| 01/03/2014 3:39 am |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Petra zie de topic "hoe kan ik anoniem posten op dit forum"
succes en welkom terug |
................
|
| 01/04/2014 9:07 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Is er ook nog ergens de mogelijkheid om te zien welk topic/bericht je nog niet gelezen hebt? Dat vond ik altijd zo handig, anders zat je uren te zoeken waar je nu gebleven was! |
|
|
| 01/05/2014 2:22 am |
 Moderator Forum Addict

OFFLINE | Je kan bovenaan klikken op de laatste discussies.
Het laatste aangemaakte bericht komt bovenaan in de balk.
Voor dit forum is dat de enige mogelijkheid. |
................
|
| 01/06/2014 8:15 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Hallo allemaal,
Ook ik vind het jammer dat alles verplicht via Facebook moet. Nu heb ik een facebook account en kan ik dus gezellig mee kleppen en meedoen met de APP, maar een aantal van mijn collaga's kunnen dat niet. Zij willen geen Faceboook account aanmaken.
Ik vind het zelf toch wel heel erg slecht dat wij enigsinds gedwongen worden om een Facebook account aan te maken.
Het zou toch ook mogelijk moeten kunnen zijn om gewoon via je telefoonlijst het spel via de App te kunnen spelen!!!!
Gr Carla |
|
|
| 01/06/2014 1:59 pm |
 Moderator Forum Addict

OFFLINE | Originally Posted by Carla Zeepvat: Hallo allemaal,
Ook ik vind het jammer dat alles verplicht via Facebook moet. Nu heb ik een facebook account en kan ik dus gezellig mee kleppen en meedoen met de APP, maar een aantal van mijn collaga's kunnen dat niet. Zij willen geen Faceboook account aanmaken.
Ik vind het zelf toch wel heel erg slecht dat wij enigsinds gedwongen worden om een Facebook account aan te maken.
Het zou toch ook mogelijk moeten kunnen zijn om gewoon via je telefoonlijst het spel via de App te kunnen spelen!!!!
Gr Carla
Waarschijnlijk heb je niet gezien dat je wel anoniem kan posten. Zie topic "Hoe kan ik anoniem posten"
succes!
en voor wat de betreft de app, denk ik niet dat je dat kan doen via de telefoon lijst, je moet je namelijk registeren. |
................
|
| 01/06/2014 3:02 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Hm, de weergave van pagina's doet bij mij soms raar.
Als je 'breed' typt, dus niet na wat zinnen afbreekt, is een deel (bij mij) niet meer te zien.
Hier een voorbeeld van een recente post van mij die ik niet normaal in m'n scherm krijg, maar ik heb het bij meer berichten gezien:
https://apps.facebook.com/fbulletin/aflevering_1_-374164-5.html
Ik hoop dat dit ook opgelost kan worden  |
|
|
| 01/07/2014 3:06 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Hoi allemaal,
Ik probeer driftig al een paar dagen ïn te loggen" om de mol die ik verdenk (Aaf) aan te geven.
Ik kom echter niet verder dan "klik hier om account aant maken... etc."
Daarna gaat het dus fout... Foutmelding...
Het is ruim 100.000 mensen blijkbaar wel gelukt. Waarom lukt het mij niet?
Groetjes en bedankt voor het meedenken...
Dorien |
|
|
| 01/07/2014 3:15 pm |
 Moderator Forum Addict

OFFLINE | Een tip! Misschien is de app niet helemaal correct geïnstalleerd . Even verwijderen en dan nogmaals installeren.
Ik denk dat het dan mogelijk wel lukt.
Succes! |
................
|
| 01/07/2014 3:21 pm |
 NEWBIE

OFFLINE | Hoi allemaal,
Ik probeer driftig al een paar dagen "in te loggen" om de mol die ik verdenk (Aaf) aan te geven op de "Wie is de mol"-site. Ik kom echter niet verder dan "klik hier om in te loggen en een account aan "te maken ...
Daarna meteen een foutmelding...
Het is toch ruim 100.000 mensen wel gelukt dat te doen (zie ik op die zelfde site...)
Dus... Hoe dan?
Bedankt voor een antwoordje,
Dorien |
|
|
| 01/07/2014 3:21 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | 'Mollerators' ik denk dat Dorien gewoon op de site bedoelt, dus niet in de app.
Ik heb al langere tijd een avro-account dus ik weet verder geen oplossing.
Ik zou ook nog graag antwoord krijgen op mijn eigen post in dit topic, over halve weergaven van pagina's. |
|
|
| 01/07/2014 3:28 pm |
 NEWBIE

OFFLINE | klopt ik bedoel op de site ... niet de app...
Die werkt bij mij sowieso niet... Mijn Samsung Galaxy Ace plus heeft slechts android 2.3.6.
Dus kan daar niet mee doen...
:-(((( |
|
|
| 01/07/2014 5:48 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Michelle Brouwer:
Ik zou ook nog graag antwoord krijgen op mijn eigen post in dit topic, over halve weergaven van pagina's.
Michelle, ik ben dan wel geen mollerator, maar ik heb wel hetzelfde probleem gezien. Ik kon het oplossen door met mijn muis naar rechts te scrollen, dan kreeg ik de rest van het bericht te zien (het gedeelte dan van de pagina afviel).
Als dat niet lukt kun je ook proberen door middel van in/uit zoomen het hele bericht in beeld te krijgen.
Succes! |
|
|
| 01/08/2014 4:44 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Originally Posted by Remmie93:
Originally Posted by Michelle Brouwer:
Ik zou ook nog graag antwoord krijgen op mijn eigen post in dit topic, over halve weergaven van pagina's.
Michelle, ik ben dan wel geen mollerator, maar ik heb wel hetzelfde probleem gezien. Ik kon het oplossen door met mijn muis naar rechts te scrollen, dan kreeg ik de rest van het bericht te zien (het gedeelte dan van de pagina afviel).
Als dat niet lukt kun je ook proberen door middel van in/uit zoomen het hele bericht in beeld te krijgen.
Succes!
Ah, ja, stom, dankje!
Maar alsnog redelijk vervelend. Komt volgens mij doordat lange links ver doorlopen..
Jammer dat we onze berichten niet aan kunnen passen na het plaatsen, anders had ik ze even omgezet in kortere links. |
|
|
| 01/08/2014 5:13 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Michelle Brouwer:
Jammer dat we onze berichten niet aan kunnen passen na het plaatsen, anders had ik ze even omgezet in kortere links.
Je kunt je berichten wel aanpassen, je kunt ze alleen niet verwijderen.
Als je ingelogd bent, staat er bij een bericht van jezelf naast "citeren" als het goed is "aanpassen". Op die manier kun je de tekst van je bericht aanpassen. |
|
|
| 01/08/2014 5:23 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Maar dat citerenknopje is in dat topic dus van de pagina gevallen... |
|
|