Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 5
Aflevering 5, opdracht 3
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »
Aflevering 5, opdracht 3
02/02/2014 5:56 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Emile Chang:

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Originally Posted by Marjanne Mol:
Contact tussen Susan en Sofie.
Net voor de uitleg van Art over de snake opdracht:

Haha leuk. Misschien weten ze dat ze op elkaar zitten en dat 1 van de mol is en dat ze op de goede mol zitten, maar dit heb ik vaker gezien ook toen bij de executie van aflevering 3 toen niemand eruit ging. Toen hadden ze ook zo momentje en wou Sofie heel graag bij Susan in het team zitten en het vreemde verder zie je hun nooit samen praten enzo.

Mol en hulp-mol?

Ja kan ook. Er zit misschien wel iets achter of niet? Maar over die ene executie viel mij iets heel erg op bij Sofie, maar zie topic van haar. Maar ik heb een vermoeden dat Sofie en Susan zeker in de finale komen en als ze de mol niet zijn de winnares zijn.
citeren   
02/02/2014 8:04 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Als duidelijk wordt dat deze opdracht is mislukt, net voor Art zegt: "0 euro verdient"
wéér zo'n flitsmomentje:

Edit: Tygo slaat zijn blik ten hemel, JW kijkt heel onschuldig als een heilige.
citeren   
02/02/2014 8:12 am

Forum Fanatic

Als duidelijk wordt dat deze opdracht is mislukt, net voor Art zegt: "0 euro verdient"
wéér zo'n flitsmomentje:

Edit: Tygo slaat zijn blik ten hemel, JW kijkt heel onschuldig als een heilige.

Huh dat is wel opvallend dan dat Susan en Sofie steeds naar elkaar kijken ook, omdat wat ik al zei je ziet ze verder nooit met elkaar optrekken in de serie vind ik. Maar vind vooral Sofie naar Susan kijken ipv ook Susan naar haar. Of Sofie denkt zie je wel Susan is de mol, want ze heeft Susan wel als mol, maar ja. En verder vind ik iedereen wel balen als je naar hun kijkt behalve Sofie.
citeren   
02/02/2014 8:14 am

Forum Fanatic

En over de flits moment enzo. Kijk eens bij Sofie haar topic. Ik heb een misschien goede aanwijzing geplaatst donderdag of vrijdag!
citeren   
02/02/2014 8:14 am

Forum Fanatic

Aaf lijkt heel tevreden?
citeren   
02/02/2014 8:17 am

Forum Fanatic

Aaf lijkt heel tevreden?

Ja dat is zo, maar die is te fanatiek (net zoals Tygo) dus die streep ik zeker al af en ik streep Susan ook eigenlijk af door haar beste wel felle reacties als er geen geld wordt verdiend!
citeren   
02/02/2014 8:22 am

Forum Fanatic

Als Art weg is en ze door elkaar beginnen te praten,
Zoekt Aaf de blik van JW, die kijkt maar draait meteen zijn hoofd weg ± 43.19
(ik heb een iets andere tijd bij mijn opnames)
citeren   
02/02/2014 8:24 am

Forum Fanatic

En over de flits moment enzo. Kijk eens bij Sofie haar topic. Ik heb een misschien goede aanwijzing geplaatst donderdag of vrijdag!

Dat heb ik zien staan, maar ik moet eerst de beelden van deze aflevering helemaal uitgeplozen hebben voor ik daar aan begin.
Wordt vanavond :-)  
citeren   
02/02/2014 8:32 am

Forum Fanatic

@Marjanne oké is goed. Doe rustig aan! En over dat weg kijken van Jan-Willem vind ik niet vreemd en dat Aaf naar hem keek, want ze zaten in een team bij deze opdracht en ze deden beiden raar, maar eigenlijk was de hele groep goed bezig om te mollen hier. Maar kijk wel een keer die scene terug!
citeren   
02/02/2014 9:55 am

Forum Expert

Onderwerpen: 5

Aaf lijkt heel tevreden?

