| 01/03/2014 3:02 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 9
 OFFLINE | nou zocht ik een tweet van de mol, maar die is nu weg.. (ik heb helaas geen print gemaakt van mijn scherm.. ben er niet zo handig in)
Daar stond in (ongeveer):
2x rood 18x groen 4x wit 1xgroen 1x zwart
Heeft iemand die ook toevallig gezien, want die is nu dus weg..
volgens mij hebben die eerste 2 kleuren te maken met de 2 executies, de witte en de groene zijn van de 2e opdracht.
na/tijdens de 2e test kwam Tygo als enigste in beeld met een zwart scherm achter zich, en Jennifer had als enigste een zwarte zonnebril om haar nek.... die ga ik eens in de gaten houden |
|
|
| 01/03/2014 3:03 am |
 NEWBIE

OFFLINE | nou zocht ik een tweet van de mol, maar die is nu weg.. (ik heb helaas geen print gemaakt van mijn scherm.. ben er niet zo handig in)
volgens mij hebben die eerste 2 kleuren te maken met de 2 executies, de witte en de groene zijn van de 2e opdracht.
na/tijdens de 2e test kwam Tygo als enigste in beeld met een zwart scherm achter zich, en Jennifer had als enigste een zwarte zonnebril om haar nek.... die ga ik eens in de gaten houden |
|
|
 NEWBIE

|
|
 NEWBIE

|
|
| 01/03/2014 3:07 am |
 NEWBIE

OFFLINE | wat ben ik toch een stuk ongeduld  ik wil er zelf wel 3 verwijderen maar dat kan niet.. kan iemand mij daar mee helpen... |
|
|
| 01/03/2014 3:51 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | |
|
|
| 01/03/2014 3:55 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Originally Posted by Tygo Mol:

Voordat mensen nu helemaal door het dolle heen zijn, dit is makkelijk aan te passen via 'Inspect Element'.
EDIT: En mijn bewijs, heb ik net in vijf minuten gemaakt in Google Chrome via 'Inspect Element'. De kandidaten die afvallen zijn getagt met de 'fallen' optie. Dus als je die toevoegd aan de andere kandidaten kan je zelf kiezen wie 'de mol' is. De teksten staan in de HTML code en kunnen simpel aangepast worden. Waarom ik dit laat zien en uitleg? Ik doe dit om mensen te laten inzien dat dit soort dingen heel makkelijk te faken zijn.  |
|
|
| 01/03/2014 6:09 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | De cijfers 5 en 6 komen vaker voor.
Dit kan staan voor het geboortejaar van Susan Visser 1965.
Tevens lijkt het alsof die roodbeen het woord mol aan het spellen is tijdens de opdracht met de schijnwerpers.
|
|
|
| 01/03/2014 7:30 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | De naam van Freek was met grote letters geschreven op de enveloppen, die aan het begin van de aflevering in de brievenbussen werden gegooid |
|
|
| 01/03/2014 10:42 am |
 Junior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 19
 OFFLINE | Tijdens minuut 30 zie je in een flits nog de man met de post terug komen die in het begin de 3 brieven laat zien met de namen van Freek, Susan en Sofie. Maar als je heel goed timed en het beeld in pauze stand laat voorbij komen zie je 2 brieven. Allebei staat daar de naam op: Susan Visser.
Ik heb screenshots hiervan gemaakt, maar op een of andere manier krijg ik die niet op het forum. Iemand een idee hoe ze er op gezet kunnen worden?
Tevens op de palen in het begin staat p 56 en p96 misschien nog te herleiden naar Susan haar geboorte jaar: 1965? |
|
|
| 01/03/2014 12:10 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 23
 OFFLINE | [TABLE][TR][TD][/TD][TD]M-Lab opent het heaterseizoen met Shakespeare in Concert op 10 en 17 september met o.a. Bill van Dijk, Brigitte Heitzer, Celine Purcell, Freek Bartels, Jamai Loman, Maike Boerdam en Wieneke Remmers. Help M-Lab en bied op je favoriete musicalartiest! Want alle nummers die tijdens het concert ten gehore worden gebracht, zijn vanaf nu te koop op eBay! Pak je kans en koop o.a. Freek, Jamai en Brigitte. De hoogste bieder krijgt naamsvermelding in het programmaboek, op de website en ontvangt een persoonlijke dankboodschap.[/TD][/TR][/TABLE]Bron: http://www.freekbartels.com/nieuws-archief.php?fn_month=8&fn_year=2012
Er wordt door sommigen gezegd dat Henry V naar Jennifer of Owen verwijst. Ik denk zelf dat het ook heel goed naar Freek kan verwijzen. Dat heb ik nog nergens gelezen. Henry V is een toneelstuk van Shakespeare en Freek heeft daar verschillende nummers van gezongen.
Een andere aanwijzingen is voor mij is 'San Kee', waar Daphne en Freek naar zoeken. Ik heb gelezen dat dit een anagram kan zijn voor 'Na Kees'. Als je het omdraait krijg je voor de naam van Freek ook echt Kee. Kee is degene na Kees, zo zou je het kunnen interpreteren.
Aan de andere kant kan het ook heel goed naar Susan verwijzen.
Ik kwam erachter dat 'san' een oude letters uit het Grieks is. Een M ! Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/San_(letter)
Kee kan vissersboot (of een deel van een vissersboot) beteken. Dan zou je kunnen krijgen: Su(san) Visser/Kee.
Aan het einde van aflevering 1 maakt iemand in de vijver waar vissen zwemmen een foto van een rood vlekje op een rots. Een nagel? En verwijst dat ook weer naar Visser en het rood van Susan?
Dan heb ik nog een aanwijzing naar Jan-Willem. Als ze op de markt naar winkels moeten zoeken hoor je een paar keer Jade en namen die met Wi beginnen. Ja en Wi en JW -- Jan-Willem?
Zomaar wat theorieën uit eigen bevindingen.
Wat ook nog opviel waren de enveloppen. Bij iedereen staat in het midden de voor en achternaam, in kleine kapitalen, met dezelfde postzegel. Bij Freek niet. Geen achternaam en een andere envelop. Zijn naam staat ook niet in het midden en er zijn grote kapitalen gebruikt: FREEK. Wat zou dat betekenen? |
|
|
| 01/03/2014 12:42 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Ik vond het opvallend dat Art in het begin zei dat je het spel helemaal alleen speelt. TOen het geld werd verdeeld moest ik hier weer aan denken. Zou het kunnen dat de kandidaten het geld gewoon bij zich moeten houden? |
|
|
| 01/03/2014 1:10 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | En waarom gaf Art het geld aan 4 personen?
Weet iemand wie dat waren? Misschien zit daar nog een aanwijzing in. |
|
|