| 03/18/2014 12:58 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | En hij zei ook dat hij verder niet echt opgelet heeft bij de laatste opdracht (voor hij eruit ging), omdat hij al blij was dat hij in aflevering 9 zat en dat hij dat al ver genoeg vond. Ook al zei wel weer bij hij vond zelf dat hij de finale vrijstelling meer nodig had dan Freek. Maar het kan zijn dat hij bij de mol in het team zat (dus Sofie) en die wist dat hij op Susan zat en dat Sofie misschien daarom express naar die lege brievenbus ging om Susan nog even flink verdacht te maken! Misschien hè?! |
|
|
| 03/18/2014 6:08 pm |
 NEWBIE

Registratie: 03/17/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | |
|
|
| 03/18/2014 6:08 pm |
 NEWBIE

Registratie: 03/17/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | Bij de laatste aflevering krijgt de mol alle aandacht. Mocht Freek de verkeerde mol hebben gekozen dan gaat de aandacht naar hem en niet naar de mol. Want hij zat in de finale en zat op de verkeerde mol en krijg Tygo de vraag wat vind je hier van. Ik zou het zielig vinden dat Freek nu denkt dat hij gewonnen heeft wat hij hoort dat Suzan niet de winnaar is dan hoor je opeens dat je de verliezer ( kneus) bent. |
|
|
| 03/19/2014 5:46 am |
 NEWBIE

