Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 2
Aflevering 2, test en executie
Pagina 12 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous
Aflevering 2, test en executie
01/19/2014 12:25 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Marjanne Mol:
Bij de 2 testen uit aflevering 1 draagt ze geen bril.
Bij de test van aflevering 2 wel, maar die frames zijn te vaag om iets duidelijk te kunnen zien in haar bril.

Gelukkig blijft er bij WIDM veel strikt geheim, dus ook hoe de kandidaten het vragenscherm zien.
Maar ls die hetzelfde zijn als wij ze zien, dan vraag ik me af waarom het bij Suzan anders is.

Mijn gedachtenspinsels daarover:
Op deze manier krijgt Suzan als mol haar instructies/voorkennis door

Niets is wat het lijkt.

Dit vind ik echt goed gevonden. Want ik zie in haar bril ook niet duidelijk de normale vorm van vragen stellen.
Maar wat ik dan afvraag ze heeft een leesbril en waarom heeft ze dan niet in aflevering 1 opgezet bij de test?
En wat ik mijn ook af vraag: ik dacht dat de mol altijd instructies enzo. krijgt gewoon persoonlijk (dus een gesprek met de makers enzo). Of doen ze dit keer anders?
En is dit zo niet te link, want ze weten toch dat sommige kijkers alles goed nakijkt voor aanwijzingen.
Ik geloof zelf dat niet een aanwijzing is, maar wel goed gevonden Marjanne
citeren   
01/19/2014 12:41 pm

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Maar wat ik dan afvraag ze heeft een leesbril en waarom heeft ze dan niet in aflevering 1 opgezet bij de test?
En wat ik mijn ook af vraag: ik dacht dat de mol altijd instructies enzo. krijgt gewoon persoonlijk (dus een gesprek met de makers enzo). Of doen ze dit keer anders?
En is dit zo niet te link, want ze weten toch dat sommige kijkers alles goed nakijkt voor aanwijzingen.

@ Misschien dat er tijdens de eerste tests niets te lezen viel? En dus niet nodig om kleine letters te zien?
Is maar zo een gedachte hoor :-)

@ Ik weet niet hoe de mol de instructies krijgt.
Lijkt me wel dat ze niet te lang van de groep afgescheiden kunnen zijn omdat dat opvalt.
Dacht zelf altijd dat dit tijdens een biecht gebeurde?

@ Maar ik zag ergens, (weet echt niet meer waar) Tygo met een bijna kaal hoofd?
Tijdens de afleveringen die we nu zagen had hij nog een gewoon kapsel.

Kan ook zijn dat ik nu alles door elkaar begin te halen.... zucht....
citeren   
01/19/2014 12:48 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Claudia Kemperman:

@ Misschien dat er tijdens de eerste tests niets te lezen viel? En dus niet nodig om kleine letters te zien?
Is maar zo een gedachte hoor :-)

@ Ik weet niet hoe de mol de instructies krijgt.
Lijkt me wel dat ze niet te lang van de groep afgescheiden kunnen zijn omdat dat opvalt.
Dacht zelf altijd dat dit tijdens een biecht gebeurde?

@ Maar ik zag ergens, (weet echt niet meer waar) Tygo met een bijna kaal hoofd?
Tijdens de afleveringen die we nu zagen had hij nog een gewoon kapsel.

Kan ook zijn dat ik nu alles door elkaar begin te halen.... zucht....

Ja dat kan wel kloppen bij de test of dat ze het merkte dat het toch wat moeilijker te lezen was en dat ze koos toch nu steeds een bril te dragen.
En over de instructies klopt wel wat je zegt. En misschien is dat de biecht als ik het verkeerd zeg, maar misschien bij die stukjes als ze zeggen iets over de opdracht. Maar dan merk je toch ook als andere kandidaten hoelang ze weg zijn?

Ohja dat is denk ik nu dan, want bij Moltalk heeft hij bijna een kaal hoofd.

Maar misschien heb je wel gelijk hoor dat dit een hint is bij Susan dat ze de mol is. Alleen twijfel ik er wel aan.
citeren   
01/19/2014 12:54 pm

Forum Fanatic

Moltalk kijk ik nooit naar, dus daar kan ik Tygo niet gezien hebben.

Ik heb net nog terug gekeken naar de test van Owen, maar die heeft ontspiegeld glas in de bril.
citeren   
01/19/2014 12:59 pm

Forum Fanatic

Moltalk kijk ik nooit naar, dus daar kan ik Tygo niet gezien hebben.

