| 01/26/2014 9:04 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Mollerators: Pisas, deze mollerator heeft een dubbele post van je weggegooid. En Emile wat zijn nou precies je problemen. Noteer anders de codes van de foutmeldingen en welke foutmeldingen je krijgt. Dan kan een vande admins contact opnemen met de developer en jouw probleem daar voorleggen.
Ik krijg geen code maar een melding.
"Het lijkt er op dat u wel verbinding heeft met internet. Toch adviseren wij u om opnieuw verbinding te maken met internet.", "Verbinding controleren" (werkt niet) en "Terug naar vorige pagina" (werkt ook niet).
Dit probleem heb ik met meerdere pagina's over Wie is de mol. Zowel forum als pools. Op deze site maakt het ook niet uit met welke account ik inlog. Helaas moet ik door het probleem herhaaldelijk uitloggen en opnieuw inloggen om het forum te kunnen lezen. Af en toe (zoals nu) kan ik dan een bericht plaatsen maar veel vaker lukt het niet.
Heb gisteravond Windows er opnieuw opgezet (na eerste de hele harde schijf leeg te hebben gehaald (format)). Maar helaas, het helpt niets. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/26/2014 10:14 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Heb je probleem doorgezet naar de AVRO Emile. Misschien vinden hun het ei van Columbus voor je. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 01/26/2014 11:17 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Chris Koning: Heb je probleem doorgezet naar de AVRO Emile. Misschien vinden hun het ei van Columbus voor je.
Ik hoop het maar ik heb er op allerlei andere websites totaal geen last van. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/26/2014 1:23 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Kom binnenwandelen en ga eerst mijn koffiekom afwassen die ik daarstraks op de teek had gezet.
Lekker gewerkt, zo'n korte dienst gaat altijd lekker snel :-)
@ Wat een vervelende toestand Emile.
Ik hoop dat het snel opgelost kan worden. |
|
|
| 01/27/2014 7:02 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | zo even lekker een bakkie koffie.
ik zal voor emile een extra sterke bak zetten, misschien helpt het een beetje |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/27/2014 2:33 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Politiek? Geen probleem! Sport? Geen probleem? Puzzels? Geen probleem! Films? Geen probleem!
Maar zodra het een site is die over Wie is de mol? gaat? Big problems! |
|
| 01/27/2014 2:34 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Lekker koffie! Kan wel een bakkie troost gebruiken na weer zo'n enerverende schooldag. Bah! |
|
| 01/29/2014 12:09 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Zo ... vanmiddag Wie is de mol? bordspel (en Weerwolven het dorp) gekocht. Weerwolven ontvang ik mogelijk nog deze week. Wie is de mol? wordt pas in het voorjaar geleverd (maart of april). Ik verheug me er nu al op! |
|
| 01/30/2014 2:48 am |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | Ik kom even langs in het café om te zeggen dat ik er vanavond waarschijnlijk niet bij ben.
Pies heeft de griep en gaat zo weer onderuit op de bank.
Misschien dat ik later nog wel op het forum kom.
Tot laters |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 01/30/2014 2:52 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Nou Pies, sterkte dan maar. Neem een lekkere borrel vanmiddag met een paar aspirientjes en zweet de griep er daarna uit. Misschien zie je in je koortsdromen de Mol wel langs komen. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 01/30/2014 2:54 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | Zo eerst een bakkie koffie en een tosti.
emile ik wil wel een potje weerwolven spelen
en pies heel veel beterschap |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/30/2014 3:07 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Pies veel beterschap!
Net rijles gehad en vanavond leuk widm kijken en ik denk dat Freek eruit gaat. (Zie mijn uitleg bij de roodshow) maar dan is het stom als hij de vrijstelling niet inlevert of de zwarte vrijstelling zit waarschijnlijk in het spel. |
|
|
| 01/30/2014 8:38 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Pisas: Ik kom even langs in het café om te zeggen dat ik er vanavond waarschijnlijk niet bij ben.
Pies heeft de griep en gaat zo weer onderuit op de bank.
Misschien dat ik later nog wel op het forum kom.
Tot laters
Beterschap toegewenst! |
|
| 01/30/2014 8:46 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Ach Pies toch.
Ik hoop dat je snel weer beter bent hoor ! |
|
|
| 01/30/2014 1:29 pm |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | Pies is een beetje opgeknapt en ik ga zo Wie is de Mol kijken.
dank jullie voor de aardige berichten. |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|