| 01/25/2014 1:28 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Etoine de Vries: In het begin zag je een postbode 3 enveloppen bezorgen met de namen Susan, Sofie en Freek er op.
Dit is natuurlijk een fragment uit aflevering 9.
Als er geen enveloppen worden gestuurd met de naam van Susan, Sofie of Freek erop, dan weet je dat ze er nog in zitten.
Op het moment dat er een envelop naar 1 van de 3 personen wordt gestuurd, weet je dat die persoon er vanaf dat moment uit kan vliegen, want je stuurt geen enveloppen naar iemand die er al uit is.
By the way; de postbode deed toen hij de enveloppen in de brievenbus gooide niet het flaggetje (dat rode ding) omhoog.
(Helemaal onnozel/vergezocht maar viel me gewoon ff op!)
Er waren 2 enveloppen te zien met Susan (waarvan 1 door Sofie geschreven en in aflevering 3 in de bus gedaan)
en ook 1 met Daphne (die door Aaf in aflevering 4 in de bus werd gedaan) dus 5 enveloppen in de intro van aflevering 1.
In aflevering 3 heeft Freek een envelop met Jennifer in de bus gedaan. |
|
|
| 01/31/2014 11:06 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 9
 OFFLINE | Geen idee of het al voorbij is gekomen, maar kan iemand mij helpen met een close up van de paarse vlag op het schip (waar art op staat) aan het begin van de aflevering (2:40 ongeveer in beeld)
Ik meen daar het symbool van vrouw op te zien met een paar letters, misschien de naam? Maar ik krijg het niet duidelijk in beeld op mijn laptop.. Ook weet ik niet hoe ik dat moet doen..
Kan iemand mij helpen??
alvast bedankt!! |
|
|
| 01/31/2014 12:14 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 9
 OFFLINE | He.. jammer dood spoor..
maar toch bedankt marjanne |
|
|
| 02/01/2014 12:09 pm |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Originally Posted by Lisanne Kloosterman: Weet iemand waar de muziek uit aflevering 1 weg komt? Bij het witte strand en de brievenbus.
|
................
|