| 01/29/2014 11:29 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Zet hier alles over opdracht 2 |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 01/30/2014 1:51 pm |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | De haven van Hong Kong, laserguns jacht |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 01/30/2014 2:34 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Tygo zegt een vaarbewijs te hebben maar geeft in de biecht toe dat dit niet zo is. Bootje van Jennifer vaart erg langzaam.
Codes: EB 1186 & LK 0980 |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/30/2014 4:54 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Aaf was zo hysterisch fanatiek, dat kan bijna niet gespeeld zijn. Moest er wel om lachen hoor!
Sja in de boot die afviel zat Jennifer aan t roer, dus daar kan de mol niet veel hebben gemold denk ik. Lastig om hier molactie te zien. |
|
|
| 01/31/2014 1:41 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie: Aaf was zo hysterisch fanatiek, dat kan bijna niet gespeeld zijn. Moest er wel om lachen hoor!
Sja in de boot die afviel zat Jennifer aan t roer, dus daar kan de mol niet veel hebben gemold denk ik. Lastig om hier molactie te zien.
Ik vond dat langzaam varen wel verdacht maar bleek onterecht. Want Jennifer viel af. (Nee, niet qua gewicht. Ze moet tenslotte haar mooie billen behouden! In ieder geval volgens Sofie.) |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/31/2014 3:57 am |
 Senior Member

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Tja, Aaf en Jan Willem zaten dan ook met Tygo op de boot, die gast wilt alles winnen, dus ze moeten wel wel mee.
Aaf kon het tweede teken 'Niet zo goed' lezen, dus die is wel door het andere team geraden.
Dit is echt zon opdracht waarbij de fanatiekelingen de mol overheersen, leuk om ook eens te zien i.p.v €0,- elke keer. |
|
|
| 01/31/2014 9:24 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Ik heb de net het interview gehoord van Jennifer bij de Roodshow en iemand vroeg waarom ze veel minder snel vaarde als Tygo.
Zij heeft daar geen antwoord op, maar ze zei: ik gaf wel volle gas en waarschijnlijk heeft iemand anders gemold met het gas geven enzo.
Hoe dat weet ik dan niet, maar kan je dan misschien concluderen dat het Sofie, Susan of Freek de mol dan is, omdat die niet geld wonnen, maar ook misschien misbruik maakte met het gas geven. |
|
|
| 02/01/2014 6:39 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Ik kan niet posten in algemeen, dus maar hier
De envelop voor Sofie:
En de envelop van Jennifer die zei dat haar envelop voor Sofie was.
Maar die komt niet overeen met de eerste envelop.
2 enveloppen voor Sofie? Of heeft Jennifer heel iets anders opgeschreven= |
|
|
| 02/01/2014 8:05 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Ik kan niet posten in algemeen, dus maar hier
De envelop voor Sofie:
En de envelop van Jennifer die zei dat haar envelop voor Sofie was.
Maar die komt niet overeen met de eerste envelop.
2 enveloppen voor Sofie? Of heeft Jennifer heel iets anders opgeschreven=
Ik kan het niet goed lezen. Maar ... kan het zijn dat Tygo op de ene envelop Sofie heeft geschreven en op de andere (de envelop die hij heeft gepikt van Jan-Willem) Susan? En dat Jennifer op haar envelop Sofie heeft geschreven? |
|
| 02/01/2014 10:05 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | @Marjanne ik zag inderdaad ook bij Tygo duidelijk dat hij Sofie en Susan opschreef, maar bij Jennifer kon ik er Sofie niet in zien. |
|
|
| 02/01/2014 4:48 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Hij heeft wel een tweede envelop in de bus gedaan.
Dat was toen hij alleen was, geen idee welk moment hij daarvoor heeft uitgekozen.
Was niet te zien of daar iets op stond. |
|
|