| 01/08/2014 5:30 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Michelle Brouwer: Maar dat citerenknopje is in dat topic dus van de pagina gevallen...
Aha, oke, dat maakt het idd lastiger. Bij mij werkt scrollen gewoon (er staat onder het "reactie plaatsen"-blok een scrolbalk).
Als dit niet werkt, dan kun je het bericht selecteren en kopieren naar een kladblok- of Word-bestand, daar komt dan de hele tekst te staan. |
|
|
| 01/08/2014 5:40 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Ik heb die scrollbalk helaas niet.
En aanpassen kan ik niet in Kladblok of Word  Lezen wel, aanpassen natuurlijk niet. |
|
|
| 01/08/2014 5:43 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Oke, laatste tip (als je ECHT heel graag wilt aanpassen)
Je kunt met Tab naar de volgende klikbare link. Als je (ongeveer) 40 keer op Tab drukt, dan zit je ergens in het topic en moet je maar gokken. Met enter kun je dan bevestigen. (hele slechte methode, maar het werkt wel  )
Misschien moet je het proberen in een andere browser te openen? (ik gebruik Internet Explorer) |
|
|
| 01/08/2014 5:44 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Iedere browser heeft toch een scrol? .... |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/08/2014 6:01 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Aan de rechterkant wel een scroll, onderin niet (om naar rechts te kunnen).
Ik ga het met tabs proberen, dankje Remmie. |
|
|
| 01/09/2014 6:59 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 67
 OFFLINE | Originally Posted by Michelle Brouwer: Aan de rechterkant wel een scroll, onderin niet (om naar rechts te kunnen).
Ik ga het met tabs proberen, dankje Remmie.
Helemaal beneden op je pagina vind je de scroll , elke browser heeft een scroll. Kijk nog maar eens goed. Ik mest ook even zoeken. Het makkelijkste is door het venster te verkleinen, rechtse bovenhoek. Het kan zomaar zijn dat jouw pagina view op extra groot staat en dan zit de scroll net onder je werkbalk verstopt. Je maakt mij namelijk niet wijs dat er geen scroll op zit terwijl iedereen hem wel heeft. Mits iemand een te lange link plaatst. |
................ uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
|