| 01/06/2014 5:34 am |
 Senior Member

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Ik vind het echt onwijs stoer van de makers als Daphne de mol blijkt te zijn om haar nu al een rood scherm te geven.
Veel mensen hebben haar nu dus afgeschreven, spannend.
Ik heb Daphne overigens nog steeds in mijn top 3 mogelijke mollen, alleen ik vond haar verder in aflevering 1 meer een onwetende kandidaat die zichzelf probeert te redden van een mogelijke executie dan een mol. |
|
|
| 01/06/2014 9:21 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Originally Posted by Patrick Tomas: Ik probeer maar uit te vinden wat ze zegt bij haar 1e test ( 9.06 minuut)... ze zegt .."DE MOL IS.........(dan komt er iets onverstaanbaars).
Ik kan er niet uit halen dat ze Maurice zegt, ook al is het volgende ondertiteling wel zo. Toen ik de aflevering keek dacht ik dat ze Macht zei. Ik heb het nu even terug gekeken en ik blijf erbij dat het geen Maurice is, maar acht of macht.
Dus: de Mol is... (m)acht |
|
|
| 01/06/2014 1:20 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/01/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Originally Posted by Evelien Tromp:
Originally Posted by Patrick Tomas: Ik probeer maar uit te vinden wat ze zegt bij haar 1e test ( 9.06 minuut)... ze zegt .."DE MOL IS.........(dan komt er iets onverstaanbaars).
Ik kan er niet uit halen dat ze Maurice zegt, ook al is het volgende ondertiteling wel zo. Toen ik de aflevering keek dacht ik dat ze Macht zei. Ik heb het nu even terug gekeken en ik blijf erbij dat het geen Maurice is, maar acht of macht.
Dus: de Mol is... (m)acht
Ik blijf er ook bij dat die ondertitels niet kloppen...Ze zegt iets heel anders... |
|
|
| 01/06/2014 3:58 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Patrick Tomas:
Originally Posted by Evelien Tromp:
Originally Posted by Patrick Tomas: Ik probeer maar uit te vinden wat ze zegt bij haar 1e test ( 9.06 minuut)... ze zegt .."DE MOL IS.........(dan komt er iets onverstaanbaars).
Dus: de Mol is... (m)acht
Ik blijf er ook bij dat die ondertitels niet kloppen...Ze zegt iets heel anders...
Het kan goed zijn dat de ondertitels niet kloppen, die worden namelijk niet door de WIDM-redactie zelf geleverd.
In 2009 stelde Dennis de vraag: "Is ego de Mol?" en de ondertitels zeiden "Is Edo de Mol?".
Dus in dit geval kan ik alleen zeggen dat je beter jezelf kunt vertrouwen dan de ondertitels. |
|
|
| 01/06/2014 4:32 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Patrick Tomas: effe nagekeken met ondertitels, maar toch blijf ik erbij dat ze iets anders zegt als wat ze ons door die ondertitels willen laten geloven..
Als je echt goed luistert haal ik er geen Maurice uit.
Toen ik het donderdag op tv zag, zonder ondertitels, hoorde ik Maurice.
Bij het opnemen mét ondertitels zag ik daar Maurice.
Telkens als ik het terugluister, hoor ik Maurice, wat natuurlijk niet zeggen wil dat ik het goed heb en jullie niet. |
|
|
| 01/08/2014 5:41 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Originally Posted by Daan Daniel: Ik vind het echt onwijs stoer van de makers als Daphne de mol blijkt te zijn om haar nu al een rood scherm te geven.
Hoewel ik zelf nog helemaal niemand voor de volle 100% heb afgeschreven is zij juist om dat rode scherm de enige die ik niet echt meer als mogelijke mol vind. Maar ja, het blijft al jaren een discussie of een mol een rood scherm kan krijgen. De een zegt van wel, de ander van niet, en ik behoor tot de tweede groep. Maar we zullen zien! |
|
|
| 01/08/2014 9:38 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Originally Posted by Erik Oostdijk:
Originally Posted by Daan Daniel: Ik vind het echt onwijs stoer van de makers als Daphne de mol blijkt te zijn om haar nu al een rood scherm te geven.
Hoewel ik zelf nog helemaal niemand voor de volle 100% heb afgeschreven is zij juist om dat rode scherm de enige die ik niet echt meer als mogelijke mol vind. Maar ja, het blijft al jaren een discussie of een mol een rood scherm kan krijgen. De een zegt van wel, de ander van niet, en ik behoor tot de tweede groep. Maar we zullen zien!
Je moet niet vergeten!!! dat "niets is wat het lijkt |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/08/2014 9:42 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/08/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Wat mij verbaasde is dat Daphne niet wist wat een groenteboer (greengrocer) was en er grocery shop van maakte, een grocery store zou dan verklaarbaarder zijn maar iets maken met vetagables zou ook kunnen. Naar wat ik over Daphne lees heeft ze talen gestudeerd in Frankrijk maar ook stage gelopen in Calcary wat engelstalig is. |
|
|
| 01/08/2014 10:15 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Loes Hoekstra: Wat mij verbaasde is dat Daphne niet wist wat een groenteboer (greengrocer) was en er grocery shop van maakte, een grocery store zou dan verklaarbaarder zijn maar iets maken met vetagables zou ook kunnen. Naar wat ik over Daphne lees heeft ze talen gestudeerd in Frankrijk maar ook stage gelopen in Calcary wat engelstalig is.
Nou dat komt omdat zij nog niet fatsoenlijk in het boekje heeft gekeken. Ze zegt kijk eens bij groenteboer, en dan zegt freek het staat in het engels. Moet je denk ik niks achter zoeken. Wat ik wel raar vind is dat Daphne over natuurkunde begint, terwijl dit eerder iets met Taalkunde te maken heeft. het gaat om een vertaalopdracht en niet om een natuurkundeopdracht!! De Mol (als ze dat is) leeft te veel in de natuur haha |
|
| 01/08/2014 10:42 am |
 NEWBIE

