11 broers, heel verhaal, broers jaloers op de liefde van hun vader in een put gegooid, als slaaf verkocht, werd uiteindelijk onderkoning van Egypte omdat god hem heeft geholpen. Maar in een droom van Jozef verschenen de broers als sterren voor hem die voor hem moesten buigen.
Die getallen en die sterren verklaren nu voor mij waarom Freek heel goed de mol, HET BEEST, kan zijn.
Hoop nu dat het verzenden gaat, anders geef ik het op! ;-)
Ik heb niet zoveel met deze theorie (overigens wel respect voor het uitzoekwerk!) Ik denk alleen dat het voor de gemiddelde kijker (inclusief mezelf) iets te ver gezocht is. Ik heb de musical toevallig wel gezien waardoor ik het verhaal ken maar had absoluut geen link gelegd met de sterren in de mol. Anyway, dit nummer gaat over de dromen van Joseph
Ene kant krijg ik nu een heel sterk gevoel als ik dit allemaal lees dat het Freek is. Ook al heb ik hem niet echt zien mollen en heb ik Sofie als mol.
Maar wat Karlijn over sterren vertelt en jij nu met dit verhaal Saskia krijg ik een sterk indruk dat hij het is.
Eerst dacht ik de ster heeft te maken dat iemand gelovig is en ik weet dat volgens mij alleen Jan-Willem gelovig is en toen dacht ik misschien bij de evangelisch omroep zo heet eo toch volledig en daar zit Sofie bij. Maar ik dacht dat is overdreven om de sterren dan zo veel te laten zien. En door jullie beiden verhalen denk ik dat dit misschien wel de hint van dit jaar is. En dan is ook gelijk duidelijk wat het foto geflitst betekent, want je ziet de sterren altijd maar even snel als een Flits!
Originally Posted by Saskia Wind: Ik probeer al vaker een bericht te plaatsen, want ik heb dit uitgezocht.
Getal 18 (windmolen en zijn kompasroute) 18 is uit de bijbel het getal van HET beest.
Getal 2 (hij vraagt twee keer aan Susan Zie je mij? De pijl van het kompas wordt ook alleen maar recht op hem laten zien. Hij steekt ook tijdens de verklaring dat er een groepsvrijstelling is 2 handen in de lucht richting hemel) Getal 2 betekent onder ander hemel en aarde.
Joseph was een bijbels figuur, 11 broers, heel verhaal, broers jaloers op de liefde van hun vader in een put gegooid, als slaaf verkocht, werd uiteindelijk onderkoning van Egypte omdat god hem heeft geholpen. Maar in een droom van Jozef verschenen de broers als sterren voor hem die voor hem moesten buigen.
Die getallen en die sterren verklaren nu voor mij waarom Freek heel goed de mol, HET BEEST, kan zijn.
Euh... hoe kom je bij 18? Ik ben zelf christen en voor zover ik weet is het getal 6 het getal van het beest. Om precies te zijn 666....
Originally Posted by Saskia Wind: Ik probeer al vaker een bericht te plaatsen, want ik heb dit uitgezocht.
Euh... hoe kom je bij 18? Ik ben zelf christen en voor zover ik weet is het getal 6 het getal van het beest. Om precies te zijn 666....
Google maar even op getal 18 bijbelgetallen. 666 staat voor de duivel, 18 staat voor het beest, ook was jozef 18 toen hij verkocht werd aan Egypte lees ik nu. Getal 18 is een samenvoeging van 1: god is de enige heer 8: een nieuw tijdperk. 18 werd later aangeduid met sorry het beest hitler.