| 01/08/2014 6:26 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Originally Posted by Michelle Brouwer: Remmie, ik kan nu alsnog niet naar rechts scrollen om het wegvallende deel van je bericht te zien, hoor..
Ook uitzoomen werkt niet..
Moeilijk..
Goh en daarom zeg ik ook niet van die lange link's plaatsen. |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/08/2014 6:29 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Oke Dankjewel Michelle  |
|
| 01/08/2014 6:29 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Ik heb ze dankzij de tip van Remmie (bedankt Remmie, alweer) net aangepast, nu is alles weer duidelijk leesbaar. |
|
|
| 01/09/2014 3:23 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | het hotel
Ik wil graag weten wie er op de foto boven de klok staat,
maar kan dat niet duidelijker krijgen. |
|
|
| 01/09/2014 6:53 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 67
 OFFLINE | Volgens mij is het niet iemand die op de foto staat maar een dier! |
................ uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
|
| 01/09/2014 12:18 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Ik zie een vrouw met hoofddeksel(achtig iets) en paarse bovenkleding naar rechts (haar links) kijken. |
|
|
| 01/10/2014 6:13 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Na aanleiding van MolTalk heb ik de intro van aflevering 1 teruggekregen. Dat stuk waarbij er post bezorgd wordt. Dit zijn de enveloppen met geld die ze in aflevering 9 ontvangen.
- Scene 1:
In de eerste brievenbus wordt 1 enveloppe gestopt. Niet zichtbaar aan wie bestemd.
- Scene 2:
In de tweede brievenbus worden 2 enveloppen gestopt. Niet zichtbaar aan wie bestemd.
- Scene 3:
'Postbode' laat 3 enveloppen zien, gericht aan: Freek, Susan en Sofie.
- Scene 4:
Als je heel goed kijkt:
In de derde brievenbus worden 2 enveloppen gestopt. De bovenste gericht aan Sofie van den Enk. Of Sofie de mol is weet ik niet. Als zij de mol is dan vind ik haar wel slecht mol spelen gezien haar duidelijke acties met de portofoons. Maar ze zit dus na alle waarschijnlijkheid wel in aflevering 9!
Er zijn maar 3 brievenbussen gevuld. Tussen de 2e en 3e brievenbus waren er nog brieven over aan Freek, Susan en Sofie. De derde brievenbus krijgt een enveloppe gericht aan Sofie. Daar haal ik uit dat Freek en Susan er in aflevering 9 niet meer in zitten, en Sofie dus brievenbus nummer 3 heeft. |
|
|
| 01/10/2014 7:05 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Nee , op de envellops staat wie zij denken dat afl 9 zal halen. Mochten er envellops in zitten met daarop een naam die in afl9 nog aanwezig is dan verdienen ze dat geld. |
|
| 01/10/2014 7:11 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Dat had ik eerder al een keer uitgezocht, ook met hoe het op de envelop staat.
"Eiland 1: 1 envelop (niet zichtbaar van/voor wie)
Eiland 2: 2 enveloppen (niet zichtbaar van/voor wie, staat minder tekst op de envelop die zichtbaar is)
Eiland 3: 4 enveloppen (Suus Visser Afl. 9 Ellis Island + Freek Afl.9 Ellis Island + Sofie vd Enk Aflevering 9 Ellis Island + ?)
Eiland 4: 2 enveloppen (Sofie vd Enk Ellis Island Aflevering 9 + ?)"
Dat er enveloppen aan Sofie / Freek / Susan gericht zijn, wil helemaal niet zeggen dat zij er in aflevering 9 nog in zitten.
Immers: ze kunnen nu ook al enveloppen insturen en dan is het een pure gok of degene aan wie je het geld stuurt er dan nog in zit.
De Mol kan ook een envelop sturen en die doet dat waarschijnlijk juist naar iemand die er zeker uit gaat.
Er zijn 4 brievenbussen gevuld in de intro, met in totaal 9 enveloppen. Dat zijn dus de enveloppen van de 9 kandidaten die de enveloppen kregen.
Owen zal de zijne wel teruggegeven hebben.
Ik denk tevens dat iedere brievenbus niet gaat over een kandidaat, maar over een aflevering.
Stel dat Freek straks, in aflevering 3, besluit inderdaad de hele pot op te sturen, dan is dat waarschijnlijk de ene envelop in de brievenbus op eiland 1.
Dan volgen daarna nog 2 enveloppen uit een aflevering van 2 kandidaten, 4 enveloppen uit een andere aflevering (van 4 kandidaten) en 2 enveloppen uit weer een andere aflevering (van 2 kandidaten). |
|
|
| 01/10/2014 7:45 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Michelle Brouwer:
Ik denk tevens dat iedere brievenbus niet gaat over een kandidaat, maar over een aflevering.
Stel dat Freek straks, in aflevering 3, besluit inderdaad de hele pot op te sturen, dan is dat waarschijnlijk de ene envelop in de brievenbus op eiland 1.
Dan volgen daarna nog 2 enveloppen uit een aflevering van 2 kandidaten, 4 enveloppen uit een andere aflevering (van 4 kandidaten) en 2 enveloppen uit weer een andere aflevering (van 2 kandidaten).
ZOu zo maar kunnen.we gaan het zien. Kan niet wachten tot de ontknoping. |
|
| 01/13/2014 6:25 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: het hotel
Ik wil graag weten wie er op de foto boven de klok staat,
maar kan dat niet duidelijker krijgen.
Volgens mij kunnen we beter kijken naar de eerste foto's kijken want bij de foto met de klok staan alle kandidaten en die zouden anders ook deze hint zien
De andere foto Wie maakt rechts onderin een foto en wat zou back to being king nog iets betekenen ( wees niet zo grappig om het letterlijk te gaan vertalen.
Samen met henry v zou dit wel eens naar freek kunnen wijzen |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/15/2014 3:24 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | In de bar (vlak voor opdracht 2) zie ik heel opvallend het cijfer 88 of 83 (geel) op een ouderwetse kassa. 31 minuten en 21 seconden.
Als het gaat om het getal 88 dan is dat fonetisch "papa". Dat zegt me niets.
Het heeft ook wel iets weg van een vlinder. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/22/2014 2:25 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | In de tunnel (vlak voor de opdracht met de zaklampen) staat op de weg (33 min. 55) KLN KWUN BAY TONG.
Kwun (可无奈 / Kě wúnài) betekent hulpeloos. Tong (通 / Tōng) betekent door. Bay (吧友 / Ba you) betekent bar vrienden.
Wat een merkwaardige tekst! |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/25/2014 12:22 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/25/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | In het begin zag je een postbode 3 enveloppen bezorgen met de namen Susan, Sofie en Freek er op.
Dit is natuurlijk een fragment uit aflevering 9.
Als er geen enveloppen worden gestuurd met de naam van Susan, Sofie of Freek erop, dan weet je dat ze er nog in zitten.
Op het moment dat er een envelop naar 1 van de 3 personen wordt gestuurd, weet je dat die persoon er vanaf dat moment uit kan vliegen, want je stuurt geen enveloppen naar iemand die er al uit is.
By the way; de postbode deed toen hij de enveloppen in de brievenbus gooide niet het flaggetje (dat rode ding) omhoog.
(Helemaal onnozel/vergezocht maar viel me gewoon ff op!) |
|
|