Wie is de Mol? > ALGEMEEN > Nieuws
Welkom en feedback gevraagd!
Pagina 1 / 3 1 - 2 - 3 Next »
Welkom en feedback gevraagd!
10/10/2013 6:03 am

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Beste WIDM fan,

welkom op dit nieuwe forum!
Vanaf nu wordt dit dé plek om theorieën te delen en te discussiëren over alles rondom Wie is de Mol?

We zijn erg benieuwd wat jullie van dit forum vinden.
Mocht je feedback hebben, post dat dan hieronder.

Alvast bedankt en veel plezier gewenst!
................

citeren   
01/01/2014 12:22 pm

Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 0
De enige feedback die ik tot nu toe heb, is: waar is iedereen?
Het is hier leeg en stil terwijl het eerst al gauw een gezellige bedoening was...
Ik had drukte verwacht nu vanavond een special op tv is en morgen de 1e aflevering begint!

Oja, als je een bericht wilt plaatsen, staat onderin 'onderwerpen' en 'preview'.
Het lijkt me dat het woord 'Onderwerpen' daar niet klopt, dat moet eerder 'Plaatsen' zijn, of 'Verstuur', of iets dergelijks!
citeren   
01/01/2014 12:31 pm

Moderator
Forum Addict

Hartelijk dank voor je feedback Michelle.!
En ja je hebt gelijk. Ik vroeg me ook af waar iedereen is. Misschien zijn er een aantal mensen nog de roes aan het uitslapen?

Wat je opmerking betreft heb je gelijk. We zullen kijken wat we kunnen doen aan de buttons en de benaming aanpassen.

groet Mollerator Pisas
................

citeren   
01/02/2014 12:29 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Ja, 't is inderdaad nog erg rustig!

En ja, ik had in eerste instantie ook moeite met het plaatsen van 1 bericht. (Het werden er drie binnen tien seconden tijd. Drie keer hetzelfde bericht. Da's bijna net zo erg als zo'n telefoonterrorist die zegt "Ja maar, het is echt heel voordelig om in te gaan op mijn aanbod om mee te spelen met de ***loterij!" terwijl je al 2x hebt gezegd dat je absoluut geen geld en ook geen interesse hebt.)

Zeker als ze aan het einde zeggen "U krijgt info over het bel me niet register. Dan kunt u aangeven dat u niet meer gebeld wilt worden". Op zo'n moment "Hé *** ik sta al jaren ingeschreven in dat register. Al langer dan dat jij rondhuppelt op deze aardbol. Blijkbaar helpt het niks want je bent vanavond al de 1002e telefonische verkoper die me belt!" heb je verrekte veel moeite om rustig te blijven.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/02/2014 12:38 pm

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
Ik begrijp je frustratie Emile..
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
01/02/2014 12:48 pm

Junior Member

Registratie: 01/02/2014
Bij mij werkt het forum op mijn iPad niet, weet niet of dit bij meer mensen het geval is. Ik vind het zelf behoorlijk irritant.
................
Vorig jaar het hele seizoen goed gezeten, zelfs bij de laatste 5 voor een reis met de eerste aflevering mee. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat!
citeren   
01/02/2014 12:55 pm

Moderator
Forum Addict

Klopt lisette, het is niet mogelijk om het forum te openen op de Ipad, wel kan je via je browser de URL kopiëren. Dit is voor nu de enige mogelijkheid. We hopen dat er snel verholpen is.
................

citeren   
01/02/2014 12:59 pm

Junior Member

Okay, ik ben geloof ik niet zo technisch maar wat bedoel je daar precies mee?
................
Vorig jaar het hele seizoen goed gezeten, zelfs bij de laatste 5 voor een reis met de eerste aflevering mee. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat!
citeren   
01/02/2014 1:11 pm

Moderator
Forum Addict

je het en web adres bovenaan je pagina staan zoals http enz als je ingelogd bent op de website, dan kopieer je deze ( of schrijf je over) op je browser van je Ipad.

ik heb het zelf ook gedaan en het werkt redelijk.

groet Pisas
................

citeren   
01/02/2014 1:20 pm

Junior Member

Originally Posted by Mollerators:
je het en web adres bovenaan je pagina staan zoals http enz als je ingelogd bent op de website, dan kopieer je deze ( of schrijf je over) op je browser van je Ipad.

ik heb het zelf ook gedaan en het werkt redelijk.

groet Pisas

Okay ik snap het, dank je wel.
................
citeren   
01/02/2014 8:38 pm

Junior Member

Hee Mollerators,

Ik ben geschrokken van de leegte hier. Normaal gesproken is het forum buzzing na de eerste aflevering, en vrijwel niemand heeft gepost, er zijn alleen maar viewers. Terwijl dit forum altijd het kloppende hart van de WIDM-community vormde.

