| 01/10/2014 1:03 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Laat ik het dan anders stellen: waarom gingen de kandidaten die 2 jokers pakten (en al vroeg de markt op mochten) niet ook voor vrijstellingen? Los van het feit dat dit wat tijd zou kosten. Als je een beetje beter kijkt (diverse dingen lagen op dezelfde route) ...
Dat men niet alles uitzendt is bekend. Geld is er sowieso niet verdiend, anders hadden ze dat wel gezegd. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/10/2014 1:07 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Ik denk ook nog steeds dat Daphne wél die 2 jokers mee heeft genomen. |
|
|
| 01/10/2014 1:28 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Ik denk ook nog steeds dat Daphne wél die 2 jokers mee heeft genomen.
Maar de kandidaten die eerst jokers vonden heb ik daarna niet zien zoeken naar 1 van de 3 vrijstellingen. Ook niet op het moment dat die er nog wel waren. Tygo kon namelijk niet meer zoeken naar vrijstellingen. Die waren al op. Bovendien zocht hij naar een vrijstelling voor hij de jokers vond. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/10/2014 1:32 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Je kunt hier wel over door blijven gaan maar nogmaals!!!!!!! WIJ zien niet alles, dus je weet niet of iemand wel of niet iets extra's heeft meegenomen. |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/10/2014 3:18 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Benniede Mol: Je kunt hier wel over door blijven gaan maar nogmaals!!!!!!! WIJ zien niet alles, dus je weet niet of iemand wel of niet iets extra's heeft meegenomen.
Rustig maar. Je hoeft niet zo te schreeuwen. |
|
| 01/10/2014 3:40 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Benniede Mol: Je kunt hier wel over door blijven gaan maar nogmaals!!!!!!! WIJ zien niet alles, dus je weet niet of iemand wel of niet iets extra's heeft meegenomen.
Rustig maar. Je hoeft niet zo te schreeuwen.
Schreeuwen?? dat doe je met heel veel hoofdletters en 1 woordje zoals WIJ is geen schreeuwen. Je moet me niet ergens van betichten wat niet klopt. Daar houd ik niet van. |
|
| 01/10/2014 4:09 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Benniede Mol:
Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Benniede Mol: Je kunt hier wel over door blijven gaan maar nogmaals!!!!!!! WIJ zien niet alles, dus je weet niet of iemand wel of niet iets extra's heeft meegenomen.
Rustig maar. Je hoeft niet zo te schreeuwen.
Schreeuwen?? dat doe je met heel veel hoofdletters en 1 woordje zoals WIJ is geen schreeuwen. Je moet me niet ergens van betichten wat niet klopt. Daar houd ik niet van.
Schreeuwen doe je ook met een reeks uitroeptekens. |
|
| 01/10/2014 4:10 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ga je het nou daar de hele tijd over hebben ????? |
|
| 01/10/2014 4:20 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Benniede Mol: Ga je het nou daar de hele tijd over hebben ?????
|
|
| 01/10/2014 4:22 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Benniedemol: Waarom gaat Suus eerst met cursor over haar eigen naam om vervolgens bij Sofie te eindigen en haar als mol aan te wijzen.
Het antwoord daarop past meer bij afl. 1: schijnbeweging. |
|
| 01/10/2014 7:56 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Benniedemol: Waarom gaat Suus eerst met cursor over haar eigen naam om vervolgens bij Sofie te eindigen en haar als mol aan te wijzen.
Het antwoord daarop past meer bij afl. 1: schijnbeweging.
idd goed opgemerkt |
|
| 01/11/2014 5:07 am |
 Junior Member

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 16
 OFFLINE | Heeft iemand het witte bord (achter Ard tijdens de executie) al bestudderd? Volgens Paulien staat daarin japanse karakters wie de Mol is... |
|
|
| 01/11/2014 5:21 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/11/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Originally Posted by Mollerators: quote=Jordy Mol]"Wat mij verder vooral opvalt aan die opdracht op de markt is dat helemaal niemand naar het geld heeft gezocht. Met zulke kandidaten heb je geen mol meer nodig zou je denken, maar niets is minder waar."
Dit staat in het Dagboek van de Mol van deze aflevering. Er heeft inderdaad niemand naar het geld gezocht, maar er is hier nog iets aparts mee aan de hand. Er zijn namelijk een paar shots waarin de pijl naar de andere kant wijst.
- Aaf loopt langst een pijl naar links en dan later zijn er twee shots te zien waar de pijl naar rechts wijst.
- Daphne loopt langst een pijl naar links.
- Freek loopt langst een pijl naar links.
- Jan-Willem loopt langst een pijl naar links.
- Owen loopt niet langst deze pijl.
- Sofie loopt niet langst deze pijl.
- Susan loopt langst een pijl naar links en dan later zijn er een shots te zien waar de pijl naar rechts wijst.
- Tygo loopt langst een pijl naar links.
Betekend dit dat de pijl omgedraaid is? Wie wilde er ook al weer dat ze op alfabetische volgorde zouden gaan? Juist... Aaf.
Heel Vindingrijk.
Dat was mij ook opgevallen. Toen ik het screenshot van hint 5 zag ben ik de opdracht op de jademarkt nog eens heel goed gaan bekijken. http://avro.nl/wieisdemol/Afleveringen/2/opdracht3.aspx
De paal met pijlen komt bijna iedere keer in beeld met groene doek, behalve in het screenshot van hint 5.
De pijl geld staat als er een groene doek bij hangt ook de andere kant op als in het screenshot van hint 5.
Volgens mij word die groene doek gebruikt om de paal af te dekken voordat de kandidaten naar binnen gaan. Je ziet hem naasr de rode doek op 0.51(heel snel) en als Jennifer met Art staat te praten op 5.25.
Het screenshot van hint 5 komt 2 keer langs.
Een keer op 1.46, als Aaf de markt op gaat. Echter is op 1.42 heel snel een beeld te zien van de paal met pijlen en groene doek. Het geldpijltje is nu ook al omgedraaid.
De tweede keer komt het screenshot hint 5 lang bij Susan van 8.32 tot 8.37. Ook nu weer zie je vlak daarvoor weer de paal met groene doek en geldpijl die de andere kant op wijst.
Er is dus geknoeid met het geldpijltje, maar wanneer... |
|
|
| 01/11/2014 5:21 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Janneke Schelling: Heeft iemand het witte bord (achter Ard tijdens de executie) al bestudderd? Volgens Paulien staat daarin japanse karakters wie de Mol is...
1. En wat staat er dan in het Nederlands? 2. Japanse tekst in Hong Kong? (Dat Hong Kong nog bezet is geweest door Japan, dat sluit ik niet uit. Maar dat men voor het programma een Japanse tekst ophangt in Hong Kong? (Is er in Hong Kong dan een Japanse wijk waar dit niet ongepast zou zijn?) |
|
| 01/11/2014 5:49 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Originally Posted by Marijke de Lange: Los van het rode scherm in aflevering 1 (waarbij ze ook een rood shirt aan had ) verdenk ik Daphne na gister alleen maar meer. Ze had vorige week met die schijn opdracht ook cijfers goed geraden toen het al verkeerd gezegd was en die opdracht was gedoemd te mislukken dus naar mijn mening kon alleen de mol de code weten. Zo doet ze dat steeds, achteraf nog dingen goed zeggen.. gister ook weer.
Ze suggereerde in de bus al wat de opera opdracht zou kunnen zijn en dat klopte. waarom gaat ze dan toch mee met de rest als ze de vraag verkeerd begrijpen? en dan daarna ook nog zeggen: ik zei het toch! we moesten hun aanwijzen! jaaahoor, het had toch al geen zin meer..
Met de pand opdracht ging ze veelste snel naar het dak waardoor Owen in de problemen kwam omdat ie ineens 2 groepjes moest instrueren.. toen hij eindelijk tijd had voor daphne en jw hadden ze nog maar twee minuten dus Sophie roept ze terug. Vervolgens negeert Daphne dat volledig en zet alles op alles om die opdracht nog te halen omdat ze toch wel wist dat het niet meer haalbaar was, daarbij komt ook dat ze dan ineens toevallig de emmer met geld vind.
Ik ben bang dat we een slechte mol hebben dit jaar.. of een briljante kandidaat wat me sterk lijkt xD
zowel Daphne als Jan-Willem doen vanaf het moment dat ze het touw vinden niks om het te ontwaren, pas op het moment dat ze de emmer zien gaan ze hier mee bezig. daar zitten minuten verloren tijd tussen, ze wisten nl. dat ze iets van ver beneden moesten optakelen, dus kun je dit zelf bedenken.....mol actie?? |
|
|