Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 5
Aflevering 5, algemene zaken
Pagina 6 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 « previous
Aflevering 5, algemene zaken
02/04/2014 9:19 am

NEWBIE

Registratie: 02/04/2014
Onderwerpen: 0
Jan-Willem's gezicht staat aan 'de hemel', inclusief koptelefoon en microfoon! De heilige aanwijzing?
citeren   
02/04/2014 10:54 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Pascal de Vries:
Jan-Willem's gezicht staat aan 'de hemel', inclusief koptelefoon en microfoon! De heilige aanwijzing?

Hier geloof ik niet in.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
02/05/2014 10:38 am

NEWBIE

Registratie: 02/05/2014
http://www.televizier.nl/Uploads/2014/1/Afbeelding-2.2.png

Geen idee of iemand dit al gemeld heeft....
Ik zie een regenboog naast de Buddha. De mantel van Joseph, in Joseph and the Technicolor Dreamcoat is een regenboog. Heilige aanwijzing, regenboog, Buddha, Joseph... Freek!
citeren   
02/06/2014 2:43 am

Forum Fanatic

Voor de getallenliefhebbers onder ons:

Boven 377 staat PAOAY 3

Info over Pannaratan http://nl.wikipedia.org/wiki/Paoay
citeren   
02/06/2014 6:19 am

Junior Member

Registratie: 01/03/2014
Op 17.05 zit Tygo in de bus met boven zijn hoofd een afdruk. Dit lijkt heel erg op een vingerafdruk van de mol. Een aanwijzing? Ik  weet niet hoe ik een foto moet plaatsen , kan iemand dat voor mij doen?
citeren   
02/06/2014 6:39 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Toos Huigen:
Op 17.05 zit Tygo in de bus met boven zijn hoofd een afdruk. Dit lijkt heel erg op een vingerafdruk van de mol. Een aanwijzing? Ik  weet niet hoe ik een foto moet plaatsen , kan iemand dat voor mij doen?

citeren   
02/06/2014 5:44 pm

NEWBIE

Registratie: 01/30/2014

Originally Posted by Emile Chang:

Originally Posted by Janneke van Dijk:

Mooie foto maar wat is de hint?

Dat was de foto die hoorde bij mijn vorige opmerking over de 'heilige aanwijzing'. Over het gebaar dat Susan maakte en ook te zien was in de kerk en bij de boeddha.

Ik denk nu echter dat de titels van de afleveringen slaan op de volgende aflevering. Ik moet het nog verder uitzoeken, ik heb het ook al eerder genoemd gezien, misschien iemand die er al verder mee is?  
citeren   
02/06/2014 5:50 pm

NEWBIE

Registratie: 01/30/2014
Ik bedenk me ineens.. Jan-Willem is echt de meest onopvallende kandidaat EVER. Hij doet meestal niet eens mee met de groepsgesprekken, hij staat er maar een beetje bij. Het is misschien wel een hint naar zijn gedrag: zoek iemand die niet opvalt!

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Originally Posted by Jeroen Mens:
Ik vond het verdacht dat de selectie van de kandidaten zowel bij de boeddha- als bij de snake-opdracht erg soepel verliep. Normaal verliep dat altijd bij andere opdrachten in oeverloze discussies. Het leek erop dat juist Art voor de groep besloot. Zo belandde Sofie bij beide opdrachten op de 'controle'-plaats. De beste plek voor de mol om niet al te opvallend te mollen.  

Misschien is met de mol overlegt dat zij juist moest gaan wandelen.

Kan, maar ik geef Jeroen hier wel gelijk in. (Als ik mijn eigen verdachte even niet mee tel, ook al staat ze wel in die groepen.) Bij beide opdrachten kan je in beide groepen flink mollen, maar bij de ene heb je wel iets meer invloed en bij hoe ze moeten lopen of hoe de boeddha eruit ziet en dan heb je ook controle over hoeveel geld ze verdienen. Want bij de boeddha kan Aaf of Sofie verzorgen om wat details niet te zeggen of pas stuk later als het spel bijna afgelopen is. En bij het zoeken naar de goede boeddha kan je ook mollen, maar je hebt daar minder controle over hoeveel ze geld verdienen, omdat ze echt met bijna met hun neus op elkaar zaten. Dan kan je bijna haast niet mollen, je had alleen nog een beetje invloed om de verkeerde foto's voor te stellen! En bij de Snake opdracht heb je ook de meeste invloed om geen geld te verdienen als je de rest de weg kan wijzen, want ook al heb je als je loopt ook kans om te mollen, maar als je dan verkeerd loopt of je luistert niet dan valt teveel op. (lijkt mij) Zoals dat bij Susan wel vaak de porto ruist als ze hem beet houd en voorbeeld dat Jan-Willem helemaal niet naar Aaf luistert. En wie weet had de mol de porto niet vaak vast, maar als je alleen bezig bent met de kaart kan je ook goed mollen. Zoals wat Jeroen zei misschien heeft de kaart hele tijd in spiegelbeeld gezeten en ja natuurlijk lopen ze dan verkeerd of ze heeft de kaart zo moeilijk gemaakt dat je niet meer ziet welke kant hebben gehad de lopers. Ik vind dat de mol het best kan zitten steeds op de plek waar je het best kan verpesten de opdracht!

Maar ... als je in een controle-positie zit (zoals Freek, Sofie en Tygo tijdens de kerkopdracht) dan val je eerder op als verdachte. De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan. Als je wandelt (zoals Susan) kun je makkelijker iets anoniemer mollen.

Ja maar zij viel weer heel erg op met de porto en dat is ook weer verdacht, omdat die bij haar voor de zoveelste keer ruisde. En 1 ding we hebben Sofie niet heel erg zien mollen in deze opdracht, maar misschien achter de schermen, maar ik snap je opmerking!

citeren   
Pagina 6 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 « previous
Login with Facebook to post
Preview