| 01/13/2014 3:23 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | En het opperen dat de oplossing misschien toch in de controlekamer ligt, kan natuurlijk ook een (halfslachtige) poging zijn om tijd te rekken en chaos te creëren, zodat de opdracht niet binnen de tijd gehaald zou worden. Eerst moet dan de plattegrond gevonden worden, daarna kunnen ze dan nog met vier of vijf man door elkaar heen gaan praten over wat de beste oplossing zou kunnen zijn, wat de boel onnodig zou vertragen. Daarnaast hoor je, als Freek en Tygo net per ongeluk de quiz hebben ontdekt, een vrouw in de controlekamer roepen: "ga weg uit die ruimte." Nou kan ik niet goed horen of het Aaf is (het zou eventueel ook Susan kunnen zijn, Daphne volgens mij niet), maar als Freek en Tygo (en Owen, die de porto in handen had), daarnaar geluisterd hadden, was die opdracht natuurlijk mislukt, omdat de tijd verder blijft tikken.
PS: Weet iemand toevallig waar de (opvallende) groene oorbellen van Aaf van gemaakt zijn, die ze in ieder geval in de biechten meestal in heeft? Zou dit van Jade kunnen zijn, waarin dit seizoen nogal vaak aan gerefereerd wordt? |
|
|
| 01/13/2014 4:12 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | ze zijn van jade |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/14/2014 7:40 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/14/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Ik wil nog even voortbreien op Aafs oorbellen.
Elke edelsteen heeft eigen kenmerken, zo ook Aafs jade:
Jade is een reinigende en beschermende steen (met name tegen lichamelijk letsel) en zorgt voor harmonie en evenwicht. De steen bevordert zelfverwezenlijking en zelfredzaamheid en helpt om negatieve emoties en irritatie los te laten. Het werkt in op het hart chakra en bevordert hiermee liefde, verzorging en tolerantie. Jade stimuleert het bedenken van allerlei ideeën en ook de daadkracht om ze in praktijk te brengen. Fysiek werkt jade sterk reinigend, brengt allerlei lichamelijke systemen in balans en verwijdert gifstoffen uit het lichaam. Het heeft een positieve werking op nieren en bijnieren, blaas, het zenuwstelsel, vruchtbaarheid en op het bevallen.
( http://www.edelstenenenmineralen.nl/jade.html )
Jade zorgt dus voor harmonie en evenwicht. En laat dat net overeenkomen met ying en yang. Ying en yang zijn het ultieme (chinese) begrip van harmonie. Ying staat hierbij voor het vrouwelijke, yang voor het mannelijke. Hierbij horen weer tegengestelden die volgens deze filosofie onlosmakelijk aan elkaar zijn verbonden.
[TABLE][TR][TD] Yin [/TD][TD] Yang [/TD][/TR][TR][TD]vrouwelijk[/TD][TD]mannelijk[/TD][/TR][TR][TD]maan[/TD][TD]zon[/TD][/TR][TR][TD]donker[/TD][TD]licht[/TD][/TR][TR][TD]zwart[/TD][TD]wit[/TD][/TR][TR][TD]onder[/TD][TD]boven[/TD][/TR][TR][TD]koud[/TD][TD]warm[/TD][/TR][TR][TD]water[/TD][TD]vuur[/TD][/TR][TR][TD]passief[/TD][TD]actief[/TD][/TR][TR][TD]negatief[/TD][TD]positief[/TD][/TR][TR][TD]zwak[/TD][TD]sterk[/TD][/TR][/TABLE]
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/astrologie/2518-chinese-astrologie-yin-en-yang-principe.html
Bij Aaf zouden dus de ying begippen moeten horen: Maan, donker, zwart, onder, koud, water, passief, zwak.
Is er iemand die deze begrippen op Aaf kan toepassen? |
|
|
| 01/14/2014 2:35 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Carlijn zou jij je bericht willen aanpassen. |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/15/2014 1:16 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 57
 OFFLINE | Originally Posted by Petra Wapperom: ze zijn van jade
Dat Jade gedoe houdt me erg bezig. De test werd namelijk ook al op de Jade markt gehouden.
Ergens zie je een beschildering van JDM. Iemand had het over Jennifer de Mol.
Maar ik denk de hele tijd aan: Ja de Mol.
Wat denken jullie? |
|
|
| 01/15/2014 5:10 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Originally Posted by Quirine van Genderen:
Originally Posted by Petra Wapperom: ze zijn van jade
Dat Jade gedoe houdt me erg bezig. De test werd namelijk ook al op de Jade markt gehouden.
Ergens zie je een beschildering van JDM. Iemand had het over Jennifer de Mol.
Maar ik denk de hele tijd aan: Ja de Mol.
Wat denken jullie?
Ja daar zit wel wat in!.. nu afwachten of het iets is. |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/16/2014 1:14 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Ja, Beniede, dat bedoel ik dus. Als het maar geen tunnel gedachte is............
Wat is het toch spannend.
|
|
|
 Cool Senior Member

OFFLINE | Ja, Beniede, dat bedoel ik dus. Als het maar geen tunnel gedachte is............
|
|
|
 Cool Senior Member

|
|
|
 Cool Senior Member

|
|
|
 Cool Senior Member

|
|
|
 Cool Senior Member

|
|
|
 Cool Senior Member

|
|
|
 Cool Senior Member

|
|
|