| 03/14/2014 8:46 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 68
 OFFLINE | Originally Posted by Erik Bruin: Het is waarschijnlijk dat Susan inderdaad gemold heeft.
Bij één van de brievenbussen die Susan heeft geopend, schoof ze eerst de envelop(pen) richting opening en ging daarna met haar arm naar binnen om heel voorzichting één envelop te pakken, waar er twee lagen (de postbode had bij twee brievenbussen twee enveloppen gedaan; één dubbele is gevonden, de ander niet, maar daar is (door Susan) dus één envelop eruit gehaald). |
................ You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
|
| 03/14/2014 3:16 pm |
 NEWBIE

Registratie: 03/13/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Originally Posted by Floortje Kantelberg:
Er waren zes brievenbussen en zeven brieven. Eén brief ontbrak uiteindelijk. We hebben één brievenbus gezien met daarin twee enveloppen. Dat zou betekenen dat in alle andere brievenbussen gewoon één envelop zou moeten zitten, tenzij... Tenzij de brievenbussen niet geselecteerd zijn op KANDIDAAT maar op AFLEVERING. Kan iemand me hier helpen?
De eerste enveloppen werden gepost door Freek (?) en Sophie (?) als ik het goed heb. Jan-Willem postte geen envelop, omdat Tygo die had gestolen. Ook hij postte deze enveloppen tegelijkertijd. Dat zou dus betekenen dat er logischerwijs in twee brievenbussen, twee enveloppen zouden zitten. Maar dat zou één brievenbus leeg laten. Is er een aflevering geweest waarin er géén envelop is gestuurd? Ik heb hier even bevestiging nodig!
Ik weet niet meer naar wie Sophie en Freek postten. Wat nu als Susan Freek EXPRES de eerste keer de envelop liet pakken, zodat zij de tweede brievenbus kon openen en expres de envelop van Freek of Sophie achter zou kunnen laten zonder op te vallen?
MENINGEN HIEROVER ?!
Hier op een rijtje (als ik het goed heb):
Aflevering 3 post Sophie (naar Suus) en Freek (naar Jennifer)
Aflevering 4 post Aaf (naar Daphne)
Aflevering 5 post Jennifer (naar Sophie) en Tygo 2x (beide naar Suus)
Aflevering 6 post Suus (naar Freek)
Dus als ze op aflevering geselecteerd zijn had er in 1 brievenbus 3 enveloppen moeten zitten |
|
|
| 03/14/2014 5:33 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Ik denk dat het maar zo lijkt dat Susan die ene envelop met de naam van Freek niet meegenomen heeft. Want ik denk ten eerste ze laten waarschijnlijk zo'n mol actie niet duidelijk zien en het lijkt meer op zand. En de mol heeft waarschijnlijk inderdaad wel de envelop met de naam van Freek laten verdwijnen, maar zonder dat wij het nog zagen. |
|
|
| 03/15/2014 10:34 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Ik ga ervanuit dat de envelop door Susan verstuurd niet is opgehaald. Daar zat immers die 1750 Euro in En volgens mij is er bij het bedrag dat op dat moment al verdiend was, gewoon het toaal opgestuurde geldbedrag aan toegevoegd, dus ook wat er in die envelop zat... |
|
|
| 03/15/2014 10:52 am |
 Junior Member

Registratie: 03/13/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 15
 OFFLINE | Originally Posted by Marit Tomassen:
Originally Posted by Floortje Kantelberg:
Er waren zes brievenbussen en zeven brieven. Eén brief ontbrak uiteindelijk. We hebben één brievenbus gezien met daarin twee enveloppen. Dat zou betekenen dat in alle andere brievenbussen gewoon één envelop zou moeten zitten, tenzij... Tenzij de brievenbussen niet geselecteerd zijn op KANDIDAAT maar op AFLEVERING. Kan iemand me hier helpen?
