Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 5
Aflevering 5, opdracht 2
Pagina 3 / 4 1 - 2 - 3 - 4 « previous | Next »
Aflevering 5, opdracht 2
02/02/2014 6:59 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0
En Daphne eigenlijk ook, maar die is eruit en had de envelop meegenomen naar huis zei ze in de roodshow.
citeren   
02/02/2014 7:04 am

Senior Member

Registratie: 01/04/2014

Originally Posted by Marjanne Mol:

Originally Posted by Saskia Wind:

Originally Posted by Saskia Wind:
Jennifer had in ieder geval de brief naar Suus Visser gestuurd.

Jennifer zei dat ze de brief naar Sofie zou sturen, gezien hebben we dat niet.  

Ik heb duidelijk gezien op de brief dat er Visser op stond.

Heb je daar een foto van of een tijd?

OEPS!!!!! ZIe dat het de handen van Tygo zijn. Excuses!
citeren   
02/02/2014 7:05 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013

Originally Posted by Claudia Kemperman:
En volgens mij moet nu alleen Susan een envelop sturen, want de rest heeft het al gedaan (Alleen J-W niet omdat die door Tygo gestolen was)
Maar dan weet ik al wie Susan op haar envelop zet en dat is Freek, want in de eerste aflevering zie je 3 namen op enveloppen (Susan, Sofie & Freek) en nog niemand heeft een envelop naar Freek gestuurd.

De tekst op de envelop van Tygo zonder naam komt niet overeen met die waar Freek opstaat  

Misschien heeft iemand de envelop van 1 van de afgevallen kandidaten gekregen?

(Niet van Jennifer, die zei, ik dacht in de roodshow, dat ze haar envelop in het vliegtuig naar huis zag.)  
citeren   
02/02/2014 7:15 am

Forum Fanatic

Geeft niet Saskia :-)

citeren   
02/02/2014 7:31 am

Forum Fanatic

En volgens mij moet nu alleen Susan een envelop sturen, want de rest heeft het al gedaan (Alleen J-W niet omdat die door Tygo gestolen was)
Maar dan weet ik al wie Susan op haar envelop zet en dat is Freek, want in de eerste aflevering zie je 3 namen op enveloppen (Susan, Sofie & Freek) en nog niemand heeft een envelop naar Freek gestuurd.

De tekst op de envelop van Tygo zonder naam komt niet overeen met die waar Freek opstaat  

(Niet van Jennifer, die zei, ik dacht in de roodshow, dat ze haar envelop in het vliegtuig naar huis zag.)  

Ehm Marjanne volgens mij snap je niet echt bedoeld. De enveloppen kwamen in aflevering 2. En misschien heeft Owen zijn envelop ook mee genomen naar huis, maar volgens mij geldt het als de persoon eruit vliegt en hij of zij heeft de envelop nog niet op gestuurd doet die envelop niet meer mee. En als één van de kandidaten de envelop heeft gekregen van een afvaller dan zouden het toch wel zien toch? En anders heeft de mol de envelop van de afvaller als wij niet zien. En Jennifer heeft toch de envelop naar Sofie gestuurd en Daphne was die de envelop mee nam naar huis zei ze in de Roodshow. En ik bedoel te zeggen als je nou vanuit gaat dat iedereen de waarheid heeft gezegd naar wie ze het sturen en als de afgevallen kandidaat zijn of haar envelop (die nog niet gestuurd is) niet voor iemand anders nu is. Blijft Susan alleen over die haar envelop naar Freek stuurt of ze moest de envelop aan Jan-Willem geven (omdat ze het zielig vond) of ze besloten samen naar wie ze het sturen.
citeren   
02/02/2014 7:31 am

Forum Fanatic

Ehm Marjanne volgens mij snap je niet echt wat ik bedoel. De enveloppen kwamen in aflevering 2. En misschien heeft Owen zijn envelop ook mee genomen naar huis, maar volgens mij geldt het als de persoon eruit vliegt en hij of zij heeft de envelop nog niet op gestuurd doet die envelop niet meer mee. En als één van de kandidaten de envelop heeft gekregen van een afvaller dan zouden het toch wel zien toch? En anders heeft de mol de envelop van de afvaller als wij niet zien. En Jennifer heeft toch de envelop naar Sofie gestuurd en Daphne was die de envelop mee nam naar huis zei ze in de Roodshow. En ik bedoel te zeggen als je nou vanuit gaat dat iedereen de waarheid heeft gezegd naar wie ze het sturen en als de afgevallen kandidaat zijn of haar envelop (die nog niet gestuurd is) niet voor iemand anders nu is. Blijft Susan alleen over die haar envelop naar Freek stuurt of ze moest de envelop aan Jan-Willem geven (omdat ze het zielig vond) of ze besloten samen naar wie ze het sturen.

citeren   
02/02/2014 7:42 am

Forum Fanatic

Je hebt helemaal gelijk Claudia.
Ik begin van alles door elkaar te halen.

Waar ik niets over heb gehoord is of de mol (of iemand anders) de envelop ook naar iemand kan sturen die er al uit is?
citeren   
02/02/2014 8:08 am

Forum Fanatic

@Marjanne Dankje en is niet erg! Heb ik ook.
Ehm ik ook niet, maar volgens mij niet toch, want anders kan je gelijk de mol aanwijzen of we zien dat niet. Maar dat zien we wel aflevering 10.
citeren   
02/02/2014 9:52 am

Forum Expert

Onderwerpen: 5
Kan iemand lezen wat er op die blauwe boot staat die op 18 minuten en 54 seconden in beeld komt?

Ik lees ? Jin Qiao 11 en daaronder 3 (maar kan ook een gekantelde M zijn).
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
02/02/2014 9:57 am

Forum Fanatic

citeren   
02/02/2014 10:09 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014
naar wie stuurt tygo de 2e envelop er staat nml geen
naam op hij zegt dat hij suus verdenkt. maar stuurt
volgens mij maar 1 envelop met de naam suus op
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
02/02/2014 10:12 am

Forum Fanatic

Klopt Petra, op de tweede envelop staat geen naam.
Die foto's heb ik allemaal gepost.
Ik denk op de vorige pagina?

Edit: Nee dus, op de eerste pagina.  
citeren   
02/02/2014 10:13 am

Forum Addict

sorry, niet op gelet
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
02/04/2014 1:03 pm

Junior Member

Nog even over de laseropdracht.......  Er was een blauwe en een groene boot. De mol zit natuurlijk in de groene boot. En wie zaten daar in? Jennifer, Sophie , Freek en Susan.  Een goeie hint denk ik. Daarbij deed Susan weinig moeite om de letters te lezen op de andere boten, terwijl ze wel voorin de boot zat.
citeren   
02/04/2014 1:34 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Toos Huigen:
Nog even over de laseropdracht.......  Er was een blauwe en een groene boot. De mol zit natuurlijk in de groene boot. En wie zaten daar in? Jennifer, Sophie , Freek en Susan.  Een goeie hint denk ik. Daarbij deed Susan weinig moeite om de letters te lezen op de andere boten, terwijl ze wel voorin de boot zat.

En waarom zou de mol in de natuurlijk groene boot zitten?  
citeren   
Pagina 3 / 4 1 - 2 - 3 - 4 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview