Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 7
Aflevering 7 opdracht 1
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »
Aflevering 7 opdracht 1
03/02/2014 5:13 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 0
Als ze weer beneden bij Art staan, ziet Freek er nog erg fris uit in tegenstelling tot JW.

Zie ook vorige pagina!
citeren   
03/02/2014 5:30 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Huh hoezo hetzelfde? Ik snap dat niet want volgens mij zien bijna alle windmolens er hetzelfde uit van binnen.
En als dat wel zo is en Freek is de mol dan had een kandidaat toch wel ontdekt lijkt mij?
citeren   
03/02/2014 5:32 am

Forum Fanatic

Kijk maar eens naar die "poetsdoek" bovenin.
Ik heb dat gedeelte uitgesneden.

Hetzelfde zullen ze allemaal zijn, maar precies dezelfde geknoopte doeken?
Dat lijkt me sterk.

En die plank met handvat op precies dezelfde plaats?

enz, enz  
citeren   
03/02/2014 5:36 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Marjanne Mol:
Kijk maar eens naar die "poetsdoek" bovenin.
Ik heb dat gedeelte uitgesneden.

Hetzelfde zullen ze allemaal zijn, maar precies dezelfde geknoopte doeken?
Dat lijkt me sterk.

En die plank met handvat op precies dezelfde plaats?

enz, enz  

Ja dat is wel vreemd, maar ze klimmen alle drie tegelijk en ik denk wel dat Tygo en Sofie die niet mochten klimmen zeker erbij mochten staan. Toch?
En als het wel is wanneer kon Freek dat dan doen? Want er was ook een bepaalde tijd voor lijkt mij. En ik denk ook dat Jan-Willem of anders de andere kandidaten het wel zou ontdekken.
citeren   
03/02/2014 5:40 am

Forum Fanatic

Één van de twee is ook op een ander moment boven geweest, misschien zelfs een andere dag.
Dat is aan de schaduwen te zien.
Zal die afbeeldingen hier zo gaan posten.
citeren   
03/02/2014 5:48 am

Forum Fanatic

De schaduw van de rechterbeugel.
Bij Freek is die aan de buitenkant en bij JW aan de binnenkant

citeren   
03/02/2014 5:49 am

Forum Fanatic

Één van de twee is ook op een ander moment boven geweest, misschien zelfs een andere dag.

Oke kan. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, want Freek is zeker weten verdacht en ik krijg steeds meer de indruk dat hij de mol is. Ook door een goede verborgen aanwijzing naar hem op zijn forum.
Maar wat ik dan wel weer raar vind is dat hij wel paar keer en zeker bij die opdrachten in die verlaten studio (na mijn indruk) geld verdiende en het zelf had ontdekt.
Dus het zou mij ene kant niet verbazen dat Freek is, maar heb toch nog steeds meer een vermoeden dat Sofie het is!
citeren   
03/02/2014 5:49 am

Senior Member

Registratie: 02/02/2014

Je ziet het ook duidelijk als Freek en JW om zich heen kijken. De wieken staan precies in dezelfde stand en het vuil en de zwarte plekken op de wieken zijn precies hetzelfde. Ook de bergtoppen in de achtergrond zijn exact hetzelfde.

Wat ook opvalt is als JW naar buiten kijkt en de camera pant naar rechts, dan zie je nog twee windmolens staan. JW zou windmolen 2 nemen. Je zou dan toch 1 windmolen moeten zien als je naar rechts kijkt.
citeren   
03/02/2014 6:00 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Jeroen Mens:

Je ziet het ook duidelijk als Freek en JW om zich heen kijken. De wieken staan precies in dezelfde stand en het vuil en de zwarte plekken op de wieken zijn precies hetzelfde. Ook de bergtoppen in de achtergrond zijn exact hetzelfde.

Wat ook opvalt is als JW naar buiten kijkt en de camera pant naar rechts, dan zie je nog twee windmolens staan. JW zou windmolen 2 nemen. Je zou dan toch 1 windmolen moeten zien als je naar rechts kijkt.

