Wie is de Mol? > OFFTOPIC > De Mol Lounge
Het Ouderencafé
Pagina 6 / 25 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 « previous | Next »
Het Ouderencafé
01/10/2014 1:07 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Pisas:
Ik ben er helemaal klaar voor! Kom maar op met aflevering 2

Nu ben ik nog een aan het modereren maar en daar heb ik het druk mee. En dan is het jammer dat je leest dat mensen weer met elkaar in de clinch liggen. Een aantal berichten heb ik moeten verwijderen en een fikse waarschuwing moeten plaatsen.
Jammer!

Maar dat mag de pret niet drukken, ik heb weer wat lekkers gehaald "op kosten van de Arvo " haha!
En nu ga ik eerst even koffie en thee zetten

Ah lekker, koffie!

* Komt een politieman binnen die vraagt om een donut. * Nee, ik geef u geen donut. Ik doe namelijk niet aan omkoping. En u krijgt 'm ook niet gratis. U durft wel hè? Steekpen ... eh donuts aannemen.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/10/2014 3:29 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014
Onderwerpen: 0
Ik heb taart mee genomen want remmie en piet puk waren wel erg snel van hun kamp af gerend
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
01/10/2014 8:03 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014
Met een biertje in de hand kijk ik naar Utopia. Ze hebben daar ook wel de domste mensen voor uitgekozen. Zet de tv gauw op BBC. Daar krijg ik uitleg hoe je een tegenstander kunt afleiden door je darts te laten vallen, tikken met je darts etc. Bobby Georg you're the greatest
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/10/2014 9:25 am

Forum Fanatic

Hard gewerkt vandaag, dus schoenen uit en WIDM-slippers aan.
Even op de barkruk met een dubbele espresso
en dan weer frames bekijken...
citeren   
01/10/2014 10:48 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013
Oh ja, die WIDM-slippers! Ik heb ondertussen meerdere paren thuis liggen, das altijd handig.
citeren   
01/10/2014 10:56 am

Forum Expert

Slippers?!

Ik ben bezig afl. 2 te downloaden zodat ik het op groter scherm kan bekijken. Én daarbij niet mijn laptop op mijn tv hoef aan te sluiten. Straks gewoon bestand overzetten van laptop op harde schijf en deze aansluiten op tv.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/10/2014 10:57 am

Forum Fanatic

Erik daar heb je niks aan als je in het café zit!
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/10/2014 11:08 am

Forum Addict

Hoezo niet, het is buiten warm genoeg om in slippers rond te lopen...
citeren   
01/10/2014 11:24 am

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Komt snel binnen lopen, pakt snel een dubbele espresso en valt neer op een van de loungebanken. Gelukkig kan ik nu wel op het forum. Ik heb medelijden met de admins van de AVRO. Hebben zoveel werk gestopt in het nieuwe forum, lopen ze tegen allerlei aanpassingsproblemen op. Wat een uitzending weer gisteravond. Snap iemand al iets van de actie van Susan, dat ze gaat roepen dat ze een vrijstelling heeft en hem niet heeft ingezet. En dat liegen over die zwarte vrijstelling, je moet maar durven. Heb gisteravond ook nog naar Moltalk gekeken, Paulien stal de show en maar kwetteren en arme Arjen Lubach pesten met het feit dat hij eruit moest, terwijl hij nog zoveel jokers had. Het was kostelijk. Wel is duidelijk dat wij, het publiek, nog niet echt een Mol hebben gekozen. Het ligt nog goed verdeeld over de overige kandidaten. Nu maar hopen dat alles gaat goed komen met het forum. Wens iedereen een prettig weekend. Door werkzaamheden al ik het weekend niet op de camping zijn. Hou het rustig.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/10/2014 11:28 am

Forum Addict

Ik snap net als jij ook niet waarom Susan meldt dat ze een vrijstelling heeft en hem niet heeft ingezet...
citeren   
01/10/2014 1:26 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Erik Oostdijk:
Ik snap net als jij ook niet waarom Susan meldt dat ze een vrijstelling heeft en hem niet heeft ingezet...

Kom op jongens in het café praten over de MOL, that's not done HAHA

Laten we het over darten hebben!...De vriendin van Jan Dekker is behoorlijk kalm geworden. In het begin van het toernooi gedroeg ze zich als een wilde Neushoorn met haar gebrul. Waarschijnlijk heeft ze zichzelf teruggezien en schaam ze zich nu dood. Come on Adams!!

Ober doet u mij nog een biertje en geef de rest ook wat te drinken!! en doe er maar een kaasplankie bij
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/10/2014 3:22 pm

Forum Expert

Proost!
................

citeren   
01/10/2014 3:25 pm

Forum Expert

Wat loopt het forum gruwelijk vaak vast!

(Dacht dat er een forum zou komen op Facebook.)
................

citeren   
01/10/2014 3:29 pm

Forum Fanatic

Dit is een facebookforum Emile.
Kan er ook niet om juichen pffffffffffff
citeren   
01/10/2014 3:43 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Marjanne Mol:
Dit is een facebookforum Emile.
Kan er ook niet om juichen pffffffffffff

Dat roep ik al vanaf dag 1 dat ik gebruik maak van de manier van communiceren. Voorgaande jaren liep het ook niet altijd soepel, maar dit is echt waardeloos. Gewoon weer terug naar het oude systeem zonder facebook. Er wordt gevraagd of je via avro profiel of facebook wilt inloggen. Als je via avro profiel wilt inloggen kun je niks want als je een bericht wilt plaatsen moet je er alsnog je Facebook profiel bijhalen. Dit is totale onzin. !!!!!
................
Kamp Jennifer

citeren   
Pagina 6 / 25 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview