| 01/10/2014 2:22 am |
 Senior Member

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Op het moment dat Owen zij dat hij op één persoon ging, was het voor mij wel duidelijk dat hij eruit zou gaan. Ook grappig hoe iemand per aflevering kan veranderen, was hij vorige week nog aardig verdacht, was hij gisteren echt de fanatieke kandidaat.
Apart dat de vijfde persoon steeds een rood scherm krijgt tot nu toe, is daar iets mee? Hoop het niet, dan weet je al dat de eerste vier namen steeds doorgaan. |
|
|
| 01/10/2014 2:45 am |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | quote=Jordy Mol] "Wat mij verder vooral opvalt aan die opdracht op de markt is dat helemaal niemand naar het geld heeft gezocht. Met zulke kandidaten heb je geen mol meer nodig zou je denken, maar niets is minder waar."
Dit staat in het Dagboek van de Mol van deze aflevering. Er heeft inderdaad niemand naar het geld gezocht, maar er is hier nog iets aparts mee aan de hand. Er zijn namelijk een paar shots waarin de pijl naar de andere kant wijst.
- Aaf loopt langst een pijl naar links en dan later zijn er twee shots te zien waar de pijl naar rechts wijst.
- Daphne loopt langst een pijl naar links.
- Freek loopt langst een pijl naar links.
- Jan-Willem loopt langst een pijl naar links.
- Owen loopt niet langst deze pijl.
- Sofie loopt niet langst deze pijl.
- Susan loopt langst een pijl naar links en dan later zijn er een shots te zien waar de pijl naar rechts wijst.
- Tygo loopt langst een pijl naar links.
Betekend dit dat de pijl omgedraaid is? Wie wilde er ook al weer dat ze op alfabetische volgorde zouden gaan? Juist... Aaf.
Heel Vindingrijk. |
................
|
| 01/10/2014 2:47 am |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Originally Posted by Jordy Mol: Heel vervelend dat we zelf de posts niet kunnen verwijderen. Maar bij de "hint" voor deze opdracht wijst de pijl trouwens ook naar rechts. Bij alle foto's met kandidaten er op wijst de pijl naar links.
|
................
|
| 01/10/2014 2:58 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Ik zie sofie, wel heeel rustig rond kijken, en volgens mij is zij rechts gegaan,(aangezien je buitenlucht aan haar rechterhand heeft), weet ze waar het geld ligt? en keek ze rustig of het er misschien nog lag?
ook viel mij een geel bord op. (opdracht 3 - 7:46) betekend dat wat?
er staat op
No. 278 (art?)
Irene Lam Fung
Please call her (en nog iets kan t niet lezen)
(852)9639 3084
Zijn 852 de finalisten? aaf, jennifer & tygo?
? |
|
|
| 01/10/2014 4:10 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Wat mij is opgevallen tijdens de executie ronde, is dat alleen de mensen die een vrijstelling of jokers hadden ingezet aanbod kwamen.
Volgorde van Art:
Jan-Willem: vrijstelling (groenscherm)
Daphne: vrijstelling (groenscherm)
Tygo: 2 jokers (groenscherm)
Sofie: zwarte vrijstelling (groenscherm)
Owen: 2 jokers (roodscherm)
Aaf, Freek, Jennifer en Susan kwamen niet in de executie ronde aanbod
Aaf: Niets gevonden
Freek: niets gevonden
Jennifer: niets gevonden
Susan: vrijstelling (niet ingezet)
Waarom kwamen de mensen die niets gevonden hadden niet aanbod tijdens de executie ronde? |
|
|
| 01/10/2014 7:30 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Omdat er van de andere namen al eens iemand aan de beurt is geweest? |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/10/2014 7:33 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Ik denk dat Art/de productie de mensen die gekozen hadden voor 'uitwegen' in de vorm van jokers en vrijstellingen, die allemaal ongedaan gemaakt waren, eerst hun scherm wilde laten zien.
Dat heeft hij ook zo benoemd: eerst de mensen met een vrijstelling.
Bovendien kan natuurlijk niet iedereen aan bod komen tijdens de executie.
