| 10/25/2013 9:06 am |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Laat in dit topic weten waarom jij denkt dat Daphne juist wel of niet de Mol is of plaats andere dingen die je kwijt wilt over haar. |
................
|
| 01/02/2014 1:58 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | Titel: Schijnbeweging. Daphne die rood krijgt ? |
|
|
| 01/03/2014 1:20 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Alex Gompelman: Titel: Schijnbeweging. Daphne die rood krijgt ?
Zou kunnen. Verder (vergezocht): Daphne was een goede voetbalspeelsters. Ze zat in de Twentse selectie. Het rode scherm zorgde er wel voor dat de anderen haar niet meer verdachten(?) |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/03/2014 6:02 am |
 Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 25
 OFFLINE | Daphne zegt ook! I'M Back!!! we weten allemaal dat er vaak geknoeid word met uitspraken. Zoals KIM ooit,
K kim I is M Mol , in dit geval misschien I=ik M=MOL BACK= Terug ....Ik Mol Terug.
en "schijnbeweging"hoort bij voetbal en dat heeft Daphne idd gedaan bij FC twente . En de vraag waar de mol woont, Amsterdam want daar woont ze nu.
Art: ik begin rechts. de positie van Daphne in FCT selectie was rechts-back. en haar woorden I"M Back = ik ben Back(rechtsback)
Daphne is de MOL!! |
|
|
| 01/03/2014 6:51 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Het is natuurlijk wel DE truc om de aandacht een beetje af te leiden als ze de Mol zou zijn. Overigens denk ik dat het slim is om de Mol dat rode scherm te geven. (Zo'n truc is in 2005 al een keer gebruikt)
Stel er is iemand die besluit de eerste 10 vragen op 1 iemand te gaan en de tweede 10 vragen op iemand anders.
Als deze persoon dan rood krijgt (en je bent niet de Mol) dan weet je zeker dat 1 persoon de Mol niet meer is.
Heerlijke mindfuck ook trouwens, want Daphne stond er vanwege het scherm het slechtst voor. Alleen doordat ze dit wist, wist ze wie het dus (ongeveer) niet waren en daar heeft ze veel meer aan.
|
|
|
| 01/04/2014 3:41 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | Originally Posted by E Eddie Gomis: Art zei ook: Daphne jij weet nu meer dan de rest, is dat omdat zij nu weet wie de mol niet is of omdát zij de mol is. YEAH mindfuck is started!!! 
Ieder seizoen is er altijd één persoon die meer weet dan de rest en dat is... juist!  |
|
|
| 01/04/2014 6:36 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/01/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Ik probeer maar uit te vinden wat ze zegt bij haar 1e test ( 9.06 minuut)... ze zegt .."DE MOL IS.........(dan komt er iets onverstaanbaars).
Verder was ze als 1e bij Art bij het politie bureauterwijl je zag dat er in een aantal shotjes op 25:16 1 keer 5 enveloppen lagen en in een ander shot 1 envelop tussen de appeltjes lagen...en zij had als opdracht om naar een groenteboer te gaan..dus die 6 enveloppen hadden ze dus al gemist dus geen geld verdiend.
Daarnaast vind ik het ook raar dat Art de verdiende 400 euro verdeelde over de dames...behalve Daphne!!! |
|
|
| 01/05/2014 7:19 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | Originally Posted by Patrick Tomas: Ik probeer maar uit te vinden wat ze zegt bij haar 1e test ( 9.06 minuut)... ze zegt .."DE MOL IS.........(dan komt er iets onverstaanbaars).
Volgens mij zegt ze dan Maurice.
Originally Posted by Patrick Tomas:
Daarnaast vind ik het ook raar dat Art de verdiende 400 euro verdeelde over de dames...behalve Daphne!!!
Misschien als hint dat de mol nooit geld van Art krijgt? |
|
|
| 01/05/2014 7:30 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Patrick Tomas: Ik probeer maar uit te vinden wat ze zegt bij haar 1e test ( 9.06 minuut)... ze zegt .."DE MOL IS.........(dan komt er iets onverstaanbaars).
Ja, ze zegt Maurice, ook te lezen bij de ondertitels . |
|
|
| 01/05/2014 7:30 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
Ja, ze zegt Maurice, ook te lezen bij de ondertitels . |
|
|
| 01/05/2014 9:20 am |
 Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 25
 OFFLINE | Originally Posted by Tristan:
Originally Posted by Patrick Tomas: Ik probeer maar uit te vinden wat ze zegt bij haar 1e test ( 9.06 minuut)... ze zegt .."DE MOL IS.........(dan komt er iets onverstaanbaars).
Volgens mij zegt ze dan Maurice.
Originally Posted by Patrick Tomas:
Daarnaast vind ik het ook raar dat Art de verdiende 400 euro verdeelde over de dames...behalve Daphne!!!
Misschien als hint dat de mol nooit geld van Art krijgt?
NOu dat weet ik zo net nog niet
Volgens mij werd er gezegd dat (iets in de trant van ) ..... de mol geholpen werd in aflevering 1!?...... Art geeft misschien wel 100 € aan de mol!? |
|
|
| 01/06/2014 2:48 am |
 NEWBIE

OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol:
Originally Posted by Patrick Tomas: Ik probeer maar uit te vinden wat ze zegt bij haar 1e test ( 9.06 minuut)... ze zegt .."DE MOL IS.........(dan komt er iets onverstaanbaars).
Ja, ze zegt Maurice, ook te lezen bij de ondertitels .
Ondertitels??? waar zie jij die? |
|
|
| 01/06/2014 3:24 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Patrick Tomas:
Originally Posted by Marjanne Mol:
Ja, ze zegt Maurice, ook te lezen bij de ondertitels .
Ondertitels??? waar zie jij die?
Je kunt de ondertitels gewoon in- en uitschakelen als je via uitzendinggemist terugkijkt.
Ook kun je tijdens de live uitzending Teletekst 888 aanzetten. |
|
|
| 01/06/2014 4:30 am |
 NEWBIE

OFFLINE | effe nagekeken met ondertitels, maar toch blijf ik erbij dat ze iets anders zegt als wat ze ons door die ondertitels willen laten geloven..
Als je echt goed luistert haal ik er geen Maurice uit. |
|
|