| 01/31/2014 8:52 am |
 Junior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 11
 OFFLINE | pauzeer de laatste aflevering op 13:46 en je ziet een boeddha neerkijken op Jan Willem die wel erg suggestief in het midden geplaatst is als je het mij vraagt. |
|
|
| 01/31/2014 12:09 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Ik weet dat de titel altijd gaat over de aflevering, maar kan de heilige aanwijzing niet op gevat kunnen worden op het volgende. Dat Tygo vraagt aan Sofie ben jij de mol of kandidaat. Toen zei ze ik ben de mol. (Dat is de volgende aflevering maar toch) |
|
|
| 01/31/2014 12:12 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | En ik vond toen ze naar de Filipijnen gingen Sofie veel over het spel zei. Dat het lijkt dat ze helemaal opnieuw beginnen en dat ze rond keek en iemand van hen is de mol. En meer van zulke uitspraken over de serie maar ook over dingen dat de mol ook kon zeggen. |
|
|
| 01/31/2014 12:56 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/31/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Mooie foto maar wat is de hint?
Originally Posted by Janneke van Dijk:

Originally Posted by Femke van Andel: 
De titel heet Een Heilige Aanwijzing.
Zoals Janneke de foto postte, zie je hier een Heilige figuur. Kan je zien aan de kring rondom het hoofd.
De clue van deze foto is de twee vingers van deze heilige persoon.
Wat Femke weer laat zien, is Tygo die ongeveer hetzelfde doet met zijn hand; laat twee vingers zien + de duim dat weer apart is gepositioneerd.
Dit kan zijn gelinkt met de afleverings-titel |
|
|
| 01/31/2014 3:58 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/26/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | De heilige aanwijzing zit volgens mij op het moment dat de grote groep boven aangekomen is bij Aaf, Sofie en Art.
De boeddha achter Jan-Willen lijkt hem letterlijk aan te wijzen, alsof hij zegt: "Tadaaa, hier heb je hem!"
 |
|
|
| 02/01/2014 1:12 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Priscilla Sturkenboom:
Originally Posted by Emile Chang: Mooie foto maar wat is de hint?
Originally Posted by Janneke van Dijk:

Originally Posted by Femke van Andel: 
De titel heet Een Heilige Aanwijzing.
Zoals Janneke de foto postte, zie je hier een Heilige figuur. Kan je zien aan de kring rondom het hoofd.
De clue van deze foto is de twee vingers van deze heilige persoon.
Wat Femke weer laat zien, is Tygo die ongeveer hetzelfde doet met zijn hand; laat twee vingers zien + de duim dat weer apart is gepositioneerd.
Dit kan zijn gelinkt met de afleverings-titel
Maar naar wie is het een hint? Dat het om een (vermeend) heilige aanwijzing (gebaar) gaat, dat begrijp ik ook wel. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/01/2014 1:39 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Heilige aanwijzing zou ook nog dubbelzinnig kunnen zijn. De mol die heilige beelden aanwijst. Tijdens de Boeddha-beelden opdracht wijst Susan veel beelden aan. Bijv. een beeld dat lijkt op F. (Zie topic over F.)
Ze doet dat met de bekende twee vingers. Alsof ze een eed aflegt. 'Scouts honor I am not the mole!' |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/01/2014 6:51 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Alles werkt weer. Er kan weer gepost gaan worden. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 02/01/2014 10:09 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik weet niet misschien lag het aan mij, maar merkte jullie dat de intro ook anders was dan anders? Er kwam een harde soort klik/geluid bij elke persoon. Waarom of was er bij één van de kandidaten een zachtere of harder en is dat de heilige aanwijzing?
En over die handen van Sofie (de houding) is zeker weten vreemd. Zo heb je meestal je handen ook niet en de wolk die zo duidelijk in beeld kwam (zag je ook iets met handen volgens mij!) is dat dan de heilige aanwijzing naar Sofie? |
|
|
| 02/01/2014 12:05 pm |
 NEWBIE

Registratie: 02/01/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Volgens mij zit de heilige aanwijzing meer in het eind van de aflevering waarin je een shot ziet van de lucht met wolken. Als je goed kijkt zie je dat de wolken gespiegeld zijn en volgens mij stellen het uitgestrekte handen voor, de handen van god, of misschien van een ander heilig figuur, een 'heilige aanwijzing' dus. Ik denk dat dit refereert aan Freek die Joseph speelt in de gelijknamige musical. |
|
|