Ja dat is zo, maar die is te fanatiek (net zoals Tygo) dus die streep ik zeker al af en ik streep Susan ook eigenlijk af door haar beste wel felle reacties als er geen geld wordt verdiend!

Dat van Susan is denk ik gespeeld. Balans in extremen. Van heel lief tot duivels.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
02/02/2014 10:15 am

Senior Member

Registratie: 02/02/2014
De routekaart heeft Sofie omgedraaid en/of gespiegeld. Dat viel me op toen ik een shot van een wolkenpartij zag die gespiegeld was nadat de kerkopdracht was gedaan. Toen dacht ik dat ik moet kijken of er een kandidaat ergens gespiegeld in beeld te zien was in de zonnebril of in het computerscherm tijdens de executie. Dat was niet zo. Toen ik nogmaals naar de kerkopdracht keek, viel me op dat de kaart op tafel gespiegeld was tenopzichte van de kaart die je af en toe in een kader te zien was. Sofie heeft dus de kandidaten aan de verkeerde kant van de kerk laten starten. Het viel me op dat Sofie tijdens de opdracht weinig deed. Het leek erop dat ze lekker aan het toekijken was hoe de mede kandidaten flink aan het klooien warenom ze in goede banen te leiden. Dit verklaart ook dat Tygo steeds verkeerde posities doorkreeg van JW.
citeren   
02/02/2014 10:21 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Emile Chang:

Aaf lijkt heel tevreden?

Dat van Susan is denk ik gespeeld. Balans in extremen. Van heel lief tot duivels.

Nee ik geloof dat niet sorry. Ik weet je zit helemaal op Susan en je kan dan moeilijk uit een tunnel komen. Ik weet een mol reageert soms ook heftige op dingen, maar als ze geen geld verdienen dan niet. Heb ik nooit mol zo heftig zien reageren. Het zou toch raar zijn dat je als mol zo heftig reageert en precies wil weten waar het mis ging. Toch? En ik weet ze actrice en ze kan goed acteren, maar dit zit in haar zelf echt.
citeren   
02/02/2014 10:27 am

Forum Fanatic

En over balans kan je ook denken? Heeft de rekenkamer het programma wat Sofie ook presenteert niet iets met balans in extremen te maken. Want dan zoek je ook van alles op en misschien ook met zoiets. Ik weet het niet heb nooit gezien, maar het kan wel zo zijn.
citeren   
02/02/2014 10:48 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Jeroen Mens:
De routekaart heeft Sofie omgedraaid en/of gespiegeld. Dat viel me op toen ik een shot van een wolkenpartij zag die gespiegeld was nadat de kerkopdracht was gedaan. Toen dacht ik dat ik moet kijken of er een kandidaat ergens gespiegeld in beeld te zien was in de zonnebril of in het computerscherm tijdens de executie. Dat was niet zo. Toen ik nogmaals naar de kerkopdracht keek, viel me op dat de kaart op tafel gespiegeld was tenopzichte van de kaart die je af en toe in een kader te zien was. Sofie heeft dus de kandidaten aan de verkeerde kant van de kerk laten starten. Het viel me op dat Sofie tijdens de opdracht weinig deed. Het leek erop dat ze lekker aan het toekijken was hoe de mede kandidaten flink aan het klooien warenom ze in goede banen te leiden. Dit verklaart ook dat Tygo steeds verkeerde posities doorkreeg van JW.

Heb je een tijd waar dat te zien is?
Ik kan het niet vinden terwijl ik al die momenten wel opgeslagen heb.

citeren   
02/02/2014 10:48 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Jeroen Mens:

Dat zou inderdaad een goede actie zijn van haar. En ik heb ook een vermoeden dat ze echt meer deed dan we zagen. En zo heeft ze inderdaad het spel in hadden en daarom wilde ze waarschijnlijk ze ook bij die groep zijn om de rest weg te wijzen.
citeren   
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview