| 02/01/2014 12:13 pm |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Even een test, kan ik dit bericht plaatsen? |
................
|
| 02/01/2014 2:03 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 23
 OFFLINE | Originally Posted by Matthijs Bockting: De 'heilige aanwijzing' in de Filipijnse kerk? Vanaf 43:16 gebaart Sofie met haar handen:

Hmm... sorry maar ik moet hier toch een beetje om lachen. Op deze manier kun je nog wel honderd heilige aanwijzingen vinden.  In alle afleveringen nemen ze vreemde houdingen aan, zoals zo veel mensen dat doen... je bent jezelf daar niet altijd bewust van. Bij hen valt het natuurlijk extra op, zeker als je ieder moment stilzet.  Die wolken, oke... daar is wel wat mee, maar die armen van Sofie... ik weet het niet hoor.  Als je het beeld stilzet, ziet het er idd raar uit, maar als je gewoon het filmpje afspeelt, zie je dat ze ze uit een natuurlijke houding loslaat, een beetje 'ermee' beweegt en haar armen dan omlaag laat vallen.
Niet om naar te doen of zo, maar ik denk dat dit erg vergezocht is. |
|
|
| 02/01/2014 3:45 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/31/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Originally Posted by Jessica de Haas:
Originally Posted by Matthijs Bockting: De 'heilige aanwijzing' in de Filipijnse kerk? Vanaf 43:16 gebaart Sofie met haar handen:

Hmm... sorry maar ik moet hier toch een beetje om lachen. Op deze manier kun je nog wel honderd heilige aanwijzingen vinden. In alle afleveringen nemen ze vreemde houdingen aan, zoals zo veel mensen dat doen... je bent jezelf daar niet altijd bewust van. Bij hen valt het natuurlijk extra op, zeker als je ieder moment stilzet. Die wolken, oke... daar is wel wat mee, maar die armen van Sofie... ik weet het niet hoor. Als je het beeld stilzet, ziet het er idd raar uit, maar als je gewoon het filmpje afspeelt, zie je dat ze ze uit een natuurlijke houding loslaat, een beetje 'ermee' beweegt en haar armen dan omlaag laat vallen.
Niet om naar te doen of zo, maar ik denk dat dit erg vergezocht is.
De wolken zijn voor mij net iets té obvious. Ik vind het juist extra duidelijk wanneer je het filmpje afspeelt, dat Sofie aan het gebaren is (ze beweegt haar handen op en neer op een voor mij onnatuurlijke manier). En omdat iedereen de heilige aanwijzing meteen bij de Boeddha's zoekt, lijkt het mij juist een perfecte afleidingsmanoeuvre om het zo onopvallend in een kerk te doen. Maar goed, is ook maar een theorie natuurlijk ;-) |
|
|
| 02/01/2014 4:26 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 23
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol:
Originally Posted by Jessica de Haas: Ik vind dit spiegelbeeld overigens wel apart.
De handen linksonder in het spiegelbeeld staan precies zoals een Boeddha die ik een paar keer eerder in beeld zag. Het zijn de handen van Jan Willem die erboven hangen, maar dat is dan wel opmerkelijk gespiegeld. Ik zie ook nog 95 in het beeld staan. Of is dit allemaal te verklaren? Te zien om 12.56... Het kan ook de weerspiegeling zijn van de rechterhand van Freek, wat logischer zou zijn, maar toch apart...
http://s13.photobucket.com/user/Flowergirlie17/media/spiegel.png.html
Boeddha die wat eerder in beeld kwam (maar op Freek's foto staat echt maar 1 boeddha): http://s13.photobucket.com/user/Flowergirlie17/media/handen.png.html
Het zijn 2 verschillende boeddha's Jessica.
Ja, dat snap ik. Maar die hand linksonder in het spiegelbeeld staat er dus in van een vorige Boeddha. Er klopt iets niet in die weerspiegeling. |
|
|
| 02/02/2014 9:56 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Ik wil die afbeelding hier wel neerzetten hoor.

't Is al zo bewolkt! Waar blijft de tropische zon nou!?! Ik heb het zo koud! |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/02/2014 10:01 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | ik vind het er veel op handen lijken op 37.22 staat ook nog een leuke link naar een heilige aanwijzing achter op een
auto staat a gift from god net als jw en aaf in een drukke discussie zijn, er loop een hondje weg. Ik kan
zelf geen foto's plaatsen anders zou ik het doen. |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 02/02/2014 10:17 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | die bedoel ik toch ook een leuke aanwijzing( wie zou er een hond zijn ) |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 02/03/2014 1:14 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Bij aankomst in de Filipijnen zegt Sofie toen ze met z'n alle in een klein busje zaten: 'hoe groot kan de overgang zijn'. De mol zoekt het dit jaar in extremen. Is Sofie dan de mol? |
|
|
| 02/03/2014 1:18 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Marjanne Mol: Ik wil die afbeelding hier wel neerzetten hoor.

't Is al zo bewolkt! Waar blijft de tropische zon nou!?! Ik heb het zo koud!
Zou het niet kunnen betekenen dat routekaart gespiegeld was. Dus dat de twee teams eigenlijk de hele tijd op het roze gebied hebben gelopen? Kan het zijn dat misschien Sofie de twee teams aan de verkeerde kant van de kerk hebben laten starten?
Ik vond Sofie erg zwijgzaam en afwachtend in de eerste minuten toen de snake-opdracht begon. Het leek erop dat ze aan het wachten totdat eerste fout ging plaatsvinden. Het roze gedeelte liep bij JW minder diep door dan het witte gedeelte. Dit is de reden dat Tygo van JW op een gegeven moment tegenstrijdige dingen zei. JW liep dus eerder dood dan Tygo verwachte. |
|
|