Ik vermoed dat een groot deel van de community wegblijft omdat de oude AVRO-accounts weg zijn en mensen via Facebook moeten posten. Met het verdwijnen van de AVRO-account verdwijnt ook de gehele geschiedenis van iemands account, ook van de mensen die hier al jaren trouw komen. Maar boven alles, ik vraag me sterk af of mensen er comfortabel mee zijn om ineens te moeten posten met hun naam & achternaam. Dat nu iedereen zeer persoonlijke informatie kan opvragen, wat oncomfortabel is bij discussies. Dat als mensen je via zoekmachines zoeken, bij je posts op dit forum uitkomen. Ik zeg niets nieuws, dit is al een stevige maatschappelijke discussie op het moment, maar ik wilde het toch even extra aanstippen.

Natuurlijk kunnen we massaal nep-Facebook-accounts aan gaan maken (zoals mijn account nu), maar desondanks denk ik dat dit een enorm blok vormt/flink afschrikt voor de trouwe molloten, waarvan een deel wellicht geeneens Facebook heeft of wil.

Het WIDM-forum met diens community is een van de meest bijzondere, intensieve community's van Nederland, waar mensen nota bene universitaire studies over doen. Ik begrijp de drang tot vernieuwing en up-to-date blijven, zo ook met fora. Maar het zou al heel veel oplossen, vermoed ik, als mensen ook met hun AVRO-account kunnen posten.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen!
................
Volslagen Molloot ^^
Team Susan!
citeren   
01/03/2014 2:06 am

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
Dank je hartelijk dat je de tijd hebt genomen voor je feedback Sol Rayo.

We begrijpen je bezorgdheid. Echter heeft de Avro moeten besluiten om van de oude community af te stappen. De Avro gaat mee met de tijd en bedacht dat een FB forum net zo handig is als een Forum op de een website. We hebben er met elkaar lang over nagedacht en we hebben er lang over gesproken.
Vooral het niet anoniem kunnen posten was bij sommige Mollerators een vraagteken.

Een opmerking moet nog even gemaakt worden, de server is wat overbelast geweest. Ik denk dat dat de reden is dat er minder mensen hebben gepost.

We hopen met z'n allen dat vanaf vandaag het forum langzaam weer bezocht gaat worden zoals vroeger.
Maar daar hebben we vertrouwen in.

Wel ga ik een topic aanmaken dat mensen kunnen zien hoe je anoniem op dit forum kunnen posten
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
01/03/2014 3:17 am

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014
Hei! Ook ik heb een paar punten ter discussie.

Ten eerste: best jammer dat je Facebook moet gebruiken om te posten. Maar, ik heb het zo ingesteld dat ik de enige ben die ziet wat het forum voor mij post. Op die manier hoop ik te voorkomen dat iedereen op mijn facebook ziet wat ik post hier .

Ten tweede: er is een klein spatieprobleem met de vaste teksten op het forum. Als je bijvoorbeeld nu 1 niveau naar boven gaat (dus in het forum "Nieuws", zie je onderaan een tekst dat je een bericht kunt krijgen als anderen een nieuw onderwerp aanmaken. Dit mist een aantal spaties. Ten minste, in Opera en Chrome, allebei de laatste versie. Sowieso werkt het forum niet lekker in Opera. Jammer, want Opera is een fijnere browser, maar jullie zijn niet de enige die geen volledige ondersteuning bieden, dus het is geen ramp.

Laatste punt: het scrollen op dit forum is niet heel handig. Ik moet eerst met de gewone scrollbar van de browser naar beneden, maar dan ook de scrollbar van het forum meenemen om alle berichten te kunnen lezen. Zou fijn zijn als het forum geen eigen scrollbar zou hebben, maar die van de browser gebruikt. Als je snapt wat ik bedoel .

Maar.. dit maakt het programma niet minder leuk!
citeren   
01/03/2014 3:22 am

Moderator
Forum Addict

Dank je wel Linda

We nemen je punten mee en hebben er zelf ook al een aantal ontdekt. Het forum is nog nieuw en vers en behoeft nog een aantal aanpassingen.

Wel is er een manier om anoniem te posten, zie zojuist aangemaakte topic.

succes en blijf hier met plezier komen!

groet Mollerator Pisas
................

citeren   
01/03/2014 3:32 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014
Na lang zoeken toch weer het oude forum gevonden. wel jammer dat het via fb gaat.
Ik ben een paar jaar niet aanwezig geweest maar hoop dit jaar weer volop mee te doen.
Nog wel even uitzoeken hoe ik anoniem dingen kan plaatsen
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
Pagina 1 / 3 1 - 2 - 3 Next »
Login with Facebook to post
Preview