| 02/02/2014 3:14 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Ik heb dat gedeelte van de tweede envelop van Tygo nog een keer frame voor frame nagekeken en twijfel eraan of dat wel beelden van die tweede envelop waren. Leek meer op die van de eerste envelop, maar dan vanuit een andere hoek. |
|
|
| 02/02/2014 5:30 am |
 Senior Member

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 27
 OFFLINE | Jennifer had in ieder geval de brief naar Suus Visser gestuurd. |
|
|
| 02/02/2014 5:31 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Maar als ik goed begrepen heb is, als de naam op de envelop niet in de finale komt het geld terug komt in de pot en lijkt mij ook logisch als er geen naam op staat toch? |
|
|
| 02/02/2014 5:32 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Saskia Wind: Jennifer had in ieder geval de brief naar Suus Visser gestuurd.
Nee hoor dat is zeker weten Tygo en Jennifer stuurde naar Sofie (ze zei dat het afgesproken is met Tygo) alleen op 1 van de manier zie ik bij haar geen naam op de envelop staan... |
|
|
| 02/02/2014 5:33 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman: Maar als ik goed begrepen heb is, als de naam op de envelop niet in de finale komt het geld terug komt in de pot en lijkt mij ook logisch als er geen naam op staat toch?
Zoals ik het begreep ben je het geld kwijt als iemand in aflevering 9 niet meer voorkomt in het spel. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/02/2014 5:36 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman: Maar als ik goed begrepen heb is, als de naam op de envelop niet in de finale komt het geld terug komt in de pot en lijkt mij ook logisch als er geen naam op staat toch?
Misschien heeft hij de naam later ingevuld? Is maar een gedachte van me...
|
|
|
| 02/02/2014 5:37 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Claudia Kemperman: Maar als ik goed begrepen heb is, als de naam op de envelop niet in de finale komt het geld terug komt in de pot en lijkt mij ook logisch als er geen naam op staat toch?
Zoals ik het begreep ben je het geld kwijt als iemand in aflevering 9 niet meer voorkomt in het spel.
Nee Emile, er komt dan geen rente over.
Dat is wat ik eruit begrepen heb. |
|
|
| 02/02/2014 5:39 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Saskia Wind: Jennifer had in ieder geval de brief naar Suus Visser gestuurd.
Jennifer zei dat ze de brief naar Sofie zou sturen, gezien hebben we dat niet. |
|
|
| 02/02/2014 5:43 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | @Marjanne dat kan inderdaad dat hij het later op schreef en ja klopt. Als de kandidaat op de envelop in de finale nog zit wordt er rente over het geld in die envelop van die persoon gemaakt. (sorry voor het slechte Nederlands) En als de persoon niet in de finale meer zit gaat het geld weer terug in de pot. |
|
|
| 02/02/2014 6:15 am |
 Senior Member

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 27
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol:
Originally Posted by Saskia Wind: Jennifer had in ieder geval de brief naar Suus Visser gestuurd.
Jennifer zei dat ze de brief naar Sofie zou sturen, gezien hebben we dat niet.
Ik heb duidelijk gezien op de brief dat er Visser op stond. |
|
|
| 02/02/2014 6:20 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Saskia Wind:
Originally Posted by Marjanne Mol:
Originally Posted by Saskia Wind: Jennifer had in ieder geval de brief naar Suus Visser gestuurd.
Ik heb duidelijk gezien op de brief dat er Visser op stond.
Heb je daar een foto van of een tijd? |
|
|
| 02/02/2014 6:21 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Saskia Wind:
Originally Posted by Marjanne Mol:
Ik heb duidelijk gezien op de brief dat er Visser op stond.
Ja dat was van Tygo geloof ons maar en anders zoek je het even op! Want Jennifer zei we hebben besloten om ons envelop naar 1 van onze verdachte te sturen (Sofie) en toen gepost was. Kwam Tygo terug en zei hij en de envelop van Jan-Willem stuur ik naar Suus Visser, want sorry Jenn maar Suus is mijn hoofd verdachte zoiets zei hij! |
|
|
| 02/02/2014 6:42 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Veilig stellen. Begreep dat de voorwaarde is dat de kandiaat aflevering 9 haalt. Als dat het geval is krijg je rente. Hoe eerder je geld hebt opgestuurd, hoe meer rente je krijgt. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/02/2014 6:47 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Klopt Emile.
De enveloppen van Daphne en Jennifer leveren dus niets extra's op. |
|
|
| 02/02/2014 6:58 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | En volgens mij moet nu alleen Susan een envelop sturen, want de rest heeft het al gedaan (Alleen J-W niet omdat die door Tygo gestolen was)
Maar dan weet ik al wie Susan op haar envelop zet en dat is Freek, want in de eerste aflevering zie je 3 namen op enveloppen (Susan, Sofie & Freek) en nog niemand heeft een envelop naar Freek gestuurd. |
|
|