Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aaf
Alles over Aaf
Pagina 2 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 « previous | Next »
Alles over Aaf
01/09/2014 4:25 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014
Onderwerpen: 0
En ze deed moeilijk bij de doolhof en donkere ruimte opdracht!
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/09/2014 4:48 pm

NEWBIE

Registratie: 01/02/2014

Originally Posted by Benniedemol:
En ze deed moeilijk bij de doolhof en donkere ruimte opdracht!

Daar was ze inderdaad ook niet vooruit te branden.
citeren   
01/10/2014 2:49 am

NEWBIE

In die fabriek stond de hele meute bij het controlecentrum - op een gegeven moment zie je op de verre achtergrond Aaf langslopen. Waarom heeft zij zich afgezonderd? Even een moltalk?
citeren   
01/10/2014 11:09 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013
Ik vind haar zeer moeilijk te peilen. Het ene moment puur de kandidaat en even later mollerig. Voorlopig heb ik haar echter afgeschreven als mol, maar 100% ben ik zeker niet.
citeren   
01/10/2014 12:05 pm

Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013

Originally Posted by Erik Oostdijk:
Ik vind haar zeer moeilijk te peilen. Het ene moment puur de kandidaat en even later mollerig. Voorlopig heb ik haar echter afgeschreven als mol, maar 100% ben ik zeker niet.

Same here.
citeren   
01/10/2014 2:10 pm

NEWBIE

Registratie: 01/10/2014
Aaf werkt achter de schermen en dat de mol er niet van houdt om in de schijnwerpers te staan, zou dus heel goed op haar kunnen slaan en zou een goede hint zijn, bovendien was het ook wel mollig om 3 en 4 samen te tellen en uiteindelijk het cijfer 7 door te geven bij de sein opdracht van aflevering 1.
citeren   
01/10/2014 2:12 pm

NEWBIE

In het filmpje Aaf en Freek stellen zich voor zegt Aaf :" Ik leid een solitair bestaan"
Mollen leiden ook een solitair bestaan.. Grappig..

Ik vind haar verdacht! Samen met Suzan, Daphne en Jan-Willem heeft ze nog geen geld binnen gebracht.
citeren   
01/10/2014 3:14 pm

NEWBIE

Wat mij inderdaad opviel was dat Aaf de opdracht in de verlaten tv-studio in de duistere ruimtes "probeerde" te volbrengen...want mollen houden van duister en zien niks, vandaar dat ze het geld niet gevonden had (geldt natuurlijk ook voor Susan, alleen die lijkt te fanatiek en heeft in een vorige opdracht al wel geld binnengebracht...)
Iets anders wat me nog opviel was dat Sofie en Jennifer de controlekamer om een aanwijzing van het labyrinth vroegen, die er zou moeten zijn... Niemand reageert echt actief of doet wat, pas in de laatste minuut (dus bijna te laat) oppert Aaf het verzoek weer, niemand reageert. Zelf neemt ze geen initiatief om te zoeken en laat het daarbij... Ze was de opmerking van de meiden dus niet vergeten, ze stond erbij en keek ernaar...het leek wel of ze het al wist...

Daarnaast vond ik het volgende heel verdacht.... Als Aaf de jademarkt binnentreed, zie je met haar op de achtergrond de bordjes die naar jokers, vrijstelllingen e.d. wijzen.... het bordje van "geld" wijst dan naar LINKS. Dit is bij de rest van de kandidaten, die ook samen met de bordjes te zien zijn, net zo... Alleen zie je tussendoor shots van de bordjes die waarschijnlijk van te voren (of erna) gefilmd zijn, hierop wijst het bordje van "geld" naar RECHTS! (Ook de groene doek ontbreekt hierbij...) Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit bordje gewijzigd is tijdens de opdracht, het lijkt mij eerder waarschijnlijk dat dit gebeurd is door de allereerste kandidaat voordat ze echt de hal binnenkwam en eerst ven een mollenstreek ging doen. En dat moet dus Aaf geweest zijn, zij stelde ook voor op alfabetische volgorde naar binnen te gaan...wel heel toevallig!!!
citeren   
01/10/2014 3:54 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014

Originally Posted by Renate Schwabe:
Wat mij inderdaad opviel was dat Aaf de opdracht in de verlaten tv-studio in de duistere ruimtes "probeerde" te volbrengen...want mollen houden van duister en zien niks, vandaar dat ze het geld niet gevonden had (geldt natuurlijk ook voor Susan, alleen die lijkt te fanatiek en heeft in een vorige opdracht al wel geld binnengebracht...)
!

Volgens mij was het Jennifer!!! die geld binnenbracht in gezelschap van Susan! Dus niet Susan zelf, toch?
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/10/2014 4:04 pm

NEWBIE

Originally Posted by Benniede Mol:

Originally Posted by Renate Schwabe:
!

Volgens mij was het Jennifer!!! die geld binnenbracht in gezelschap van Susan! Dus niet Susan zelf, toch?

Ja, samen met Jennifer, dat vond ik overduidelijk...
citeren   
01/10/2014 6:24 pm

Forum Fanatic

Zo makkelijk zal het toch niet zijn???
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/11/2014 2:33 am

NEWBIE

Registratie: 01/11/2014
Op 3: 48 van afl. 2. Aaf is net in beeld geweest en er komt een boot met container met het woord Mol voorbij. Je hoort Owen praten (maar die ligt er nu uit). Samen met idd de intro: "ik opereer veel alleen" en de "toont de mol hier zijn ware gezicht" lijkt mij Aaf duidelijk de Mol.
citeren   
01/11/2014 2:33 am

NEWBIE

Registratie: 01/11/2014
Op 3: 48 van afl. 2. Aaf is net in beeld geweest en er komt een boot met container met het woord Mol voorbij. Je hoort Owen praten (maar die ligt er nu uit). Samen met idd de intro: "ik opereer veel alleen" en de "toont de mol hier zijn ware gezicht" lijkt mij Aaf duidelijk de Mol.
citeren   
01/12/2014 6:12 am

NEWBIE

Registratie: 01/12/2014
Als AAf in aflevering 2 aan t woord is geweest vaart er een containerschip voorbij met t woord MOL
citeren   
01/12/2014 8:06 am

Forum Fanatic

Over een zwarte weduwe gesproken!! Waarom komt deze vrouw bij Aaf zo pontificaal in beeld!?

................
Kamp Jennifer

citeren   
Pagina 2 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview