Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Daphne
Alles over Daphne
Pagina 3 / 4 1 - 2 - 3 - 4 « previous | Next »
Alles over Daphne
01/09/2014 5:22 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Emile Chang:
Offtopic: natuurkunde is niet zo interessant voor "iemand" die veel in de natuur leeft. Als het gaat om de natuur dan past het vak biologie daar veel meer bij.

Dat ben ik met je oneens, maar ik begrijp je reactie. Het is maar net wat er volgens jou onder "natuur" verstaan wordt. Veel mensen denken dan aan dieren/bomen/planten/enz. en dan begrijp ik dat dat richting de biologie gaat. Echter, ik zie de natuur als de werking van de hele aardbol en alles daarbuiten, dus dat is dan weer meer natuurkunde.
citeren   
01/09/2014 5:41 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014
Precies Natuurkunde en Biologie zijn 2 totaal verschillende vakken. Want ook op schol waren deze vakken gescheiden van elkaar!.
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/09/2014 6:08 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014
Daphne? nee zij is het ook nie.
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/10/2014 9:32 am

NEWBIE

Registratie: 01/10/2014
Los van het rode scherm wat ze kreeg in aflevering 1 ( daarbij had ze ook nog een rood shirt aan) verdenk ik haar na aflevering 2 nog veel meer..
Ze suggereerde in de bus al wat de opera opdracht zou kunnen zijn en dat klopte. Waarom gaat ze dan toch mee met de rest als ze de vraag verkeerd begrijpen (word ook anders gesteld maar toch) en dan daarna nog zeggen : ik zei het toch!! we moesten hun aanwijzen! jaaa hoor, het had toch al geen zin meer..
Met de pand opdracht ging ze veelste snel naar het dak waardoor Owen in de problemen kwam omdat ie ineens 2 groepjes moest instrueren. Toen hij eindelijk tijd had voor Daphne en JW hadden ze nog maar twee minuten dus Sophie roept ze terug. Vervolgens negeert Daphne dat volledig en zet alles op alles om die opdracht nog te halen omdat ze toch wel wist dat dat niet meer haalbaar was, daarbij komt ook dat ze ineens toevallig de emmer met geld vind.

Ik ben bang dat we een slechte mol hebben dit jaar.. of een briljante kandidaat wat me sterk lijkt xD
citeren   
01/10/2014 10:41 am

Forum Fanatic

@Marijke

Art heeft het over een cultureel-uitje! Waar denk je aan als je in China/ Honkong bent idd aan een circus. Vraag dit eens aan 100 mensen en meer dan 3/4 zal chinees staatscircus zeggen.
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/10/2014 11:55 am

NEWBIE

Registratie: 01/10/2014
@ Bennie,  dat snap ik wel en is misschien voor de hand liggend maar ze suggereerde dat ze Owen en Suzan moesten herkennen.
citeren   
01/11/2014 2:43 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Remmie93:

Originally Posted by Emile Chang:
Offtopic: natuurkunde is niet zo interessant voor "iemand" die veel in de natuur leeft. Als het gaat om de natuur dan past het vak biologie daar veel meer bij.

Dat ben ik met je oneens, maar ik begrijp je reactie. Het is maar net wat er volgens jou onder "natuur" verstaan wordt. Veel mensen denken dan aan dieren/bomen/planten/enz. en dan begrijp ik dat dat richting de biologie gaat. Echter, ik zie de natuur als de werking van de hele aardbol en alles daarbuiten, dus dat is dan weer meer natuurkunde.

Klopt maar als je natuur linkt aan mol dan valt het onder biologie. Ach ... ik sluit niets uit maar voor mij is Daphne geen verdachte meer. (Kan overigens zo weer veranderen.)
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/12/2014 1:53 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Thijs Cremers:
Zijn de kleuren van de containers op het schip te linken aan het gebouw van het televisiestation:

Containers op schip:
Rood
Grijs ("MOL"
Groen

Gebouw televisiestation:
Grijs
Rood
Groen

Te interpreteren als: de mol zat op het dak?

Stel dat het klopt wat jij beweerd? wordt de Mol hier dan aangewezen!?

................
Kamp Jennifer

citeren   
01/13/2014 3:12 am

NEWBIE

Registratie: 01/04/2014
Zijn er toevallig ook mensen die de rest van die graffiti-tag op de muur zouden kunnen ontcijferen (dat gekke roze ding ernaast bijvoorbeeld), want het lijkt erop dat die hele muur door (of in opdracht van) het WIDM-productieteam beklad is (is dit niet dezelfde graffiti-mol die ook in seizoen 12 in IJsland in die munitiebunkers opdook?). Ik heb een paar keer geprobeerd Uitzending Gemist stil te zetten, maar ik kan er echt niks uithalen.
citeren   
01/14/2014 8:24 am

NEWBIE

Registratie: 01/14/2014
Nog even over de eerste executie van de eerste aflevering. Als Daphne aan de beurt is, maakt Art een opmerking over haar rode shirt. Later is te zien dat ze ook rode nagellak op heeft. Daphne krijgt een rood scherm en 'weet meer dan de rest'. Net als de mol.

Ook draagt Daphne een ketting met twee sterretjes. En laat China nou net een rode vlag met sterren hebben...

Daarbij blijf ik het een geniale mollenactie vinden! In Arts praatje voor de test wordt altijd gezegd: degene met de meeste foute vragen gaat naar huis, behalve de mol, die gaat nooit naar huis. Daphne heeft dan wel de meeste vragen fout, maar gaat niet naar huis. Mol?

In aflevering twee vond ik haar ook best sturen bij het kiezen van Owen en Susans karakters. Iemand maakte een opmerking over het feit dat de mensen die ze wilde kiezen veel tekst hadden (volgens mij was dat Tygo maar dat weet ik niet zeker). Daphne antwoordt daarop dat ze misschien wel karoake deden. VInd ik een slimme manier om onopvallend te sturen
citeren   
01/14/2014 11:24 am

Forum Fanatic

Theorie voor Daphne, Weet niet of dit iemand is opgevallen?

................
Kamp Jennifer

citeren   
01/14/2014 11:26 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Danny Bertou:
Zijn er toevallig ook mensen die de rest van die graffiti-tag op de muur zouden kunnen ontcijferen (dat gekke roze ding ernaast bijvoorbeeld), want het lijkt erop dat die hele muur door (of in opdracht van) het WIDM-productieteam beklad is (is dit niet dezelfde graffiti-mol die ook in seizoen 12 in IJsland in die munitiebunkers opdook?). Ik heb een paar keer geprobeerd Uitzending Gemist stil te zetten, maar ik kan er echt niks uithalen.

Ik kan je misschien helpen maar dan moet je zelf ook wat doen. Bekijk deze film en het zal helder worden. Ik zat en zit nog volop Jennifer, ook na het zien van deze film. Er is ook nog een site met vele pictures.

//www.youtube.com/watch?v=Hj6P2IPG3cI

www.hongwrong.com/abandoned-atv-studios/
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/15/2014 3:29 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014
Gisteren zag ik voordat dwdd zou beginnen reclame ( ik weet zo gauw geen beter woord)  in die vierkante blokjes wie is de mol met een aantal kandidaten, nu viel mij op dat bij daphne de vingerafdruk over haar foto werd geplaatst, de groene
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
01/16/2014 8:36 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013
Zouden ze het ons zo makkelijk maken?
citeren   
01/16/2014 4:16 pm

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Beste BenniedeMOl. Je bent nu echt te ver gegaan en je wordt door de mollerators vanaf nu extra in de gaten gehouden. Je taalgebruik is stuitend en onnodig kwetsend. We gaan hier beschaafd met elkaar om en laten iedereen in zijn waarde. Indien je daar niet mee kan en/of wil leven, dat hierbij het verzoek om niet langer onze gast te zijn op het forum. Dus je hebt de keus, of normaal doen of wegwezen.
................

citeren   
Pagina 3 / 4 1 - 2 - 3 - 4 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview