| 03/17/2014 4:51 pm |
 Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 30
 OFFLINE | Ik zie noch een 2e envelop, noch een hoopje zand
Ben ik dan zo blind?
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat ze de onderste envelop naar achteren duwt met haar vingers terwijl ze de bovenste oppakt. Maar ik zie geen opvallende beweging..
Ik denk eerder dat de verloren envelop nooit is opgestuurd. Misschien uit het post-ding gehaald voordat hij opgestuurd werd? Aan de andere kant zien we in het voorstukje wel dat er 2x 2 brieven worden gepost..
Ik weet het niet meer  |
|
|
| 03/17/2014 4:58 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | De brievenbus van Susan
En de brievenbus van Freek, daar zie je hetzelfde maar dan in beter licht.
Ben wat jij voor een envelop aan ziet is dus gewoon een gebogen onderdeel van de brievenbus. |
|
|
| 03/17/2014 5:06 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | We weten niks zeker, maar ik heb nog steeds een vermoeden dat Sofie de envelop van Freek niet meenam, want ik geloof wel dat het op tijd en goed bezorgd is.
Wat ik ook al eerder zei, toen Sofie na de eerste brievenbus ging (waar ze haar eigen envelop uithaalde) ze er zo voor staan, dat Tygo er niet in kon kijken en de camera stond ook zo opgesteld dat je niet kon zien wat er verder in de brievenbus zat. En bij de rest zag je precies wat er verder in de brievenbus zat. En wat Jeroen al eerder een keer zei, het kan zijn dat de postbode die de enveloppen in de brievenbussen deed gewoon show is en dat de echte mol brieven heeft gepost en de envelop van Freek heeft achter gehouden. Want niets is wat het lijkt! |
|
|
| 03/17/2014 5:22 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Bedankt Marjanne Mol!
In het vertraagde filmpje kun je inderdaad goed zien hoe het in elkaar steekt, het is geen envelop en het is geen zand IN de brievenbus maar je kijkt door dat gleufje naar het zand op de grond. (btw waarom zou er zand ín de brievenbus liggen, de postbode gooit er geen handje in lijkt me hihi) Ik vond t wel beetje opvallend dat t beeld nog wat bleef hangen bij die brievenbus. Maar ik zie nu dat er geen brief achterbleef (althans, dat kunnen we uit dit filmpje ook niet opmaken)
Hoe plaatst jij toch steeds die fotos? Ik vind het zo frustrerend dat ik t niet voor elkaar krijg... |
|
|
| 03/17/2014 5:29 pm |
 Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 30
 OFFLINE | In m'n vorige bericht zat een spelfout. Ik bedoelde "noch ... noch ..." i.p.v. "nog ... nog ...".
Originally Posted by Ienie Mienie: Hoe plaatst jij toch steeds die fotos? Ik vind het zo frustrerend dat ik t niet voor elkaar krijg...
Je moet ze eerst ergens uploaden (bijv. Flickr, ImageShack, Tumblr, etc.) en dan die link (URL) gebruiken. |
|
|
| 03/17/2014 5:32 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Originally Posted by Ben Bout: In m'n vorige bericht zat een spelfout. Ik bedoelde "noch ... noch ..." i.p.v. "nog ... nog ...".
Originally Posted by Ienie Mienie: Hoe plaatst jij toch steeds die fotos? Ik vind het zo frustrerend dat ik t niet voor elkaar krijg...
Je moet ze eerst ergens uploaden (bijv. Flickr, ImageShack, Tumblr, etc.) en dan die link (URL) gebruiken.
Ooo bedankt! Voorheen kon ik ze gewoon opslaan op mn eigen pc en dan hier plaatsen, kwam nog veel fotos van voorgaande jaren tegen
Nu snap ik waarom t niet lukte, dat is al hele opluchting hèhè |
|
|
| 03/17/2014 5:35 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie: Bedankt Marjanne Mol!
In het vertraagde filmpje kun je inderdaad goed zien hoe het in elkaar steekt, het is geen envelop en het is geen zand IN de brievenbus maar je kijkt door dat gleufje naar het zand op de grond. (btw waarom zou er zand ín de brievenbus liggen, de postbode gooit er geen handje in lijkt me hihi) Ik vond t wel beetje opvallend dat t beeld nog wat bleef hangen bij die brievenbus. Maar ik zie nu dat er geen brief achterbleef (althans, dat kunnen we uit dit filmpje ook niet opmaken)
Hoe plaatst jij toch steeds die fotos? Ik vind het zo frustrerend dat ik t niet voor elkaar krijg...
