| 02/28/2014 4:58 am |
 NEWBIE

Registratie: 02/28/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | beetje balen |
|
|
| 02/28/2014 5:17 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/18/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | Martha, dank je wel @##@##@
|
|
|
| 02/28/2014 6:44 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Wat mij opvalt tijdens de executie is dat Susan die oranje topito's heeft, maar dat kan je op drie manieren opvatten vind ik.
- Eerste het is een super goede mollenactie, omdat je verzorgt dat er geen 2000 euro in de pot komt en ze wilde het wel heel graag hebben
- En ten tweede, is het wel handig als mol dat je iets met zulke dingen te maken hebt net zoals de zwarte vrijstelling. Want dat valt veel te veel op voor de kijkers.
- En ten derde, als Susan niet de mol is, maar gewoon een kandidaat is. Zal ze dit ook in zetten, want ook al heb je een vermoeden wie de mol is, je weet nooit zeker. |
|
|
| 02/28/2014 9:02 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/31/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 9
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Nee, Freek niet, kijk maar eens bij opdracht 3.
Daar is wat vreemds gebeurd.
Ik heb vast niet goed opgelet, maar wat voor vreemds? |
|
|
| 02/28/2014 9:41 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Ester ten Hoopen:
Originally Posted by Marjanne Mol: Nee, Freek niet, kijk maar eens bij opdracht 3.
Daar is wat vreemds gebeurd.
Ik heb vast niet goed opgelet, maar wat voor vreemds?
Staat in dat topic in dat topic Ester |
|
|
| 02/28/2014 1:29 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 7
 OFFLINE | Door deze actie van Susan kan het ook zo zijn dat er in aflevering negen een extra kandidaat in het spel is, dit vergroot natuurlijk de kansen op een gunstigere uitslag bij het enveloppenspel. Indirect heeft Susan dan toch nog de pot gespekt. |
|
|
| 02/28/2014 1:41 pm |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Originally Posted by Liza Omari: Misschien kan er even een spoileralert op de post van Martha. Niet iedereen zit te wachten op deze informatie..
Er is niets mis met de info dus dat doen we dus niet. |
................
|
| 02/28/2014 3:59 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Michel Van Gageldonk: Door deze actie van Susan kan het ook zo zijn dat er in aflevering negen een extra kandidaat in het spel is, dit vergroot natuurlijk de kansen op een gunstigere uitslag bij het enveloppenspel. Indirect heeft Susan dan toch nog de pot gespekt.
Ik zou nog even wachten tot en met afl. 8. Grote kans dat er volgende week 2 afvallers zijn. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/28/2014 5:09 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Originally Posted by Liza Omari: Misschien kan er even een spoileralert op de post van Martha. Niet iedereen zit te wachten op deze informatie..
Inderdaad, ik hoorde vanavond op een bijeenkomst al wat gonzen dat er iets bekend gemaakt zou zijn. IK WIL DAT HELEMAAL NOG NIET WETEN! |
|
|
| 03/01/2014 1:38 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie:
Originally Posted by Liza Omari: Misschien kan er even een spoileralert op de post van Martha. Niet iedereen zit te wachten op deze informatie..
Inderdaad, ik hoorde vanavond op een bijeenkomst al wat gonzen dat er iets bekend gemaakt zou zijn. IK WIL DAT HELEMAAL NOG NIET WETEN!
Er is niks bekend gemaakt. Een toeriste denkt een conclusie te kunnen trekken. Niets van aantrekken en gewoon je eigen koers volgen! |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/01/2014 9:11 am |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Zolang het enkel om speculatie gaat is er voor ons geen noodzaak om een spoileralert te geven! |
................
|
| 03/01/2014 12:43 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 7
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Michel Van Gageldonk: Door deze actie van Susan kan het ook zo zijn dat er in aflevering negen een extra kandidaat in het spel is, dit vergroot natuurlijk de kansen op een gunstigere uitslag bij het enveloppenspel. Indirect heeft Susan dan toch nog de pot gespekt.
Ik zou nog even wachten tot en met afl. 8. Grote kans dat er volgende week 2 afvallers zijn.
O ja? Het kan net zo goed zijn dat er een extra aflevering komt of dat de finale met vier finalisten (drie kandidaten en een mol) wordt gespeeld.
Maar goed, zouden er volgende week twee afvallers zijn, dan bevestigt dit wel mijn vermoeden dat Susan de mol is. |
|
|
| 03/01/2014 12:54 pm |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | En nu weer back on toppic ? |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 03/01/2014 2:07 pm |
 NEWBIE

Registratie: 03/01/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Originally Posted by Mollerators: Het bericht van Brainwash ga ik verwijderen, we gaan hier geen mensen beledigen.!
De reacties van jullie hierop heb ik ook verwijderd.
Gr. Mollerator Pisas
Waarom blijft het bericht van Martha dan wel staan? Je hebt zin in meer beledigingen die je vervolgens weer kan verwijderen ofzo? Misschien beter weghalen, het roept namelijk nogal (boze) reacties op waarmee je niet gaat voorkomen dat mensen hier geen dingen gaan posten die als beledigend ervaren kunnen worden!
Daarbij de vraag of die informatie wel klopt, maar ja, wie heeft er nu zin om een reisverslag door te gaan spitten van een stel mensen die je helemaal niet kent.. Ik niet, dus geloof het pas als ik volgende week de executie zie.. |
|
|