Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Daphne
Alles over Daphne
Pagina 4 / 4 1 - 2 - 3 - 4 « previous
Alles over Daphne
01/18/2014 10:32 am

NEWBIE

Registratie: 01/18/2014
Onderwerpen: 0
Ik weet niet of het al eerder gezegd is... maar ieder seizoen zeggen ze bij de test: "De MOL krijgt nooit een rood scherm. DE MOL hoeft nooit naar huis"
In de afgelopen 3 afleveringen van dit seizoen heb ik het nog niet gehoord.
(of ik let gewoon slecht op)
Zij kreeg een rood scherm....maar hoefde niet naar huis.
citeren   
01/18/2014 10:38 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014
Er wordt gezegd de mol gaat nooit naar huis, er wordt volgens mij nooit iets gezegd over het rode scherm.
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
01/18/2014 1:40 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Wat mij opviel voor de volgende aflevering, toen Art het rode scherm liet zien (voor de afvaller) keek hij recht uit en daar zaten: Daphne & Aaf voor en Susan & JW achter dus krijgt iemand van hen een rood scherm.

En mijn zus viel het volgende op, dat Sofie haar rug even schokte toen het rode scherm verscheen. Dus misschien is zij er ook uit, maar die zat links en niet in het midden. Dus ben benieuwd!
citeren   
01/18/2014 2:09 pm

Forum Fanatic

Ik heb Daphne nooit op mijn mollenlijstje gezet, maar dankzij deze aflevering en een uitspraak van mijn zus twijfel ik een beetje om haar ook even in de gaten te houden.
Als ik nu alleen over deze aflevering praat en over het algemeen dat ze nog steeds uit haar zelf geld verdiend.
Over deze aflevering, als je nog uit de ogen van Aaf & Daphne kijkt om te mollen. Heeft zeker Daphne ook een buit in de zak gedaan. Met het volgende (lag ook aan Freek) maar zij heeft verwarring geschept met de (onderwater) trein die haar groepje zou nemen en dankzij haar (en de groep zelf, Freek, Sofie &JW) zijn ze zeker weten niet op tijd gekomen.
En bij het roeien viel mij heel erg op dat ze zelf met Aaf er weer bij niet zocht naar goede roeiers, maar achter Freek aan liep. Zij wist als mol wat de opdracht was, dat ze tegen die groep moesten roeien en dat er niks verdubbeld kan worden, omdat de hele pot naar aflevering 9 was gegaan! En dit was een opmerking van mijn zus: deze aflevering heet Een Zware Keuze, zij heeft een behoorlijk zware keuze moeten maken om iedereen door te laten gaan of toch voor Sofie (die misschien een rood scherm kreeg). Ik vond wel een goede opmerking dus ik let denk ik meer op haar de volgende aflevering(en)
citeren   
01/18/2014 2:10 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Claudia Kemperman:
Ik heb Daphne nooit op mijn mollenlijstje gezet, maar dankzij deze aflevering en een uitspraak van mijn zus twijfel ik een beetje om haar ook even in de gaten te houden.
Als ik nu alleen over deze aflevering praat en over het algemeen dat ze nog steeds uit haar zelf geld verdiend.
Over deze aflevering, als je nog uit de ogen van Aaf & Daphne kijkt om te mollen. Heeft zeker Daphne ook een buit in de zak gedaan. Met het volgende (lag ook aan Freek) maar zij heeft verwarring geschept met de (onderwater) trein die haar groepje zou nemen en dankzij haar (en de groep zelf, Freek, Sofie &JW) zijn ze zeker weten niet op tijd gekomen.
En bij het roeien viel mij heel erg op dat ze zelf met Aaf er weer bij niet zocht naar goede roeiers, maar achter Freek aan liep. Zij wist als mol wat de opdracht was, dat ze tegen die groep moesten roeien en dat er niks verdubbeld kan worden, omdat de hele pot naar aflevering 9 was gegaan! En dit was een opmerking van mijn zus: deze aflevering heet Een Zware Keuze, zij heeft een behoorlijk zware keuze moeten maken om iedereen door te laten gaan of toch voor Sofie (die misschien een rood scherm kreeg). Ik vond wel een goede opmerking dus ik let denk ik meer op haar de volgende aflevering(en)

Geen geld verdiend bedoel ik!
citeren   
01/23/2014 2:47 pm

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Nee dames en heren, Daphne is NIET de mol.
Je was een leuke kandidaat , dank voor het meedoen.
................

citeren   
01/23/2014 2:54 pm

Forum Fanatic

Och ik vind zo erg dat Daphne eruit is. Ze was dan nooit mijn molletje, maar ze was een super fijne kandidaat om te volgen...
citeren   
01/28/2014 6:50 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Volgend jaar de presentatrice?
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/28/2014 6:57 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Emile Chang:
Volgend jaar de presentatrice?

Van mij mag dat. Ze lijkt mij een aardige, leuke en een goede presentatrice. Maar ik denk Art het blijft.
citeren   
01/28/2014 12:11 pm

Junior Member

Registratie: 01/28/2014
Kijkje achter de schermen. Daphne zegt "Ik weet wie de mol is!". Nou Daffie, vertel maar eens meissie! (Ik ben niet bang dat dan het kijkplezier weg is. Als zei het nu nog niet weet, dan is het wel leuk om na te gaan of ze gelijk heeft. Als ze het nu wel weet is het gewoon leuk om te weten wie ze op het moment dat ze dat zei verdacht. Bij de test maakte ze dus een andere keuze. Althans: naar eigen zeggen weinig gespreid.)
citeren   
Pagina 4 / 4 1 - 2 - 3 - 4 « previous
Login with Facebook to post
Preview