Wie is de Mol? > OFFTOPIC > De Mol Lounge
Het Ouderencafé
Pagina 22 / 25 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 « previous | Next »
Het Ouderencafé
02/11/2014 6:17 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013
Onderwerpen: 0
Okay, maar ze zullen wel een script hebben gekregen met datgene wat men wilde uitbeelden.

Maar hoe dan ook: ik vond het een heel mooie opening, al duurden bepaalde gedeelten te lang. En dat de Russen hun Sovjet-tijd als dynamisch wilden weergeven is natuurlijk helemaal aan henzelf...
citeren   
02/11/2014 1:12 pm

Junior Member

Registratie: 01/28/2014
Hoewel hier in het café zaken als de OS mogen worden besproken, en ook aangaande verschillende zaken van de OS, stel ik toch voor om niet langer over de uitzending van de opening te praten. (Niet alleen omdat ik de OS tóch niet zie wanneer het wordt uitgezonden op tv.)

But, that 's just my two cents. (Die ik NIET heb!)
citeren   
02/14/2014 7:12 am

Forum Addict

Ach, ondertussen heeft Nederland al 12 medaille's gewonnen! Super!
citeren   
02/27/2014 5:22 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Zit even naar afl. 1 van seizoen 13 te kijken. En al voor er ook maar 1 persoon de kerk in gaat wordt er een geweldige hint gegeven. Alleen zie je dat nu pas. Kees Mol vraagt de weg. Op het eerste kaartje staat Moroka Police Station. Afgekort MPS. Ofwel: meervoudig persoonlijkheids syndroom. De Mol heeft meerdere persoonlijkheden.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
02/27/2014 5:50 am

Forum Expert

Op een ander forum is de Rijdende Rechter (mr Frank Visser) gewild als kandidaat voor een nieuwe serie "Wie is de mol?". Nou, ik heb liever een andere groep: 1. Janine Abbring, 2. Fleur Agema, 3. Manon Flier, 4. Dione de Graaf, 5. Maryam Hassouni, 6. Hanna Obbeek, 7. Giovanca Ostiana, 8. Esther Schouten, 9. Laura Smulders & 10. Renate Verhoofstad.

Gevolgd door een serie: 1. Jandino Asporaat, 2. Ramon Beuk, 3. Pieter Both (zanger Beef), 4. Nasrdin Dchar, 5. Wilfried de Jong, 6. Kluun, 7. Theo Maassen, 8. Gerrit-Jan (Gert-Jan) Mulder alias Brainpower, 9. Jeroen Pauw & 10. Marnix Rueb (schrijver strip Haagse Harry).

Zelfde jaar, zelfde locaties (afl. 1 t/m8 Bosnië, Kroatië, Macedonië, Servië en afl. 9 op Sicilië)!
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
02/27/2014 9:28 am

Forum Addict

Doe mij maar gewoon 5 mannen en 5 vrouwen. Kroatië zou trouwens best wel leuk kunnen zijn, maar dan misschien met Slovenië? Of Albanië?
citeren   
02/27/2014 11:26 am

Forum Expert

Originally Posted by Erik Oostdijk:
Doe mij maar gewoon 5 mannen en 5 vrouwen. Kroatië zou trouwens best wel leuk kunnen zijn, maar dan misschien met Slovenië? Of Albanië?

Heel voormalig Joegoslavië. Het land heeft heel veel moois te bieden maar draagt ook heel veel tragedie met zich mee. Als basketballjunk kijk ik wekelijks naar de documentaire "Once brothers" (over de vriendschap tussen Vlade Divac (Serviër) en Drazen Petrovic (Kroaat) die kapot ging door de oorlog, en die door het overlijden van Petrovic nooit meer hersteld werd).

5 vrouwen + 5 mannen. Zou wel leuk zijn als we dan een groep krijgen die tussen de opdrachten door flink met elkaar in discussie gaat. Bijvoorbeeld over de Islam. Fleur Agema die bijvoorbeeld boos wordt op Maryam Hassouni omdat zij, uit respect voor de Moslim-cultuur in het voormalige Joegoslavië, een hoofddoekje draagt. Maar ja ... de makers houden niet van dergelijke sensatie. (Zie interview Volkskrant magazine!) Dat ze niet van gejank houden, dat is iets waar ik wél blij om ben.
................

citeren   
02/28/2014 10:38 am

Forum Expert

Dat in 2006 alleen Milouska de mol wilde zijn. Vreemd! Als mij zou worden gevraagd "Wie jij de mol zijn?" dan zou ik nooit 'Nee' zeggen. De mol blijft tot het einde. Da's toch geweldig? Als kandidaat kun je de pot winnen maar de kans is veel groter dat je die niet wint.
................

citeren   
02/28/2014 4:01 pm

Forum Expert

Eindelijk een download gevonden en afl. 7 binnen. Genieten. Met een virtuele kop Irish coffee.

Ja lach maar! Zeg: kiss me, I'm Irish!
................

citeren   
02/28/2014 4:25 pm

Forum Expert

Dat doet Suus toch wel erg knap: er zelfs in een campingsmoking-achtige outfit (paarse broek (die nog vuil lijkt ook) en zwart jasje) sexy uit zien!

Ze ziet er, vind ik, ook veel jonger uit dan ze is. Nou ja, bedoel: ze is toch zo'n 10 jaar ouder dan de anderen (die er nu nog zijn) maar dat is niet te zien. Nou zien Owen en Daphne (die is ook niet zo heel jong meer) er ook beslist niet oud uit!
................

citeren   
02/28/2014 4:31 pm

Forum Expert

Sofie ziet er in haar zwarte legging overigens ook niet verkeerd uit!
................

citeren   
03/01/2014 8:22 am

Junior Member

Registratie: 02/28/2014
citeren   
03/01/2014 8:53 am

Forum Addict

Originally Posted by Emile Chang:
5 vrouwen + 5 mannen. Zou wel leuk zijn als we dan een groep krijgen die tussen de opdrachten door flink met elkaar in discussie gaat. Bijvoorbeeld over de Islam. Fleur Agema die bijvoorbeeld boos wordt op Maryam Hassouni omdat zij, uit respect voor de Moslim-cultuur in het voormalige Joegoslavië, een hoofddoekje draagt. Maar ja ... de makers houden niet van dergelijke sensatie. (Zie interview Volkskrant magazine!) Dat ze niet van gejank houden, dat is iets waar ik wél blij om ben.

Daar moet een programma als Wie is de Mol ver van weg houden. Dat soort discussies is zeer slecht voor de imago van een programma lijkt mij...
citeren   
03/02/2014 2:32 am

Forum Expert

Originally Posted by Erik Oostdijk:

Originally Posted by Emile Chang:

Daar moet een programma als Wie is de Mol ver van weg houden. Dat soort discussies is zeer slecht voor de imago van een programma lijkt mij...

Tussen de opdrachten door lijkt het mij erg leuk om dat soort woordenwisselingen te zien en horen. Beetje reuring. 't Is nu zo braaf.
................

citeren   
03/02/2014 8:41 am

Forum Addict

Dat soort reuring hoeft van mij niet. Daar erger ik me ook soms aan bij Expeditie Robinson. Daarbij: het is een programma van de publieke omroep, dus die zullen zeker oppassen met wat ze gaan uitzenden.
citeren   
Pagina 22 / 25 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview