Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aaf
Alles over Aaf
Pagina 4 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 « previous | Next »
Alles over Aaf
01/16/2014 1:14 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0
Ja, Beniede, dat bedoel ik dus. Als het maar geen tunnel gedachte is............
Wat is het toch spannend.
citeren   

Cool Senior Member

Ja, Beniede, dat bedoel ik dus. Als het maar geen tunnel gedachte is............
citeren   

Cool Senior Member

citeren   

Cool Senior Member

citeren   

Cool Senior Member

citeren   
01/17/2014 5:03 pm

Junior Member

Stel dat Aaf de mol is.
Haar initialen zijn A B C.
Zou de test dan misschien als volgt ingevuld moeten worden:

Eerste vraag, antwoord A
Tweede vraag, antwoord B
Derde vraag, antwoord C
Vierde vraag, antwoord A
Vijfde vraag, opnieuw B
En zo verder...

Het is maar een ideetje.
citeren   
01/18/2014 5:08 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Aaf is de afvaller in afl. 4. Hint "Roodshow" (ABC) plus een andere analyse die ingaat op een column van ABC.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/18/2014 9:17 am

Cool Senior Member

Nou Emile, daar ben ik het niet mee eens, want de titel van het lied is be near me van ABC.
Het kan dus ook zijn dat het iemand is die dicht bij ABC(Aaf) is. Veel met haar optrekt of altijd dicht bij haar is. Koppel.

Thans dat hoop ik maar.........want Aaf had/heb ik als mol, eerste indruk.
citeren   
01/18/2014 1:41 pm

Forum Fanatic

Wat mij opviel voor de volgende aflevering, toen Art het rode scherm liet zien (voor de afvaller) keek hij recht uit en daar zaten: Daphne & Aaf voor en Susan & JW achter dus krijgt iemand van hen een rood scherm.

En mijn zus viel het volgende op, dat Sofie haar rug even schokte toen het rode scherm verscheen. Dus misschien is zij er ook uit, maar die zat links en niet in het midden. Dus ben benieuwd!
citeren   
01/19/2014 5:01 pm

Junior Member

Omdat Aaf voor mij de mol is, heb ik eens speciaal op haar ogen gelet terwijl ze de tests maakt en eerlijk gezegd, ik zie ze niet lezen. Haar ogen bewegen niet van links naar rechts. Ze lijkt gewoon naar het scherm te staren om toch een mooi beeldje voor de camera te hebben, omdat ze de tests toch niet hoeft te maken.

Of misschien ben ik gewoon TE gefixeerd op Aaf. Ze doet toch zo raar.
citeren   
01/20/2014 3:29 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Nicky Van Nespen:
Omdat Aaf voor mij de mol is, heb ik eens speciaal op haar ogen gelet terwijl ze de tests maakt en eerlijk gezegd, ik zie ze niet lezen. Haar ogen bewegen niet van links naar rechts. Ze lijkt gewoon naar het scherm te staren om toch een mooi beeldje voor de camera te hebben, omdat ze de tests toch niet hoeft te maken.

Of misschien ben ik gewoon TE gefixeerd op Aaf. Ze doet toch zo raar.

Maar Nicky ook de mol moet de test gewoon maken. Alleen voor de mol is het makkelijker, want die hoeft gewoon alle vragen op zichzelf in te zetten.
citeren   
01/23/2014 3:29 pm

Cool Senior Member

Originally Posted by Quirine van Genderen:
Nou Emile, daar ben ik het niet mee eens, want de titel van het lied is be near me van ABC.
Het kan dus ook zijn dat het iemand is die dicht bij ABC(Aaf) is. Veel met haar optrekt of altijd dicht bij haar is. Koppel.

Thans dat hoop ik maar.........want Aaf had/heb ik als mol, eerste indruk.

En ja hoor, gelukkig had ik gelijk. Dat Daphne niet de mol was dat had ik in aflevering 1 al door. Maar vooral vorige week toen ze koos voor Susan.
Nee Daphne, zo wordt het spel niet gespeeld.
No girl power anymore!
citeren   
01/24/2014 2:56 am

Junior Member

Registratie: 01/10/2014
Aaf is slim bezig . Jennifer zegt in haar biecht dat de mol alleen invloed op de enveloppen opdracht kon hebben als hij een envelop met geld pakte of ruilde. Ik denk ook nog op een andere minder verdachte manier. Jan Willem en Aaf deden dat. Wachten met zelf te ruilen tot je zeker weet dat de geld-enveloppen niet geruild zijn of nog kunnen worden...
citeren   
01/24/2014 4:30 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014

Originally Posted by Janneke Schelling:
Aaf is slim bezig . Jennifer zegt in haar biecht dat de mol alleen invloed op de enveloppen opdracht kon hebben als hij een envelop met geld pakte of ruilde. Ik denk ook nog op een andere minder verdachte manier. Jan Willem en Aaf deden dat. Wachten met zelf te ruilen tot je zeker weet dat de geld-enveloppen niet geruild zijn of nog kunnen worden...

De mol weet ook wat er in elke envelop zit. (Ze zijn genummerd)

Ik denk sowieso dat de gierigheid van Tygo/Jennifer naar jokers dus echt een kandidaten actie is.
De paniek van Susan en Daphe ook.
De rest was vreemd en had meer een 'voorbedacht' gevoel. Vooral Jan Willem.

Wat Aaf voor mij verdacht maakte was het vermijden van Daphne met oogcontact en het fout zeggen van antwoorden bij de derde opdracht. Zij wist dat Jan Willem haar molboekje had gelezen, waarom ontken je dat dan?
citeren   
01/24/2014 5:49 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014
de muzikale hint kan op de afvaller daphne slaan, die 'dicht bij aaf ' stond. (near by me) Dat 'me' zou dan wat mij betreft op aaf kunnen slaan.. Ze vond het erg dat daphne eruit moest en ze wilde geen oogcontact maken omdat ze  haar envelop niet met daphen wilde ruilen.
citeren   
Pagina 4 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview