Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 5
Aflevering 5, opdracht 3
Pagina 1 / 3 1 - 2 - 3 Next »
Aflevering 5, opdracht 3
01/29/2014 11:29 am

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Zet hier alles over opdracht 3
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/30/2014 2:05 pm

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
Op de Filepijnen , de Snake opdracht
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
01/30/2014 2:36 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Susan die loopt te kloten met de portofoon. J-W die eigenwijs is en regelmatig de verkeerde kant op loopt. Geeft geen info door aan Aaf en luistert niet als Aaf iets met "hem" wil bespreken. Uitleg die Fre geeft is ook niet duidelijk. Corrigeert onvoldoende. Sofie doet weinig. Tygo heeft ook niet alles uitgelegd? (Routes elkaar raken, stilstaan.)
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/30/2014 2:42 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0
Wil niet veel zeggen maar Àaf was ook goed fout bezig. Ze ging naar links terwijl dat niet mocht. Keek alleen maar naar kleine kuikentjes en een geit.
citeren   
01/30/2014 2:47 pm

NEWBIE

Registratie: 01/30/2014
vondt JW ook raar want hij wist dat ze nog weinig tijd haddenmaar toch ff nog blokje om lopen
citeren   
01/30/2014 2:54 pm

Forum Expert

J-W vind ik alleen maar erg irritant.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/30/2014 4:30 pm

Forum Fanatic

Echt wat werd hier lekker gemold door meerdere. Zoals dat Aaf perse een weg in wou en daardoor ook de andere groep tegen kwam, J-W die niks doorgaf aan Aaf en nog stuk omliep wanneer de tijd bijna om was, Sofie die deed helemaal niks of zag die al dat het fout ging?, Susan die soms stil stond en de porto deed raar bij haar, maar ze sprak met Freek apart. Alleen Tygo deed niet verdacht vond ik.
citeren   
01/30/2014 5:53 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014
Op 35 min zie je weer een shot van de oude kerk. De wolken hierboven bewegen veel sneller dan de mensen die hiervoor lopen. Weer iets met die wolken..  
IK heb er wel een screenshot van maar ik krijg t niet geplaatst.

op 41.50 ongeveer zie je dit weer..

• en op 45.24 zie je die wolken in perfectie symmetrie alsof ze gespiegeld staan. Dit is absoluut zo in scene gezet, maar wat moet het voorstellen? Misschien toch het heilige teken?  Hier heb ik ook screenshot van maar bij insert image krijg ik t niet voor elkaar, weet iemand hoe ik t kan invoegen?
citeren   
01/31/2014 4:08 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014
Dit is al de tweede keer dat Jan Willem een aanwijzing van een andere 'kandidaat' negeert. Bloed irritant ventje. (of goed gespeeld)

Susan en de portofoon zijn ook geen goede combinatie, alleen er is altijd zon 'kandidaat' die met de portofoon aan het bruggen is.

'T is nog een wonder dat ze allemaal op tijd waren met het nepmollen, voor al als de mol niet eens aan het lopen zou zijn.
citeren   
01/31/2014 6:28 am

Forum Fanatic

Je kan ook zo denken. Dat is mijn mening: dat de mol voor ons doen misschien bijna niks keek meer naar de kaart keek, maar wie weet heeft Sofie de kaart zo onduidelijk mogelijk gemaakt dat Tygo en Freek daar door verkeerde aanwijzingen gegeven heeft. Dus Sofie is zeker weten ook verdacht bij deze opdracht!
citeren   
01/31/2014 6:29 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Claudia Kemperman:
Je kan ook zo denken. Dat is mijn mening: dat de mol voor ons doen misschien bijna niks deed meer naar de kaart keek, maar wie weet heeft Sofie de kaart zo onduidelijk mogelijk gemaakt dat Tygo en Freek daar door verkeerde aanwijzingen gegeven heeft. En dat door dat ze soms de straat vaker in liepen. Dus Sofie is zeker weten ook verdacht bij deze opdracht!

citeren   
02/01/2014 5:01 pm

Junior Member

Registratie: 01/03/2014
Misschien ligt het aan mijn oren , maar in minuut 35 is het net of ik een radiofragment hoor van Jan Willem.

'We hoorden van Tygo dat we over een half uur terug moesten zijn in de kerk en dat we een marge hadden van dertig seconden.'

Nog anderen die dit idee ook hebben? Hoeft niks te zijn hoor, maar ik vind het opmerkelijk dat het alleen die ene regel klinkt alsof JW z'n verhaal op de radio vertelt.
citeren   
02/02/2014 4:18 am

Forum Fanatic

Contact tussen Susan en Sofie.
Net voor de uitleg van Art over de snake opdracht:

citeren   
02/02/2014 5:38 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Marjanne Mol:

Haha leuk. Misschien weten ze dat ze op elkaar zitten en dat 1 van de mol is en dat ze op de goede mol zitten, maar dit heb ik vaker gezien ook toen bij de executie van aflevering 3 toen niemand eruit ging. Toen hadden ze ook zo momentje en wou Sofie heel graag bij Susan in het team zitten en het vreemde verder zie je hun nooit samen praten enzo.
citeren   
02/02/2014 5:47 am

Forum Expert

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Originally Posted by Marjanne Mol:

Haha leuk. Misschien weten ze dat ze op elkaar zitten en dat 1 van de mol is en dat ze op de goede mol zitten, maar dit heb ik vaker gezien ook toen bij de executie van aflevering 3 toen niemand eruit ging. Toen hadden ze ook zo momentje en wou Sofie heel graag bij Susan in het team zitten en het vreemde verder zie je hun nooit samen praten enzo.

Mol en hulp-mol?
................

citeren   
Pagina 1 / 3 1 - 2 - 3 Next »
Login with Facebook to post
Preview