Registratie: 03/19/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Ok ik weet niet goed hoe je een foto hier krijgt (eerste x) dus even zo: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=686644664712309&set=a.346533258723453.82738.168734389836675&type=1&theater
Kleuren zijn thema's dit seizoen dus het zou kunnen zijn: Suus in rood= verliezer (rode jurk) Sophie = winnaar (groene jurk) en Freek is de mol, dat staat als tekst ook bij hem in het plaatje. Het zou kunnen dat Art zegt: Freek is niet de mol...en dan donderdag: voor niemand van de kandidaten. Sophie kan dan alsnog winnen, omdat ze toevallig meer van haar antwoorden sloegen op Freek.
Nou dat wilde ik even kwijt |
|
|
| 03/19/2014 6:37 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Maud Nooitgedagt: Ok ik weet niet goed hoe je een foto hier krijgt (eerste x) dus even zo: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=686644664712309&set=a.346533258723453.82738.168734389836675&type=1&theater
Kleuren zijn thema's dit seizoen dus het zou kunnen zijn: Suus in rood= verliezer (rode jurk) Sophie = winnaar (groene jurk) en Freek is de mol, dat staat als tekst ook bij hem in het plaatje. Het zou kunnen dat Art zegt: Freek is niet de mol...en dan donderdag: voor niemand van de kandidaten. Sophie kan dan alsnog winnen, omdat ze toevallig meer van haar antwoorden sloegen op Freek.
Nou dat wilde ik even kwijt
Luister Freek is echt niet de mol, want daar mag Art niet over liegen + zo zouden heel veel kijkers dit niet kunnen accepteren, omdat wij toch vertrouwen hebben dat ze daar niet over liegen!
En dat zou dan een slechte reputatie zijn voor het programma. |
|
|
| 03/19/2014 10:39 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Maud Nooitgedagt: Ok ik weet niet goed hoe je een foto hier krijgt (eerste x) dus even zo: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=686644664712309&set=a.346533258723453.82738.168734389836675&type=1&theater
Luister Freek is echt niet de mol, want daar mag Art niet over liegen + zo zouden heel veel kijkers dit niet kunnen accepteren, omdat wij toch vertrouwen hebben dat ze daar niet over liegen!
En dat zou dan een slechte reputatie zijn voor het programma.
Hehehe ik vind je idee wel leuk Maud, ik ga ervoor  Al staat het woord Mol meer op Sophie dan op Freek maar dit terzijde
En Claudia, dat zou juist leuk zijn, want niets is wat het lijkt bij de mol he! Ik denk dat je meer voor jezelf spreekt? Er zijn ook al mensen boos dat het vorige week niet bekend werd gemaakt, terwijl je als trouwe kijker weet, dat de Mol NOOIT in de voorlaatste aflevering bekend wordt gemaakt, Dat gebeurt altijd pas bij de reünie. Ik vond dit einde wel weer verfrissend anders. |
|
|
| 03/19/2014 10:59 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ienie ik zie het bij meer mensen staan op het forum dat dit dan niet een goede reputatie is, want ook al zou het wel heel leuk zijn. Maar dan heb je wel weer een probleem als makers, want overal komt nu te staan dat Susan of Sofie de mol is en het andere probleem is Patrick Martens die soms Mol Talk presenteert ipv Kees Tol is de vertrouwenspersoon van Freek en hij zei zo wie denkt er nu nog dat Freek de mol is?! (Echt op zo'n toon dat hij zeker niet meer de mol is) En als Freek toch nog de mol zou zijn, dan mocht Patrick daar geen woord of zeggen. Maar mijn mening is wel dan heb je wel een gevoel dat je ze toch minder gaat vertrouwen (de presentator en de makers), ook al zou het misschien leuk zijn! Klopt, maar ze zeggen wel altijd wie de winnaar of verliezer is en nu hebben ze gewoon op deze manier gedaan om het nog spannend te houden en ook vooral voor hem zelf, omdat hij nog niet weet als hij de mol nou goed heeft of niet... |
|
|
| 03/19/2014 11:35 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie:
Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Maud Nooitgedagt: Ok ik weet niet goed hoe je een foto hier krijgt (eerste x) dus even zo: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=686644664712309&set=a.346533258723453.82738.168734389836675&type=1&theater
En dat zou dan een slechte reputatie zijn voor het programma.
Hehehe ik vind je idee wel leuk Maud, ik ga ervoor Al staat het woord Mol meer op Sophie dan op Freek maar dit terzijde
En Claudia, dat zou juist leuk zijn, want niets is wat het lijkt bij de mol he! Ik denk dat je meer voor jezelf spreekt? Er zijn ook al mensen boos dat het vorige week niet bekend werd gemaakt, terwijl je als trouwe kijker weet, dat de Mol NOOIT in de voorlaatste aflevering bekend wordt gemaakt, Dat gebeurt altijd pas bij de reünie. Ik vond dit einde wel weer verfrissend anders.
Yvon Jaspers werd gepresenteerd als mol in de finale, en niet tijdens de reünie. Althans: aan de kijkers. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/19/2014 5:08 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE |
Susan had het over een 'prachtige sterrenhemel' maar ik vind de fakkels ook op een sterrenhemel lijken.
Misschien moeten we hier een sterrenbeeld uit zoeken?
Nee gekkigheid! Maar het is toch wel een heidens karwei geweest om al die fakkels zo te plaatsen. Prachtig plaatje! |
|
|
| 03/20/2014 4:54 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie:
Originally Posted by Ben Bout: In m'n vorige bericht zat een spelfout. Ik bedoelde "noch ... noch ..." i.p.v. "nog ... nog ...".
Originally Posted by Ienie Mienie: Hoe plaatst jij toch steeds die fotos? Ik vind het zo frustrerend dat ik t niet voor elkaar krijg...
Je moet ze eerst ergens uploaden (bijv. Flickr, ImageShack, Tumblr, etc.) en dan die link (URL) gebruiken.
ok ff testen dan

- Aflevering 9: Iets kan gebeuren. In aflevering 6 postte de Mol geld naar aflevering 9 en zei daarbij: “Daar kan niks meer mee gebeuren.” In aflevering 9 vindt de Mol twee enveloppen in één brievenbus en laat haar eigen envelop liggen.
Al is het niet goed zichtbaar, het wás dus wel zo! Blij dat we het toch bij het rechte eind hadden. Ik vertrouwde dat moment al niet dat ze die envelop postte en dat bekkie erbij trok. Marjanne Mol had nog precies die foto erbij geplaatst.
Heerlijk! |
|
|