De eerste enveloppen werden gepost door Freek (?) en Sophie (?) als ik het goed heb. Jan-Willem postte geen envelop, omdat Tygo die had gestolen. Ook hij postte deze enveloppen tegelijkertijd. Dat zou dus betekenen dat er logischerwijs in twee brievenbussen, twee enveloppen zouden zitten. Maar dat zou één brievenbus leeg laten. Is er een aflevering geweest waarin er géén envelop is gestuurd? Ik heb hier even bevestiging nodig!
Ik weet niet meer naar wie Sophie en Freek postten. Wat nu als Susan Freek EXPRES de eerste keer de envelop liet pakken, zodat zij de tweede brievenbus kon openen en expres de envelop van Freek of Sophie achter zou kunnen laten zonder op te vallen?
MENINGEN HIEROVER ?!
Hier op een rijtje (als ik het goed heb):
Aflevering 3 post Sophie (naar Suus) en Freek (naar Jennifer)
Aflevering 4 post Aaf (naar Daphne)
Aflevering 5 post Jennifer (naar Sophie) en Tygo 2x (beide naar Suus)
Aflevering 6 post Suus (naar Freek)
Dus als ze op aflevering geselecteerd zijn had er in 1 brievenbus 3 enveloppen moeten zitten
Bedankt voor deze aanvulling! |
|
|
| 03/15/2014 11:10 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Ik denk dat het allemaal show was met die ene filipijnse postbezorger. Volgens mij is de post door iemand anders opnieuw erin gelegd. De postbezorger legt namelijk twee keer twee enveloppen opelkaar in de bus. Als Freek de brievenbus leegd, dan liggen de twee enveloppen achter elkaar in de bus.
Ik denk dat de brievenbus die Sofie opende er ook twee brieven in zaten. Ook plat achter elkaar. Sofie ging alleen naar deze bus, keek nog even achterom naar Tygo en pakte de envelop. De camera stond zo opgesteld dat je niet diep in de bus kon kijken. Sofie stond met haar rug naar Tygo zodat Tygo ook niet goed in de bus kon kijken.
Sofie nam verdacht veel de leiding in dit spel. Zij bepaalde hoe er gevaren werd en welke
bus wie zou openen.
Ook verdacht dat Art bepaalde wie met wie ging varen. Misschien had het geen invloed op het spel gehad voor de mol, maar blijft verdacht. |
|
|
| 03/16/2014 6:40 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Jeroen Mens: Ik denk dat het allemaal show was met die ene filipijnse postbezorger. Volgens mij is de post door iemand anders opnieuw erin gelegd. De postbezorger legt namelijk twee keer twee enveloppen opelkaar in de bus. Als Freek de brievenbus leegd, dan liggen de twee enveloppen achter elkaar in de bus.
Ik denk dat de brievenbus die Sofie opende er ook twee brieven in zaten. Ook plat achter elkaar. Sofie ging alleen naar deze bus, keek nog even achterom naar Tygo en pakte de envelop. De camera stond zo opgesteld dat je niet diep in de bus kon kijken. Sofie stond met haar rug naar Tygo zodat Tygo ook niet goed in de bus kon kijken.
Sofie nam verdacht veel de leiding in dit spel. Zij bepaalde hoe er gevaren werd en welke
bus wie zou openen.
Ook verdacht dat Art bepaalde wie met wie ging varen. Misschien had het geen invloed op het spel gehad voor de mol, maar blijft verdacht.
Ik denk dat je zegt wel klopt, want mij leek het ook meer op zand dan een envelop. En zo goede mollenstreek laten ze echt niet zo duidelijk op tv zien. En ook bij die uitspraak dat bij de eerste brievenbus van Sofie die ze opent, waarschijnlijk die envelop van Freek in zit geloof ik graag. Want bij deze brievenbus kon je als enigste niet zien wat er verder in de brievenbus zat... |
|
|
| 03/16/2014 8:02 am |
 Forum Addict

OFFLINE | In dat geval ga je er dus vanuit dat er in 1 brievenbus gewoonweg geen envelop zat? Dat lijkt mij wel heel vreemd. |
|
|
| 03/16/2014 8:10 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Erik Oostdijk: In dat geval ga je er dus vanuit dat er in 1 brievenbus gewoonweg geen envelop zat? Dat lijkt mij wel heel vreemd.
Nee dat niet Sofie wist waarschijnlijk al welke route Susan en Freek hadden gevaren en let op ze had wel heel veel de leiding in het spel en welke route ze gingen varen.
Ze hadden afgesproken hoe Susan en Freek zouden varen en dat zij dan nog na die ene brievenbus gingen, maar wie weet heeft Sofie express besloten om zo te varen, omdat ze wist dat Tygo Susan als mol had en nog even om Susan verdacht te maken. Want niets is wat het lijkt en als Susan hier nou echt de mol blijk te zijn, waarom laten ze dan zo duidelijk in beeld zien dat zij misschien de envelop van Freek niet mee neemt? Zo goede mol actie laten ze echt niet zo duidelijk zien aan de kijkers! En wat Jeroen en ik al zeggen het is gewoon gezichtsbedrog dat lijkt dat ze een envelop laat liggen en dat het gewoon zand is. Misschien hebben de makers haar gewoon verdacht gemaakt, omdat iedereen weet dat ze de envelop van Freek stuurde en dat dit allemaal spel is. |
|
|
| 03/16/2014 10:49 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | "Hier kan niets meer mee gebeuren!" De envelop is te laat verstuurd? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/16/2014 11:14 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: "Hier kan niets meer mee gebeuren!" De envelop is te laat verstuurd?
Dat geloof ik niet. Anders hadden de kandidaten daar toch wel een opmerking over gemaakt, want lijkt mij logisch dat in de beschrijving wat Sofie en Daphne voor lazen in stond dat tot en met die aflevering gestuurd kon worden. |
|
|
| 03/17/2014 4:09 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Best wel grappig overal lees je van: Ja de envelop van Freek is weg en wie heeft de envelop gestuurd naar hem? Ja Susan. Dit zegt niks en hoezo moet Susan het zijn geweest?
Wat Emile zei dat de envelop te laat opgestuurd is onzin, want anders hadden ze echt betere uitleg aan ons (de kijkers) moeten geven tot wanneer ze gestuurd konden worden en als dat niet zo is had 1 van de andere kandidaten er toch wel iets van gezegd. En wat heel toevallig is bij iedere brievenbus kon je precies zien wat erin lag (en waar leek dat Susan een envelop niet mee nam, gewoon zand bleek te zijn), maar bij de eerste brievenbus die Sofie opende, ging ze helemaal alleen na toe lopen, ze stond op zo manier dat Tygo niet kon zien als er nog een envelop in zat en de camera stond zo opgesteld dat je niet kon zien als er nog meer enveloppen in de brievenbus zat. Dus misschien was het Sofie gewoon. |
|
|
| 03/17/2014 6:14 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Emile Chang: "Hier kan niets meer mee gebeuren!" De envelop is te laat verstuurd?
Dat geloof ik niet. Anders hadden de kandidaten daar toch wel een opmerking over gemaakt, want lijkt mij logisch dat in de beschrijving wat Sofie en Daphne voor lazen in stond dat tot en met die aflevering gestuurd kon worden.
Niets is wat het lijkt. Of iets onzin is, dat weet je pas wanneer je weet wat waar is. En dát is nog niet het geval aangezien aflevering 10 nog niet is geweest. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/17/2014 8:08 am |
 Forum Addict

OFFLINE | Ik zou zeggen: wacht tot donderdag, dan zullen we vast zien wat er met de enveloppe gebeurd is. |
|
|
| 03/17/2014 4:33 pm |
 Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 30
 OFFLINE | Misschien heeft iemand de envelop uit het post-ding gehaald voordat hij opgestuurd werd.
Susan zei: "kan niks meer mee gebeuren", waarna het beeld in slow-motion verder gaat, met een soort flits en mysterieus geluid.
Deze aflevering heet "iets kan gebeuren". Misschien kon er dus toch nog iets met de envelop gebeuren. |
|
|