OFFLINE | Maar dan zoekt ze naar de vertaling van groenteboer en komt met supermarkt dat vond ik vreemd, dat ze niet komt met greengrocer maar iets met vegatables vindt ik vreemd voor iemand die zich in het Engels moet kunnen redden. Als Freek was gaan zoeken naar grocery shop dan waren ze ergens anders uitgekomen. |
|
|
| 01/08/2014 10:47 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Loes Hoekstra: Maar dan zoekt ze naar de vertaling van groenteboer en komt met supermarkt dat vond ik vreemd, dat ze niet komt met greengrocer maar iets met vegatables vindt ik vreemd voor iemand die zich in het Engels moet kunnen redden. Als Freek was gaan zoeken naar grocery shop dan waren ze ergens anders uitgekomen.
Daar zit wat in , maar goed niet iedereen is goed in Engels. vinD ik |
|
| 01/08/2014 4:47 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Piet Puk:
Originally Posted by Loes Hoekstra: Wat mij verbaasde is dat Daphne niet wist wat een groenteboer (greengrocer) was en er grocery shop van maakte, een grocery store zou dan verklaarbaarder zijn maar iets maken met vetagables zou ook kunnen. Naar wat ik over Daphne lees heeft ze talen gestudeerd in Frankrijk maar ook stage gelopen in Calcary wat engelstalig is.
Nou dat komt omdat zij nog niet fatsoenlijk in het boekje heeft gekeken. Ze zegt kijk eens bij groenteboer, en dan zegt freek het staat in het engels. Moet je denk ik niks achter zoeken. Wat ik wel raar vind is dat Daphne over natuurkunde begint, terwijl dit eerder iets met Taalkunde te maken heeft. het gaat om een vertaalopdracht en niet om een natuurkundeopdracht!!
Ik begrijp haar hele natuurkundeverhaal wel, want ze zegt eigenlijk te weinig info te hebben om dit goed uit te kunnen voeren.
Stel ik geef jou een hoogte vanwaar ik een object laat vallen en jij moet mij zeggen met welke snelheid dit de grond raakt, dan denk jij mischien dat je te weinig info hebt, terwijl dat niet het geval is. Dit is wat Daphne bedoelt.
Verder vind ik het niet verdacht dat ze vegetables wilde vertalen, want dat is immers wat je bij een groenteboer kunt kopen. |
|
|
| 01/08/2014 4:55 pm |
 NEWBIE

OFFLINE | Ze zocht naar een grocery shop voor groente. Ik geef aan dat ik het vreemd vind dat ze bv niet met vegetables komt gezien met haar taalachtergrond. |
|
|
| 01/08/2014 5:11 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Originally Posted by Loes Hoekstra: Ze zocht naar een grocery shop voor groente. Ik geef aan dat ik het vreemd vind dat ze bv niet met vegetables komt gezien met haar taalachtergrond.
En Freek kwam daar wel mee, maar toen walste zij er overheen met die grocery shop. |
|
|
| 01/09/2014 1:01 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Offtopic: natuurkunde is niet zo interessant voor "iemand" die veel in de natuur leeft. Als het gaat om de natuur dan past het vak biologie daar veel meer bij. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|