| 03/07/2014 1:03 pm |
 Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 30
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Susan lacht zo vaak! Maar dat is geen probleem! Mooie vrouw met een mooi hoofd en een mooie lach!
Tygo lachte tijdens de executie, maar Susan en Freek ook. Hij kreeg wel als 3e zijn scherm te zien. Ik twijfel dus of de titel op Susan of op Tygo slaat.
Ik ga toch voor Tygo, want Susan is mijn mol. En de mol gaat er niet uit.. |
|
|
| 03/07/2014 1:11 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Ben Bout:
Originally Posted by Emile Chang: Susan lacht zo vaak! Maar dat is geen probleem! Mooie vrouw met een mooi hoofd en een mooie lach!
Tygo lachte tijdens de executie, maar Susan en Freek ook. Hij kreeg wel als 3e zijn scherm te zien. Ik twijfel dus of de titel op Susan of op Tygo slaat.
Ik ga toch voor Tygo, want Susan is mijn mol. En de mol gaat er niet uit..
De titel hoeft niet op de afvallers te slaan. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/07/2014 2:00 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Ben Bout:
Originally Posted by Emile Chang: Susan lacht zo vaak! Maar dat is geen probleem! Mooie vrouw met een mooi hoofd en een mooie lach!
Ik ga toch voor Tygo, want Susan is mijn mol. En de mol gaat er niet uit..
De titel hoeft niet op de afvallers te slaan.
Hoeft inderdaad niet Emile, maar ik vind het ook sterk op lijken dat de titels over de afvallers gaan. |
|
|
| 03/07/2014 3:03 pm |
 Senior Member

Registratie: 02/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 26
 OFFLINE | Maar daar kunnen we niet gevoegelijk vanuit gaan. Das het mooie aan wie is de mol  dingen kunnen altijd op verschillende manieren uitgelegd worden.
Ik heb de titel vanuit mijn Freek tunnel bijvoorbeeld gelinkt aan, hoe kan het ook anders, Freek.
De lachende derde is een uitdrukking. Het betekent eigenlijk hetzelfde als wanneer twee honden vechten om een been gaat een derde er snel mee heen. Dus de kandidaten strijden om een vrijstelling en de mol gaat ermee aan de haal. Wat er klopt? Tot aflevering 10 weten we het niet |
................ Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
|
| 03/08/2014 8:21 am |
 Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 30
 OFFLINE | Sofie was als 3e aan de beurt bij het invullen van de test en lachte tijdens de executie. Deze titel kan dus letterlijk op iedereen slaan.. |
|
|
| 03/08/2014 9:53 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Ben Bout: Sofie was als 3e aan de beurt bij het invullen van de test en lachte tijdens de executie. Deze titel kan dus letterlijk op iedereen slaan..
Nee Sofie was als vierde en Tygo was als derde aan de beurt bij invullen van de test. Maar je kan wel de titel via deze kant aan Sofie richten.
Want zij zat in de eerste rij als je van rechts begint op de derde plek, want van rechts beginnen is: Jan-Willem, Freek en daarna Sofie. En zij lachte wel bij haar biecht toen bekend werd dat Jan-Willem eruit ging en dat ze eigenlijk niet zo erg vond. Maar de titel kan inderdaad letterlijk op iedereen slaan. |
|
|