Ik zie daar meer dan 2 windmolens Jeroen.

citeren   
03/02/2014 8:44 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013

Ik heb ze gezien, maar ze overtuigen mij niet. Je weet toch niet waar de zon op het moment stond? De schaduw kan dan gerust zo vallen als hij nu heeft gedaan.
citeren   
03/02/2014 10:48 am

NEWBIE

Registratie: 03/02/2014

Waarom zijn Freek en JW in dezelfde windmolen omhoog gegaan????

Erg goed gevonden, Marjanne!! Dit is zeker iets om in ons achterhoofd te houden.

citeren   
03/02/2014 11:04 am

Senior Member

Registratie: 02/06/2014
Inderdaad erg goed gevonden! Complimenten, ik wou dat ik zo'n oog voor detail had! Dat soort dingen vallen mij namelijk nooit op maar ben blij dat er op de fora mensen zitten zoals Marjanne die het wel zien.

Nu moeten we er alleen nog een verklaring voor zien te vinden. Als het zo is dan moet het idd wel op een ander moment geweest zijn anders was het de anderen toch opgevallen? Vooralsnog durf ik er geen conclusies uit te trekken. Het kan zijn dat ze allebei in dezelfde molen geweest zijn, het kan ook zo zijn dat het toevallig de plek is waar de poetsdoek hangt. Maar ik geef toe, daarvoor hangen ze wel erg hetzelfde zoveel toeval bestaat haast niet.

Ik snap dit echt niet weer iets om mijn hersenen over te laten kraken
................
Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
citeren   
03/02/2014 11:22 am

Senior Member

Registratie: 02/02/2014

Originally Posted by Shelly Schrijver:
Inderdaad erg goed gevonden! Complimenten, ik wou dat ik zo'n oog voor detail had! Dat soort dingen vallen mij namelijk nooit op maar ben blij dat er op de fora mensen zitten zoals Marjanne die het wel zien.

Nu moeten we er alleen nog een verklaring voor zien te vinden. Als het zo is dan moet het idd wel op een ander moment geweest zijn anders was het de anderen toch opgevallen? Vooralsnog durf ik er geen conclusies uit te trekken. Het kan zijn dat ze allebei in dezelfde molen geweest zijn, het kan ook zo zijn dat het toevallig de plek is waar de poetsdoek hangt. Maar ik geef toe, daarvoor hangen ze wel erg hetzelfde zoveel toeval bestaat haast niet.

Ik snap dit echt niet weer iets om mijn hersenen over te laten kraken

Ik denk dat het alleen maar show is. Het heeft ook met tijd, veiligheid, logistiek, geld enz. te maken.
citeren   
03/02/2014 12:02 pm

Forum Fanatic

Ik heb deze aflevering de net even terug gekeken en met mijn broertje over gehad. Maar we kwamen tot conclusie dat waarschijnlijk de wind molens daar van binnen precies hetzelfde eruit zien en dat de stofdoek er hangt voor om te stoffen of dat het gewoon verplicht is. Ik denk dat het dus gewoon zo lijkt en toeval is.
citeren   
03/02/2014 12:28 pm

Junior Member

Registratie: 01/03/2014
Ze zijn wel hetzelfde ook als je naar de spullen links en rechts op de grond kijkt zijn ze identiek. Een sleutel die rechtop staat aan de rechterkant staat bij ieder hetzelfde. Lijkt me niet dateen arbeider die daar onderhoud pleegt zo'n sleutel op exact dezelfde manier wegzet.  Ook een blauwe en een rode tas staan op dezelfde plek. Ik denk ook dat het een kwestie is van logistiek en geld. Ze kunnen niet zo maar een aantal windmolens stilzetten vanwege een spelletje. Ik vraag me wel af hoe ze dit aan de kandidaten hebben uitgelegd.
citeren   
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview