| 02/02/2014 12:34 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Sofie kan wel geknoeid hebben, daar zie ik haar wel voor aan, maar niet in de beelden die wij zien.
Ik heb daarstraks nog een keer alles nagekeken, maar er geen spiegelbeeld.
Samen met Tygo heeft ze misschien iets uitgevreten buiten beeld.
Het is een zeer uitgekookte dame, die iedereen beliegt en bedriegt. |
|
|
| 02/02/2014 1:23 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Ik denk zelf dat de mol het best in het team kan zitten van Sofie, Freek en Tygo, want je moet de rest op tijd laten komen en via hun kant gaat eigenlijk alles. En zo kan je ook makkelijk de opdracht verknallen. Bij de andere ook daar ben ik mee eens, maar heb een vermoeden meer hier. En je hebt gelijk Marjanne Sofie is inderdaad een Type die snel verzorgt dat iets mis gaat of dat ze snel liegt. En als er met de kaart gemold is, heeft Tygo wel mee geholpen, maar ik denk meer onbewust. Ik denk zelf dat Sofie de mol is alleen die wel duidelijk in beeld komt, maar dan nog met veel andere dingen die we nog niet gezien hebt in aflevering 10 laten zien. |
|
|
| 02/03/2014 4:47 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE |  [/IMG]
De plattegrond lijkt hetzelfde te zijn als de kaart van Google Maps. Niet mee geknoeid dus? |
|
|
| 03/08/2014 4:41 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 14
 OFFLINE | Ik ben niet echt een religieus iemand, maar kan iemand me bevestigen of het heilige beeld op 37:11 van aflevering 5 een beeld van Jozef is? Een hint in de richting van Freek?! Titel aflevering: Een heilige aanwijzing. |
|
|
| 03/09/2014 9:58 am |
 Senior Member

Registratie: 02/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 26
 OFFLINE | Ik ben ook niet religieus dus mijn bijbelkennis is niet enorm maar volgens mij zit er sowieso 1 Jozefbeeld in dat stukje. Wel iets eerder (36:50) of die op 37:11 ook Jozef is durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Heb wel wat informatie gevonden over Jozef die afgebeeld wordt met een kerkje in de hand maar ik kom er niet uit of dat iets is dat exclusief voor Jozef is. Volgens mij worden heiligen wel vaker afgebeeld met een kerk in de hand wanneer de betreffende heilige de beschermheilige van die kerk is.
Jozef wordt wel vaak afgebeeld met kind (Jezus) op of aan de arm. Het betreft hier dan wel een andere Jozef namelijk Jozef van Nazareth (uit het nieuwe testament) en niet de Jozef die Freek gespeeld heeft (uit het oude testament). |
................ Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
|