Ik heb net nog terug gekeken naar de test van Owen, maar die heeft ontspiegeld glas in de bril.

Oke misschien op een foto of wat dan ook? Want zo ziet hij er nu uit: Hopelijk kan je de afbeelding zien. Dit was donderdag toen ze widm samen keken.
En oke dat is inderdaad vreemd we zien wel als dat een hint is dan misschien naar Susan (in aflevering 10)
citeren   
01/19/2014 1:41 pm

Forum Fanatic

Tygo kaal gevonden.
Zat in de terugblik van aflevering 2
Lijkt me dat dat veel later opgenomen is, aangezien ze allemaal herfst/winterkleren dragen.

http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_terugblik_afl2/video

citeren   
01/19/2014 1:44 pm

Forum Fanatic

Tygo kaal gevonden.
Zat in de terugblik van aflevering 2
Lijkt me dat dat veel later opgenomen is, aangezien ze allemaal herfst/winterkleren dragen.

http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_terugblik_afl2/video

Oke en ja klopt dat wordt altijd opgenomen als de kandidaten bekend geworden zijn en geintrudeceert zijn voor de pers. (Dus rond oktober of later in 2013)
citeren   
01/19/2014 3:41 pm

Junior Member

Weet niet of iemand het al heeft gezegd, maar ik vond het toch wel vreemd dat Aaf absoluut als eerste op de markt wou, en dan toch niet eens de moeite heeft gedaan om ook maar iets te zoeken. Althans niet voor de camera. Misschien toch even het geld meegenomen en verstopt, bijvoorbeeld?!
citeren   
01/28/2014 6:59 am

NEWBIE

Registratie: 01/28/2014
Wat mij opviel bij die markt is dat Art zei: '' houd je ogen goed open!'' tegen een aantal kandidaten.
Freek, Aaf en Jennifer waren de enigen die niks(vrijstelling, joker,) hadden na de executie....
Zei hebben hun ogen niet goed open gehouden, en dus geen vrijstelling of jokers oid gevonden onderweg naar de test.
Een mol is'' blind '', en zal dus niks vinden!
citeren   
01/28/2014 7:20 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Brenda Lensen:
Wat mij opviel bij die markt is dat Art zei: '' houd je ogen goed open!'' tegen een aantal kandidaten.
Freek, Aaf en Jennifer waren de enigen die niks(vrijstelling, joker,) hadden na de executie....
Zei hebben hun ogen niet goed open gehouden, en dus geen vrijstelling of jokers oid gevonden onderweg naar de test.
Een mol is'' blind '', en zal dus niks vinden!

Jij hebt daar een punt en je zet mij wel een beetje aan het denken, want de mol heeft ook niks aan een joker of vrijstelling en geld zeker niks aan.
citeren   
01/28/2014 7:23 am

Forum Fanatic

Het geld heb ik nergens gevonden, dat heb ik tig keer frame na frame bekeken.
Ik weet ook niet hoeveel tijd er tudden de ene en de andere kandidaat zat.
Wel is de achtergrond bij Aaf tijdens de test anders dan van diegenen die uit dezelfde hoek werden gefilmd.
Ik heb daar afbeeldingen van, zal ze straks erbij halen.

Niets is wat het lijkt....
citeren   
01/28/2014 7:37 am

Forum Fanatic

Oke dankje Marjanne. Ik weet wel 100% zeker dat we van deze opdracht en test zeker iets van zien en wat de mol nou gepakt heeft.
Het kan zijn dat de mol iets heeft gepakt wat wij ook zagen. Voorbeeld bij Sofie en haar zwarte vrijstelling. Maar misschien heeft die mol al het geld meegenomen en dat niemand meer kon vinden. En we weten het niet hè als de volgorde wat we zien wel kloppen. Waarschijnlijk van Aaf en Tygo wel want daar begon het mee en eindigde het mee, maar misschien als 1 van hen de mol niet is, snel als eerste en pakte het geld weg dat door niemand meer kon vinden. Ik ga zelf vanuit dat ze voor de test niet samen als een groep zaten maar allemaal apart. Maar deze kandidaten gaven ook niet veel om geld op dat moment. Maar we zien zeker weten in aflevering 10. Als de mol iets gepakt wat wij zagen en nog geld achter de schermen pakte of dat iemand die niks had (de mol blijkt te zijn) pakte eigenlijk toch nog geld. Want ik verwacht eigenlijk wel dat de mol zeker het geld meenam.
citeren   
Pagina 12 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous
Login with Facebook to post
Preview