| 01/29/2014 11:30 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Zet hier alles wat je opgevallen is, buiten de test, executie en opdrachten om. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 01/29/2014 12:05 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Art "Ik zoek 2 mensen met oog voor detail". Aaf en Sofie steken hun vinger op en mogen met Art mee. Wat de opdracht is, is nog niet bekend. Of je als mol dus bij dit tweetal wilt horen of juist niet, weet ik nog niet.
Morgenavond dus maar scherp op letten! Te meer omdat men van een mol zegt dat 'ie slecht ziet. (Dus hoezo oog voor detail?) |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/30/2014 2:29 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 68
 OFFLINE | De titel van deze aflevering was 'een heilige aanwijzing'. Ik ben wel benieuwd wat daar mee bedoeld wordt. |
................ You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
|
| 01/30/2014 2:34 pm |
 Forum Addict

OFFLINE | Ik denk dat we eens goed naar de titels moeten gaan kijken en gaan combineren met letters, vrees dat daar het antwoord in zit. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 01/30/2014 2:35 pm |
 Forum Addict

OFFLINE | Lees net iets interessants op #moltalk, is het niet raar dat Jan Willem elke keer op de afvaller zit. |
................
|
| 01/30/2014 2:39 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Chris Koning: Lees net iets interessants op #moltalk, is het niet raar dat Jan Willem elke keer op de afvaller zit.
Ja maar dat rijm ik niet aan de titel van deze opdracht. Heilige zal met Boeddha te maken hebben. Aanwijzing: óf het gedrag van de mol tijdens de speurtocht langs de beelden óf een van de beelden stelt de mol voor. Maar ... dat laatste heb ik niet kunnen herkennen. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/30/2014 2:48 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 57
 OFFLINE | Originally Posted by Chris Koning: Lees net iets interessants op #moltalk, is het niet raar dat Jan Willem elke keer op de afvaller zit.
Het is nog niet eens zo apart dat ze er elke keer uitgaan waar hij op stemt, ik vraag me eerder af waarom hij er niet uitgaat omdat hij elke keer de mol als afvaller heeft. Heel apart. |
|
|
| 01/30/2014 2:52 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/30/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Originally Posted by Quirine van Genderen:
Originally Posted by Chris Koning: Lees net iets interessants op #moltalk, is het niet raar dat Jan Willem elke keer op de afvaller zit.
Het is nog niet eens zo apart dat ze er elke keer uitgaan waar hij op stemt, ik vraag me eerder af waarom hij er niet uitgaat omdat hij elke keer de mol als afvaller heeft. Heel apart.
voor mij blijft hij de Mol net zolas vandaag bijna geen tijd meer van opdracht 3 maar toch een blokje om willen lopen |
|
|
| 01/30/2014 2:57 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/30/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Die heilige aanwijzing zou kunnen gaan over Susan. Zij moest op zoek naar de buddha met de 2 vingers en heeft zelf ook dat gebaar gemaakt. Volgens oudgelovigen zijn 2 vingers het teken van de dualiteit van Christus: God en Mens. Misschien betekend dit dat zij Mol en Mens is..? |
|
|
| 01/30/2014 3:07 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/30/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Op zoek naar iemand die chinees kan lezen;
Aan het einde van de aflevering heeft Art een klein afsluitend stukje over van Hongkong naar de Filipijnen. Hij benadrukt dat Hongkong een stad was met veel tekens die de kandidaten niet kunnen lezen. Het volgende beeld dat je ziet is van de kandidaten die door het vliegveld lopen met een departure bord boven hun. Het beeld vervaagt maar dit bord blijft langer in beeld.
Mijn vraag dus; weet iemand of de chinese karakters boven het departure bord ook daadwerkelijk ook vertrek betekenen?
Thanks! |
|
|
| 01/30/2014 3:18 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/30/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | Het beeld in de kerk maakt ook het gebaar met de twee vingers... ook lijkt Suzan met haar vingers in de lucht te zeggen, kijk ik ben het! |
|
|
| 01/30/2014 3:19 pm |
 Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 30
 OFFLINE | Helaas klopte de afvaller-theorie over de foto op het eind niet. Susan had moeten afvallen, maar het was Jennifer. Kan alsnog een hint naar Susan zijn. |
|
|