Ik zet ze in tinypic, daar heb ik een account. http://nl.tinypic.com/
Daar zie je dan : IMG-code voor forums & berichtenforums
dat aan klikken is genoeg, de link plak je dan in je bericht. |
|
|
| 03/17/2014 6:14 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Originally Posted by Ben Bout: In m'n vorige bericht zat een spelfout. Ik bedoelde "noch ... noch ..." i.p.v. "nog ... nog ...".
Je moet ze eerst ergens uploaden (bijv. Flickr, ImageShack, Tumblr, etc.) en dan die link (URL) gebruiken.
ok ff testen dan
 |
|
|
| 03/17/2014 7:35 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/30/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Wat ik ook wel verdacht vond was het feit dat er dus 2 brievenbussen waren met 2 enveloppen er in. De postbezorger deed het in het shot lijken alsof hij de brieven op elkaar of tegen elkaar aanlegde in de brievenbus, maar toen Freek er 2 uithaalde lagen ze achter elkaar en best een stukje waardoor je dus met een zijwaarts camera-shot geen 2e envelop zou zien mocht de mol maar 1 envelop uit de brievenbus gepakt hebben. |
|
|
| 03/17/2014 7:46 pm |
 NEWBIE

Registratie: 03/17/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | AVRO, ik heb mij afgelopen donderdag enorm gestoord aan het feit dat de uitzending van 13 maart dagenlang als de 'de ontknoping' werd aangekondigd, maar dat vervolgens niet bleek. Stop alsjeblieft met doen alsof de Mol dan bekendgemaakt wordt. Zeer irritant, had gehoopt dat jullie dit jaar beter zouden doen. Zo kan je ook aflevering 1 als ontknoping presenteren |
|
|
| 03/18/2014 6:54 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Wat wel grappig is wat iemand anders ook een keer zei. Dat in die tijd dat de kandidaten bekend werden gemaakt dat ze mee deden aan wie is de mol.
Ook bij Sofie was dat zo en Kees Tol ging naar haar huis toe om bekend te maken dat ze mee deed. En ze lieten ook steeds een brievenbus in beeld zien en dat is toevallig precies zo brievenbus als bij deze opdracht. En Sofie zei ook in deze aflevering dat het een Amerikaanse brievenbus is, zij heeft een jaar lang volgens mij gestudeerd of stage gelopen in New York. Misschien een hint??? |
|
|
| 03/18/2014 11:54 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/18/2014 12:26 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik heb de extra beelden bekeken en wat mij opvalt is de uitspraak van Tygo:
Ik zie Sofie niet als mol! Dat betekent dat misschien de makers ons hier op het verkeerde spoor hebben gezet of hij is gewoon op het laatst veranderd van mening, want hij heeft weken gezegd dat Susan of Sofie de mol is. En dan betekent het dat of Sofie echt super veel geluk heeft gehad dat ze test beter gemaakt heeft of hij is blind geweest dat hij denkt dat zij niet de mol is.
En zoiets gold ook voor Jan-Willem, want heel veel dachten hoe kan dat hij er nog in zit, want de afvaller was steeds zijn mol. En dat was inderdaad zijn hoofdverdachte, maar hij had een gevoelmol(die hebben wij als kijkers nooit gehoord de naam ervan) en die was misschien wel de mol. En toch heeft hij in zijn laatste aflevering verkeerd gegokt! Maar als we nou vanuit gaan dat hij in de 7e aflevering echt op Sofie zat (wat hij zei) en hij kreeg een groen scherm, dan ging waarschijnlijk als Susan niet voor de groepsvrijstelling ging Tygo eruit en die zat op Susan en misschien heeft Jan-Willem in aflevering 8 de verkeerde gok gemaakt en ging hij als mol naar Susan. En betekent het misschien dat ze gewoon op de verkeerde mol gezeten hebben Jan-Willem en Tygo... Is maar een idee hoor
Of Susan heeft het slim gespeeld om de finale vrijstelling aan Freek te geven om minder op te vallen. |
|
|
| 03/18/2014 12:48 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Je vergeet wéér 1 BELANGRIJK ding:
De tijd die ze over de test hebben gedaan ! |
|
|
| 03/18/2014 12:54 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Je vergeet wéér 1 BELANGRIJK ding:
De tijd die ze over de test hebben gedaan !
Ohja dat is ook wel waar, maar het viel wel op vind ik de uitspraak van Tygo, omdat hij altijd zei dat hij op beide dames zat... |
|
|