| 03/02/2014 12:29 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | En ik geloof dat dit ook onzin is als ze op een andere dag deze opdracht verder doen, want dan zou de rest van de kandidaten toch denken en dan gaan ze door denken en weten ze dat Freek de mol is. De makers zijn toch niet zo dom om dat te doen en ook dat hij in dezelfde windmolen klimt als Jan-Willem, want de kandidaten op de grond merken dat (Sofie & Tygo), maar Jan-Willem ook. En je zegt Freek ziet er minder vermoeid uit dan Jan-Willem, maar je moet wel weten ieder persoon ziet er weer anders als die gezweet als de andere persoon. De ene heeft net zoals Jan-Willem een rood hoofd en de andere net zoals Freek gewoon relaxt uit. En het is gewoon toeval en de windmolens lijken gewoon op elkaar. En als dit wel een hint is verdien jij de eer Marjanne, maar dan wil ik wel in aflevering 10 een goede reden weten. |
|
|
| 03/02/2014 12:52 pm |
 Senior Member

Registratie: 02/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 26
 OFFLINE | Ik geloof sowieso niet dat het een hint is hoor. Maar vroeg me gewoon af waarom. Logistiek en kosten klinken idd heel plausibel. Dat zou er dan op neerkomen dat ze allemaal dezelfde molen hebben beklommen omdat het teveel gedoe was om 3 (of worst case, 5) molens stil te laten leggen. Daar kan ik me alles bij voorstellen. Het neemt wel een stukje molmagie weg  |
................ Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
|
| 03/02/2014 1:42 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Of het een hint is weet ik ook niet maar feit blijft dat het dezelfde windmolen is.
En als JW naar binnen gaat zien we geen deurnummer, bij Susan en Freek wel.
En ik hoop ook dat ze bij de laatste uitzending hier iets over zeggen. |
|
|
| 03/02/2014 1:51 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Of het een hint is weet ik ook niet maar feit blijft dat het dezelfde windmolen is.
En als JW naar binnen gaat zien we geen deurnummer, bij Susan en Freek wel.
En ik hoop ook dat ze bij de laatste uitzending hier iets over zeggen.
Als het zo is. Dan vind ik ten eerste raar als ze echt in dezelfde windmolen klimmen en het is dezelfde dag waarom komt Jan-Willem of Freek er niet achter en waar zijn de rest van de kandidaten?
En ten tweede als het op een andere dag is, geldt hetzelfde verhaal en is te opvallend en weten de kandidaten gelijk wie de mol is...
Zou toch raar zijn, maar Susan klom niet verder misschien was het bij haar hetzelfde.
Als jij antwoorden hebt vind ik het leuk om te horen, want dit kan niet zonder dat de kandidaten het ontdekken. |
|
|
| 03/02/2014 3:54 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Het lijkt wel op dezelfde molen maar zou het toch een rare actie vinden hoor. Drie personen in dezelfde molen laten klimmen, en wel 70 meter hoog! Het gaat niet om een lullig laddertje. Ze zouden zelf ook doorhebben dat t om dezelfde molen gaat. Ik denk niet dat Susan dan nog zó hoog zou zijn gegaan als ze echt zo bang was als ze deed voorkomen.
Ik kan er geen verklaring voor geven maar toch geloof ik het niet. Ze moesten toch niet voor niks een nummer kiezen? Als dat alleen voor de show was, zou ik t een rare actie vinden maar ik moet toegeven dat je ze niet echt gelijktijdig een molen in ziet gaan.
Vreemd... maar niets is wat t lijkt.. toch? |
|
|
| 03/05/2014 12:39 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Het is een tv programma, dat voor de kijker magie weet te creeren, maar dat soms niet ontkomt aan de realiteit.... meerdere windmolens stil laten leggen en laten beklimmen.... ik denk dat dat niet haalbaar was omwille van de eerder genoemde veiligheid, kosten etc. Ik denk dan ook dat ze het met één molen moesten doen. En voor de kandidaten.... die weten niet beter... in de tv en filmwereld is het niet anders.... voor de kijker een compleet sfeerplaatje, maar voor de camera en erachter is het een andere wereld. Zij snappen allemaal prima dat ze maar 1 molen konden gebruiken en dat het voor de kijker eruit zal zien alsof er meerdere gebruikt zijn. |
|
|
| 03/05/2014 1:39 pm |
 NEWBIE

Registratie: 02/28/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Originally Posted by Danny Wennekes: Het is een tv programma, dat voor de kijker magie weet te creeren, maar dat soms niet ontkomt aan de realiteit.... meerdere windmolens stil laten leggen en laten beklimmen.... ik denk dat dat niet haalbaar was omwille van de eerder genoemde veiligheid, kosten etc. Ik denk dan ook dat ze het met één molen moesten doen. En voor de kandidaten.... die weten niet beter... in de tv en filmwereld is het niet anders.... voor de kijker een compleet sfeerplaatje, maar voor de camera en erachter is het een andere wereld. Zij snappen allemaal prima dat ze maar 1 molen konden gebruiken en dat het voor de kijker eruit zal zien alsof er meerdere gebruikt zijn.
Ja, dit lijkt me ook een duidelijk verhaal maar dan toch... Waarom hebben ze geen moeite gedaan wat dingen in de molen te verplaatsen om het in ieder geval te doen lijken dat het een andere molen is? Dat is toch ook vrij normaal binnen televisie wereld? Ze weten na al die jaren dat de kijker tot in de kleinste details alles uit gaat pluizen... ik hou toch mijn twijfels |
|
|
| 03/05/2014 3:43 pm |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Ilse van Kralingen:
Originally Posted by Danny Wennekes: Het is een tv programma, dat voor de kijker magie weet te creeren, maar dat soms niet ontkomt aan de realiteit.... meerdere windmolens stil laten leggen en laten beklimmen.... ik denk dat dat niet haalbaar was omwille van de eerder genoemde veiligheid, kosten etc. Ik denk dan ook dat ze het met één molen moesten doen. En voor de kandidaten.... die weten niet beter... in de tv en filmwereld is het niet anders.... voor de kijker een compleet sfeerplaatje, maar voor de camera en erachter is het een andere wereld. Zij snappen allemaal prima dat ze maar 1 molen konden gebruiken en dat het voor de kijker eruit zal zien alsof er meerdere gebruikt zijn.
Ja, dit lijkt me ook een duidelijk verhaal maar dan toch... Waarom hebben ze geen moeite gedaan wat dingen in de molen te verplaatsen om het in ieder geval te doen lijken dat het een andere molen is? Dat is toch ook vrij normaal binnen televisie wereld? Ze weten na al die jaren dat de kijker tot in de kleinste details alles uit gaat pluizen... ik hou toch mijn twijfels
Het is gewoon allemaal show. Een papieren exercitie. Verder niets achter zoeken. |
|
|