Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 7
Aflevering 7 Test en Executie
Pagina 3 / 3 1 - 2 - 3 « previous
Aflevering 7 Test en Executie
03/01/2014 2:35 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0
Ik zou zelf als mol zo min mogelijk willen opvallen. Dus in opzichte van Susan is het een goede mollen actie, omdat er geen 2000 euro in de pot komt, maar zo zien de kijkers en de kandidaten wel dat er 2000 euro niet in de pot komt. En ik verwacht zeker de mensen die volledig op haar zitten zoals Sofie misschien volgende week wel over heeft en meer aanwijzingen volgens haar naar Susan wijzen. Ik weet er zijn mollen die ook veel opvielen, maar dit gaat vind ik wel een beetje te ver ook al geloof ik ook zoals Jan-Willem al zei dat ze denken, omdat ze gewoon niet kandidaten veel verliezen vanwege haar lieflijkheid. Maar toch ik vind te verdacht.

Dan kunnen jullie misschien ook denken oh dan is Sofie ook niet de mol, omdat zij wel veel met de zwarte vrijstelling heeft, maar dat vind ik toch anders, want dat zien alleen de kijkers en de kandidaten hebben daar verder geen zicht op en meer een idee van wie het kan zijn. En bij de tweede keer was wel dat ze aanwees maar Tygo had het verder. Dus dan vind ik dat meer een geslaagde actie, omdat je dan verzorgt dat de terechte afvaller afvalt en zeker iemand afvalt.
citeren   
03/04/2014 11:27 am

NEWBIE

Registratie: 03/04/2014

Originally Posted by Liza Omari:
Misschien kan er even een spoileralert op de post van Martha. Niet iedereen zit te wachten op deze informatie..

GRAAG! ik had dit (ook) liever nog niet gelezen!
citeren   
03/05/2014 3:14 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014

Originally Posted by Daan Daniel:
Ha! Geen afvaller, m'n vrienden waren zo boos.. twee weken geen widm en dan geen afvaller, ik kon niet stoppen met lachen. :')
)

Hahahaha, Daan, gevoel had ik ook. Twee weken geen WIDM en dan geen afvallers........
Kwam terug van een avondje carnaval en ik vlug kijken, dan valt het toch tegen.
Maar goed, spannend was het wel.

En idd dat van Martha, raar dat dat hier mag blijven staan. Ik ging zowiezo voor JW of Tygo, dus het verbaasd me niet.
citeren   
Pagina 3 / 3 1 - 2 - 3 « previous
Login with Facebook to post
Preview