Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 5
Aflevering 5, opdracht 3
Pagina 3 / 3 1 - 2 - 3 « previous
Aflevering 5, opdracht 3
02/02/2014 10:51 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Marjanne Mol:

Originally Posted by Jeroen Mens:
De routekaart heeft Sofie omgedraaid en/of gespiegeld. Dat viel me op toen ik een shot van een wolkenpartij zag die gespiegeld was nadat de kerkopdracht was gedaan. Toen dacht ik dat ik moet kijken of er een kandidaat ergens gespiegeld in beeld te zien was in de zonnebril of in het computerscherm tijdens de executie. Dat was niet zo. Toen ik nogmaals naar de kerkopdracht keek, viel me op dat de kaart op tafel gespiegeld was tenopzichte van de kaart die je af en toe in een kader te zien was. Sofie heeft dus de kandidaten aan de verkeerde kant van de kerk laten starten. Het viel me op dat Sofie tijdens de opdracht weinig deed. Het leek erop dat ze lekker aan het toekijken was hoe de mede kandidaten flink aan het klooien warenom ze in goede banen te leiden. Dit verklaart ook dat Tygo steeds verkeerde posities doorkreeg van JW.

Heb je een tijd waar dat te zien is?
Ik kan het niet vinden terwijl ik al die momenten wel opgeslagen heb.

Marjanne ook al is het misschien toch niet. Ik heb wel vermoeden dat er met de kaart geknoeid is en dat daardoor ze vaak verkeerd liepen. En Sofie had toch de meeste controle over de kaart en zo kan het makkelijk fout gaan. Ook al is het voor de kijkers misschien dat Sofie bijna niks deed, maar zij had wel de meeste controle over de kaart.
citeren   
02/02/2014 12:25 pm

Senior Member

Registratie: 02/02/2014

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Originally Posted by Jeroen Mens:
De routekaart heeft Sofie omgedraaid en/of gespiegeld. Dat viel me op toen ik een shot van een wolkenpartij zag die gespiegeld was nadat de kerkopdracht was gedaan. Toen dacht ik dat ik moet kijken of er een kandidaat ergens gespiegeld in beeld te zien was in de zonnebril of in het computerscherm tijdens de executie. Dat was niet zo. Toen ik nogmaals naar de kerkopdracht keek, viel me op dat de kaart op tafel gespiegeld was tenopzichte van de kaart die je af en toe in een kader te zien was. Sofie heeft dus de kandidaten aan de verkeerde kant van de kerk laten starten. Het viel me op dat Sofie tijdens de opdracht weinig deed. Het leek erop dat ze lekker aan het toekijken was hoe de mede kandidaten flink aan het klooien warenom ze in goede banen te leiden. Dit verklaart ook dat Tygo steeds verkeerde posities doorkreeg van JW.

Heb je een tijd waar dat te zien is?
Ik kan het niet vinden terwijl ik al die momenten wel opgeslagen heb.

Marjanne ook al is het misschien toch niet. Ik heb wel vermoeden dat er met de kaart geknoeid is en dat daardoor ze vaak verkeerd liepen. En Sofie had toch de meeste controle over de kaart en zo kan het makkelijk fout gaan. Ook al is het voor de kijkers misschien dat Sofie bijna niks deed, maar zij had wel de meeste controle over de kaart.

Je ziet ook een aantal keren de kaart in een kader waar de daadwerkelijke route wordt weergegeven die de twee teams hebben gelopen. Ik weet niet hoe je screenshots ervan kan maken. De kaart in het kader lijkt net iets anders. Het lijkt erop dat de teams juist in het roze stuk hebben gewandeld. Kortom het lijkt erop dat Sofie de twee teams al vanaf het begin af aan vanaf de verkeerde kant van de kerk zijn begonnen met lopen.
citeren   
02/02/2014 12:34 pm

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Sofie kan wel geknoeid hebben, daar zie ik haar wel voor aan, maar niet in de beelden die wij zien.
Ik heb daarstraks nog een keer alles nagekeken, maar er geen spiegelbeeld.
Samen met Tygo heeft ze misschien iets uitgevreten buiten beeld.
Het is een zeer uitgekookte dame, die iedereen beliegt en bedriegt.
citeren   
02/02/2014 1:23 pm

Forum Fanatic

Ik denk zelf dat de mol het best in het team kan zitten van Sofie, Freek en Tygo, want je moet de rest op tijd laten komen en via hun kant gaat eigenlijk alles. En zo kan je ook makkelijk de opdracht verknallen. Bij de andere ook daar ben ik mee eens, maar heb een vermoeden meer hier. En je hebt gelijk Marjanne Sofie is inderdaad een Type die snel verzorgt dat iets mis gaat of dat ze snel liegt. En als er met de kaart gemold is, heeft Tygo wel mee geholpen, maar ik denk meer onbewust. Ik denk zelf dat Sofie de mol is alleen die wel duidelijk in beeld komt, maar dan nog met veel andere dingen die we nog niet gezien hebt in aflevering 10 laten zien.  
citeren   
02/02/2014 4:54 pm

Junior Member

Contact tussen Susan en Sofie.
Net voor de uitleg van Art over de snake opdracht:

Wat is dat eigenlijk onder de oksel van Jennifer?! Hahahaha
citeren   
02/03/2014 4:47 am

NEWBIE

Registratie: 01/02/2014
[/IMG]

De plattegrond lijkt hetzelfde te zijn als de kaart van Google Maps. Niet mee geknoeid dus?
citeren   
02/03/2014 5:37 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Marlina Blokland:
[/IMG]

De plattegrond lijkt hetzelfde te zijn als de kaart van Google Maps. Niet mee geknoeid dus?

Oke en misschien niet, maar ze laten niet alles zien op tv hè?!
citeren   
03/08/2014 4:41 pm

Junior Member

Ik ben niet echt een religieus iemand, maar kan iemand me bevestigen of het heilige beeld op 37:11 van aflevering 5 een beeld van Jozef is? Een hint in de richting van Freek?! Titel aflevering: Een heilige aanwijzing.
citeren   
03/09/2014 9:58 am

Senior Member

Registratie: 02/06/2014
Ik ben ook niet religieus dus mijn bijbelkennis is niet enorm maar volgens mij zit er sowieso 1 Jozefbeeld in dat stukje. Wel iets eerder (36:50) of die op 37:11 ook Jozef is durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Heb wel wat informatie gevonden over Jozef die afgebeeld wordt met een kerkje in de hand maar ik kom er niet uit of dat iets is dat exclusief voor Jozef is. Volgens mij worden heiligen wel vaker afgebeeld met een kerk in de hand wanneer de betreffende heilige de beschermheilige van die kerk is.

Jozef wordt wel vaak afgebeeld met kind (Jezus) op of aan de arm. Het betreft hier dan wel een andere Jozef namelijk Jozef van Nazareth (uit het nieuwe testament) en niet de Jozef die Freek gespeeld heeft (uit het oude testament).
................
Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
citeren   
Pagina 3 / 3 1 - 2 - 3 « previous
Login with Facebook to post
Preview