En tot nu toe zijn er steeds maar vijf mensen per keer die hun scherm te zien krijgen, van wie de 5e altijd een rood scherm krijgt. |
|
|
| 01/10/2014 8:45 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | En steeds weer het getal 5!
 |
|
| 01/10/2014 9:26 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Los van het rode scherm in aflevering 1 (waarbij ze ook een rood shirt aan had ) verdenk ik Daphne na gister alleen maar meer. Ze had vorige week met die schijn opdracht ook cijfers goed geraden toen het al verkeerd gezegd was en die opdracht was gedoemd te mislukken dus naar mijn mening kon alleen de mol de code weten. Zo doet ze dat steeds, achteraf nog dingen goed zeggen.. gister ook weer.
Ze suggereerde in de bus al wat de opera opdracht zou kunnen zijn en dat klopte. waarom gaat ze dan toch mee met de rest als ze de vraag verkeerd begrijpen? en dan daarna ook nog zeggen: ik zei het toch! we moesten hun aanwijzen! jaaahoor, het had toch al geen zin meer..
Met de pand opdracht ging ze veelste snel naar het dak waardoor Owen in de problemen kwam omdat ie ineens 2 groepjes moest instrueren.. toen hij eindelijk tijd had voor daphne en jw hadden ze nog maar twee minuten dus Sophie roept ze terug. Vervolgens negeert Daphne dat volledig en zet alles op alles om die opdracht nog te halen omdat ze toch wel wist dat het niet meer haalbaar was, daarbij komt ook dat ze dan ineens toevallig de emmer met geld vind.
Ik ben bang dat we een slechte mol hebben dit jaar.. of een briljante kandidaat wat me sterk lijkt xD |
|
|
| 01/10/2014 10:30 am |
 Junior Member

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 16
 OFFLINE | In zo'n markt is het super onhandig om een tas op je rug te hebben. Ik verdenk dus degenen die zonder tas kwamen het meest. (voorkennis) dat waren dacht ik jan willem, freek, jennyfer en daphne. (maar ik heb niet echt gestudeerd) |
|
|
| 01/10/2014 10:36 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Janneke Schelling: In zo'n markt is het super onhandig om een tas op je rug te hebben. Ik verdenk dus degenen die zonder tas kwamen het meest. (voorkennis) dat waren dacht ik jan willem, freek, jennyfer en daphne. (maar ik heb niet echt gestudeerd)
Zo'n tas is juist handig om jokers oid in te verstoppen of geld?? |
|
| 01/10/2014 10:58 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Dit was trouwens een originele manier van executie doen.
Wat ik trouwens ook opvallend vond is hoe (relatief) makkelijk Aaf de anderen zo ver kreeg om op alfabet naar binnen te gaan. En vervolgens maakt ze er totaal geen gebruik van. Vreemd. Maar toch verdenk ik haar niet of nauwelijks. |
|
|
| 01/10/2014 12:31 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Wat mij wel verrast heeft: waarom ging iedere kandidaat voor slechts 1 ding? Waarom niet gaan voor meerdere jokers en vrijstellingen? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/10/2014 12:58 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Wat mij wel verrast heeft: waarom ging iedere kandidaat voor slechts 1 ding? Waarom niet gaan voor meerdere jokers en vrijstellingen?
Was dat wel zo Emile?
Bij het monteren zorgen ze er (bewust) voor dat we niet alles zien
en er wordt ook veel in verkeerde volgorde aan elkaar geplakt.
kijk maar eens naar de klok bij opdracht 2 |
|
|
| 01/10/2014 12:59 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Wat mij wel verrast heeft: waarom ging iedere kandidaat voor slechts 1 ding? Waarom niet gaan voor meerdere jokers en vrijstellingen?
Wie zegt dat? we hebben niet alles gezien en misschien is er meer weggehaald dan wij denken!?. Het is voor de crew van WIDM heel gemakkelijk om weer jokers neer te leggen daar waar een joker of meer is weggehaald door een kandidaat.
Groene vrijstellingen waren er maar 3 en daar mochten de kadidaten maar 1 van meenemen. |
|